Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä innostuin tuosta "Astioita lapselle"

Vierailija
04.12.2012 |

ideasta.

Mikä olisi kiva sarja kerätä? Keräättekö te lapsillene jotain sarjaa? Ideoita saa antaa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle olisi kerätty astioita niin nyt sulla olisi kahvipöydässä jotain näin ihanaa

http://www.vaarinvarasto.com/kuva/t_P5243144.JPG

Vierailija
2/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle olisi kerätty astioita niin nyt sulla olisi kahvipöydässä jotain näin ihanaa

<a href="http://www.vaarinvarasto.com/kuva/t_P5243144.JPG" alt="http://www.vaarinvarasto.com/kuva/t_P5243144.JPG">http://www.vaarinvarasto.com/kuva/t_P5243144.JPG</a&gt;

Vierailija
4/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se on 60-luvulta. Nyt parikymmpiset nuoret ottavat riemuiten kaapeistaan esiin jotain 1990-luvulla valmistettua ihanuutta.

Vierailija
5/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Mitäs arvo sarjaa nämä ovat??!!

Oli muuten ysärillä kuuminta hottia!

Vierailija
6/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Omasta kokemuksesta annan vinkin. Kannattaa hankkia valkoisia astioita. Itse 15-vuotiaana toivoin sinistä ja ruskeaa, mutta nyt aikuisiällä ne eivät miellytäkään enää silmääni.

On helpompi, että omistaa valkoisen astiaston, mitä voi sitten tarvittaessa täydentää myöhemmin värillisin astioin.

Vierailija
8/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, Mitäs arvo sarjaa nämä ovat??!!

Oli muuten ysärillä kuuminta hottia!

En olis ikinä uskonut.

Vierailija
9/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siksi, että et voi tietää, mikä on lapsen maku ja muoti 15 vuoden päästä.

Valkoinen on minusta hyvä valinta. Myös Teema-sarja on sopivan neutraali, ainakin jos valitsee valkoisen tai mustan. Niihin myöhemmin helppo yhdistää jotain värikästä.

Vierailija
11/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on siinä iässä, että astioita käyttäisi ne ovat auttamattoman vanhan-aikaisia ja hän ei voi ehkä sietää niitä.

t.kokemusta on

ps.anteeksi tämä ikävänä olo :)

Vierailija
12/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini tädiltä. Arabian Floora on tuo hirvitys nimetään (harmaa jossa rumia kukkia, Estari Tomulan suunnittelema). Nyt olisi kaapeissa 10 kahvikuppia asetteineen, 10 kakkulautasta, 10 syväälautasta, sokerikko ja kermakko ja iso kannu. Ajatuksena toki kaunis, mutta onhan nuo nyt susirumiakin.

Omalle kummilapselleni olen nyt 8 vuotta ostanut muumimukeja (joka vuosi ilmestyneet kausimukit mm.) äidinsä pyynnöstä. Jos kummilasta ei joskus muumit innosta, niin nuosta varmasti saa ihan kivan hinnan kirpparilla. Kun nyt jo joukosta löytyy paljon himottuja kuppeja.

Kosmos. SE ON RUMA mutta jotenkin tykkään ainakin kannusta ja liemikulhosta ja uuniastioista:)

Lisäksi mulla on puoli tusinaa myrnaa (nämäkin äitini peruja) se on jo niin kamala että sen olen ajatellut myydä kun vain saan aikaiseksi.

Kyllä Arabian astioista nyt hinnan saa, ainakin tosta sun floorasta, mikset myy sitä jos et tykkää ja osta tilalle jotain mistä tykkäät?

Vierailija
13/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole ehkä tarkoitus, että lapsi tykkäisi siitä aina ja joka päivä elämänsä loppuun asti. Ainakin oma mieleni astioidenkin suhteen on vaihtunut jo moneen kertaan ja siksi kaapista löytyykin monenmoista astiaa. Joku, josta en joskus tykännytkään, näyttääkin taas hienolta.

Vierailija
14/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkoinen!

Vierailija
15/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on siinä iässä, että astioita käyttäisi ne ovat auttamattoman vanhan-aikaisia ja hän ei voi ehkä sietää niitä.

t.kokemusta on

ps.anteeksi tämä ikävänä olo :)

En ole koskaan vielä kuullut kenenkään valittavan siitä että on kaapissa ylimääräisenä yli tuhannen euron arvonen astiasto.

Mun kummitäti keräsi mulle kans sarjaa ja sanoi että jos en pidä voin myydä ja ostaa tilalle sellaisen josta pidän. Ei nuo nyt hirveästi arvoaan pudota toiset jopa nostavat kuten muumi.

Vierailija
16/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä 10 hengen astiasto vie jo niin paljon tilaa että siinä on varaston nurkka täytetty.

Vierailija
17/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkoinen!

meinasin viskata roskiin kunnes tajusin että se on arabiaa:)

eli tälläinenhän tämä:

http://www.google.com/search?q=arabian+floora&hl=fi&client=safari&tbo=d…

terv. susiruman kosmos- sarjan onnellinen omistaja:)

Vierailija
18/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustia teema-astioita. Olen kyllä tosi tyytyväinen. Mutta kuten joku sanoi, tässä voi mennä tosi pieleenkin.

Vierailija
19/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väriä pitää olla

Vierailija
20/60 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on tuota floorasarjaa

12 kahvikuppia

12 asettia

12 leipälautasta

3 uunikulhoa

kermakko ja sokerikko

Kannu

Liemikulho

iso pyöreä tarjotin

iso neliskulmainen tarjotin

Teekannu

12 ruokalautasta

12 keittolautasta

ja voipytty mikä on vähän samantyylinen kuin floorasarja mutta en ole varma kuuluuko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän