Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos allergisoituu koiralle, niin kuinka kauan oireet kestää kun koira on pois?

Vierailija
04.12.2012 |

Olen kärsinyt koko syksyn allergisesta nuhasta ja hengenahdistuksesta ja yskästä. Vein koiran sunnuntaina mummulaan, ja olen siivonnut eilen ja tänään. Nyt on vähän helpompi hengittää, mutta kuinka kauan oireet on jatkuneet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos ne allergeenit on saatu riittävän hyvin pois kämpästä. Hengitystieallergiat ovat hyvin nopeita reagoimaan, tyyliin koivuallergikko saa helpotuksen allergeenien pitoisuutta laskevasta rankkasateesta heti.

Vierailija
2/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkkaa aikaa, kun omasta kokemuksesta on jo 15 vuotta, mutta ei kauan. Ihan höpöjuttuja, etteikö kukaan allerginen voisi asua sellaisessa kämpässä kuukausiin. Koko ajan se oleminen helpottaa ja lisää joka siivouksen ja tuuletuksen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eläinsaneeraussiivousohjeet allergiselle. Yleensä kyllä kestää puolikin vuotta saada kaikki pois.

http://www.allergia.fi/@Bin/36139/Lemmikkielainsaneeraus_yleiset_siivou…

Vierailija
4/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muutettiin pari vuotta sitten asuntoon, jossa oli asunut vuosia perhe, jolla oli kissa.

Karvaa ilmaantui lämpöpattereiden takaa, kaappien päältä, ilmanvaihtokanavista jne. kuukausia muuton jälkeen. Maalasin kesällä lämpöpattereita ja huomasin niiden takana olevan edelleen runsaasti kissankarvaa. Ei siis lähde imuroimalla enkä ole jaksanut ruveta kikkailemaan. Sama juttu ikkunoiden välien kanssa, pesin ikkunoita kesällä ja sieltäkin löytyi muutamia kissankarvoja vielä.

Mulla on itselläni astma ja ainakin koira-allergia. Ihan selvästi oireilin entisen asukkaan kissaa kuukauden verran, jonka jälkeen helpotti. Mutta se varmasti johtuu siitä, että allergiani on lievä.

Vierailija
5/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin asunto jossa oli edellisellä ollut kissoja. Meillä meni toista vuotta että oireet loppu. Olen pahasti kisoille allerginen. Irrotettiin kaikki listat ym. Varmaan laminaatin saumoista pukkas ajan myöten hilsettä. En tiedä, mutta muutakaan paikkaa en keksi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme