Mä innostuin tuosta "Astioita lapselle"
ideasta.
Mikä olisi kiva sarja kerätä? Keräättekö te lapsillene jotain sarjaa? Ideoita saa antaa.
Kommentit (60)
ja kyllä 10 hengen astiasto vie jo niin paljon tilaa että siinä on varaston nurkka täytetty.
kymmenenelle hengelle alle tonnilla? Odotellaan vastausta:D
Mutta vielä mielenkiintoisempi kysymys on se että mistä löydät ostajan sille yli tonnin astiastolle, joka ei juuri sillä hetkellä ole muodissa. Voihan se olla vaikka viiden tonnin arvonen, mutta se on aika laiha lohtu, jos se ei mene kaupaksi silloin kun kaappitila loppuu.
ole mitenkään susiruma, tavallaan ihan kiva, vaikka kyllähän siitä tietysti näkee, että ei ole aivan tämän vuosituhannen luomuksia.. Itse käyttäisin ihan mielelläni sitä, vaikka jotain muutakin toki pitäisi olla.
lapsi on siinä iässä, että astioita käyttäisi ne ovat auttamattoman vanhan-aikaisia ja hän ei voi ehkä sietää niitä.
t.kokemusta onps.anteeksi tämä ikävänä olo :)
En ole koskaan vielä kuullut kenenkään valittavan siitä että on kaapissa ylimääräisenä yli tuhannen euron arvonen astiasto.Mun kummitäti keräsi mulle kans sarjaa ja sanoi että jos en pidä voin myydä ja ostaa tilalle sellaisen josta pidän. Ei nuo nyt hirveästi arvoaan pudota toiset jopa nostavat kuten muumi.
Ei ne monikaan astiasto ole edes sen arvoisia mitä niistä on maksettu uutena. Ei ne kaikki nosta arvoaan ja nekin joiden voidaan katsoa nostaneen, niitä voi olla vaikea myydä. Itselläni ei mahtuisi kaappiin turha astiasto, oli se sitten kympin tai tuhannen euron arvoinen.
Jos sulla on kaapissa Arabian 10 hengen astiasto niin varmaan saat sen kaupaksi kun laitat huutikseen ja lähdöksi 0 euroa.
Ymmärrän että lahjan ostamisesta on tänä päivänä tehty hankala asia mutta että antamisestakin jo näin kauhee nurina. Ei hyvää päivää.
Mutta vielä mielenkiintoisempi kysymys on se että mistä löydät ostajan sille yli tonnin astiastolle, joka ei juuri sillä hetkellä ole muodissa. Voihan se olla vaikka viiden tonnin arvonen, mutta se on aika laiha lohtu, jos se ei mene kaupaksi silloin kun kaappitila loppuu.
eli kaikki mitä siitä saat on sulle plussaa:)
Anna vaikka kodittomille niin saat hyvän mielen:)
Villi veikkaukseni on, että ainakin Arabian teema on tulevaisuudessa se ehdoton nolous-astiasto. Tietysti kun tarpeeksi taas odottaa, niin nousee taas...
...keräsi vuosikausia arcticaa ja carelian aterimia,mä ihmettelin miksi se niitä hikisiä kippoja ostelee kun niitä ei edes käytetä.
Sitten kun mä ja mun veli oltiin sen ikäisiä, että muutimme omillemme, äiti laittoi kaapista kaikki vuosikymmeniä vanhat häälahjat ja eripariset lautaset meille mukaan. Ja otti itselleen sen keräämänsä arctican käyttöön.
Mä sitten pikkuhiljaa keräilin oman sarjani ja veljellä on vieläkin ruokapöydässä arabian ruskaa 60/70 luvulta :)
Itsellä mummon vanhat myrnat, voisin vaihtaa:D
Kerätkää vaikka rahana sekin summa ja antakaa sitten rahana nuorelle. Ja pyyntö mukaan, että "hanki tällä summalla mieleisesi astiasto" !!
Kerätkää vaikka rahana sekin summa ja antakaa sitten rahana nuorelle. Ja pyyntö mukaan, että "hanki tällä summalla mieleisesi astiasto" !!
Mitä pahaa on valkoisessa astiastossa? Pakko sun kuitenkin on ekaan kotiin hommata lautasia ja kuppeja ja kippoja.
Nytkin tiedän monta nuorta jotka hakee ikeasta näitä 40 euron settejä valkoisia lautasia ja mukeja ja kuppeja.
Kyllä näihin saa äkkiä 100e menemään.
Joten eikö olisi kivempaa käyttää se satku johonkin muuhun ja käyttää lahjaksi saatua astiastoa?
Ja myy sitten kun on varaa ostaa itselle kunnnon astiasto.
Juu ja se raha menee ihan sata varmaan astiastoon:) Mitä pahaa on valkoisessa astiastossa? Pakko sun kuitenkin on ekaan kotiin hommata lautasia ja kuppeja ja kippoja.Nytkin tiedän monta nuorta jotka hakee ikeasta näitä 40 euron settejä valkoisia lautasia ja mukeja ja kuppeja.
Joten eikö olisi kivempaa käyttää se satku johonkin muuhun ja käyttää lahjaksi saatua astiastoa?Ja myy sitten kun on varaa ostaa itselle kunnnon astiasto.
t. 20v tytön äiti. Tyttö muutti keväällä omilleen ja todellakin halusi ITSE valita ja ostaa astiansa!
Ajattelin antaa tuparilahjaksi kun muuttaa ensi vuonna.
Ennen kuin vasta nuorelle, joka osaa sanoa mitä haluaa. Mitä jos keräät jotain omasta mielestäsi ihanaa astiastoa, joka sitten nuoren mielestä onkin ihan kamala ja joutuu sitä pakosta käyttämään. Esimerkiksi jos olisin itse saanut lahjaksi valkoista Teemaa, olisin itkenyt silmät päästäni. Inhoan sitä. Ja toisaalta tuntuisi tosi turhalta ostaa uusi kun jo kuitenkin periaatteessa olisi valmis sarja kaapeissa.
Juu ja se raha menee ihan sata varmaan astiastoon:) Mitä pahaa on valkoisessa astiastossa? Pakko sun kuitenkin on ekaan kotiin hommata lautasia ja kuppeja ja kippoja.Nytkin tiedän monta nuorta jotka hakee ikeasta näitä 40 euron settejä valkoisia lautasia ja mukeja ja kuppeja.
Joten eikö olisi kivempaa käyttää se satku johonkin muuhun ja käyttää lahjaksi saatua astiastoa?Ja myy sitten kun on varaa ostaa itselle kunnnon astiasto.
t. 20v tytön äiti. Tyttö muutti keväällä omilleen ja todellakin halusi ITSE valita ja ostaa astiansa!
jos ei ole.
Mun lapsi sai muutama vuosi sitten astiaston kun lähti kotoaan. Ja vaikka ei olisi saanutkaan voisin väittää että olisi pitänyt astioita tärkeämpänä kodin esineinä TV:tä, tietokonetta, sohvaa yms huonekaluja. astiat olisivat olleet yksi ja lysti :D
<a href="http://www.huuto.net/kohteet/arabia-pirtti-astiasto-12-h/244885299" alt="http://www.huuto.net/kohteet/arabia-pirtti-astiasto-12-h/244885299">http://www.huuto.net/kohteet/arabia-pirtti-astiasto-12-h/244885299</a>
Kukaan ei osta 90-osaista Pirtti-sarjaa edes viidelläsadalla saati tonnilla.
jos ei ole.Mun lapsi sai muutama vuosi sitten astiaston kun lähti kotoaan. Ja vaikka ei olisi saanutkaan voisin väittää että olisi pitänyt astioita tärkeämpänä kodin esineinä TV:tä, tietokonetta, sohvaa yms huonekaluja. astiat olisivat olleet yksi ja lysti :D
jos ei ole.Mun lapsi sai muutama vuosi sitten astiaston kun lähti kotoaan. Ja vaikka ei olisi saanutkaan voisin väittää että olisi pitänyt astioita tärkeämpänä kodin esineinä TV:tä, tietokonetta, sohvaa yms huonekaluja. astiat olisivat olleet yksi ja lysti :D
ehkäpä joku toinen nimenomaan haluaa kivat astiat? Eikä mitään mummo-mallia!
Ei mitään niin kyllä mä astiaston ottaisin ja myisin pois jos ei miellyttäisi.
Itse kerään kummilapselle penkkiin sarjaa, ihan muuten vain olen silloin tällöin ostanut. Ei ole pois synttärit tai joululahjoista.
Ajattelin myös antaa tuparilahjaksi ensimmäiseen kotiin niinkuin minäkin olen saanut. Jos ei kelpaa myyköön pois.
Ei ne monikaan astiasto ole edes sen arvoisia mitä niistä on maksettu uutena. Ei ne kaikki nosta arvoaan ja nekin joiden voidaan katsoa nostaneen, niitä voi olla vaikea myydä. Itselläni ei mahtuisi kaappiin turha astiasto, oli se sitten kympin tai tuhannen euron arvoinen.