Mulla ei näy vielä veronpalautukset.
Kommentit (27)
näkyy.
Handelsbanken...
Ja HB kans. Oli pakko käyä kattoon...
mun on tullut, miehen ei. Eiköhän ne loputkin tässä aamupäivän aikana tule. Nordea.
veronpalautukset eivät siirry tileille heti keskiyön jälkeen, vaan aamuyön ja päivän aikana!
ainakaan nyt klo 7. Kauhea pettymys, mutta ilmeisesti kuitenkin tulevat tämän päivän aikana.
Ajattelinkin, että olenko ainoa, kenellä ei vielä näy.
No kait se tulee, äsken 07:03 ei vielä näkynyt nordean tilillä palautusta.
puolen yön jälkeen kuten ennen. Johtuu Sepasta...
Yhdeksäksi on aika lääkärille, yksityispuolelle ja maksaakin pitäis. ELi hopihopi Nordea.
Nordea hiukan jumittaa, mutta lupailee klo 8-9 välillä tulevan, viimeistään.
Eli muiden pankkien tileille on jo tullut vai?
ainakaan nyt klo 7. Kauhea pettymys, mutta ilmeisesti kuitenkin tulevat tämän päivän aikana.
Katsoin juuri minuutti sitten.. Hoh hoijaa mitä hommaa.
nyt taas kaikki idiootit rupeaa syyttämään Nordeaa asiasta ja uhkaa vaihtaa pankkia, vaikka viivästykset ovat olleet tiedossa jo viimeiset puoli vuotta...
nyt taas kaikki idiootit rupeaa syyttämään Nordeaa asiasta ja uhkaa vaihtaa pankkia, vaikka viivästykset ovat olleet tiedossa jo viimeiset puoli vuotta...
Kun muiden pankkien asiakkaat saivat rahansa jo tunteja sitten, mutta Nordealla on taas kerran maksut jumissa, niin ei kai ole kohtuutona hiukan kritisoida Nordeaa?
Ei näy Nordeassa vieläkään.... Mutsilla on nordeassa ja aamukahdeksalta oli näkynyt. Mulla ja miehellä ei näy... saman kaupungin pankki.
lievästi sanoen aamulla järkytyin, mutta hyvä kuulla että on muitakin =)