Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan taas nälkäisenä nukkumaan...

Vierailija
04.12.2012 |

Syy: 4-10g:n laidutustarve. Tuntuu, etten kestä tätä. Mitä kevyttä ja herkullista kannattaisi pitää kaapissa näitä tilanteita varten? Hedelmillä ei aina saa syömähimoja tukittua. En haluaisi repsahtaa leipään, enkä suklaaseen ainakaan...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää mukavasti vatsaa ja saa paremmin unen.

Vierailija
2/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin aika huojentunut kun kyseessä onkin laihduttaja. Itsekin olisin mielelläni syömättä iltaisin että laihtuisin sen 4-5 kg. Jos menen ajoissa nukkumaan voin olla syömättä, jos taas valvon pitempään niin ehtii tulla niin kova nälkä etten saa nukuttua. Neuvoni on siis, että tosi aikaisin nukkumaan niin ei ehdi illalla tulla nälkä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttää, proteiinipitoinen ja jopa hyvää. Vie nälkää.

Vierailija
4/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahin nälkä kestää hetken ja sitten menee ohi eikä tule enää niin voimakkaana enää takaisin. Yksi taito on kanssa säätää iltanälkää niin ettei se pääse koskaan eläimelliseksi. Mä en voi syödä yhtään mitään, koska sitten repsahdan ihan täysin. Sinnittelen vaan kunnes helpottaa.

Vierailija
5/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää jotain sokerisia hedelmiä. Mutta jotain kaali- tai porkkanaraastetta, jollain terveellisellä kastikkeella ehdottaisin.

Niin ja joo, minäkin olen tänään ollut koko päivän syömättä, kun en jaksanut kauppaan. Toivottavasti jaksan huomenna, jotten ole huomista ja pyhääkin syömättä.

Ja näin mulla on mennyt jo pari vuotta, aina monta syömätöntä päivää kuussa.

Mutta ei näin laihdu.

Sun pitäis tehdä vaan niitä järkeviä valintoja, eikä olla nälissään.

Ota vaikka kalorilaskuri avuksi, ja ala vertailla minkä verran sä saat syödä kasviksia niiden leipien, hedelmien ja herkkujen sijaan.

Vierailija
6/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmissä on yllättävän paljon kaloreita. Omenassa muistaakseni n. 50 kaloria. Itse laihduin ihan yllättäen kun vähensin hedelmien syöntiä (soin siis monta päivässä aikaisemmin).

Vierailija
7/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin mennään nukkumaan.

Vierailija
8/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto

ja katso vaikka banaani, 120g ja kaali, 500g.

Vierailija
9/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xylitolilla täällä ainakin laihdutetaan...

Vierailija
10/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas pannaan maate. :)

Vierailija
11/14 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tällaista laihiksella? Kun yritän nukkua syömättä, alkaa vatsani kouristella ja en saa tämän takia unta. tunne ei ole normaali vatsan pieni kurniminen, joka tulee esim. ennen lounasta, vaan voimakkaampi, ihan kunnon "rouskahtelua":D Tarttis olla jotain mitä voi mahaansa työntää saadakseen tämän loppumaan.

Vierailija
12/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt siellä kaapissa säilytä sitä suklaata jos vaarana on repsahtaa. Ihan perusjuttuja. Ja leivän pidät ruisleipänä. Muista ettei kroppa saa mennä säästöliekille niin että aineenvaihdunta hidastuu. Säännöllinen ruokailu a ja o.

Vierailija
13/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille hyvistä vinkeistä. Hyvä linkki tuolla yllä, vaikka olenkin "luonnonlapsi-laiduttaja", joka ei kyllä alkaisi päivittäisiä kaloreitaan laskemaan, eikä muuten kirjaamaankaan. Hedelmäkalorimäärä pisti ajattelemaan. Saisin siis syödä illalla hätätilanteessa puolikkaan kanafileen+vaikka hapankorppua hedelmän sijaan. Ilahduttaisi...

Vierailija
14/14 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön muulloinkin vain kerran päivässä, jonkin roiskeläpän. Ja mä syön sen 21-22 aikaan, niin on kivempi mennä nukkumaan. Päivällä kestää hyvin nälkää, tai sitä ei huomaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän