Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 175cm/61kg, onko ihan hirveä pulkannaru?

Vierailija
04.12.2012 |

Minusta tuollaiset mitat miehellä tarkoittavat todeeeella epämiellyttävän laihaa miestä, mutta olenko väärässä? Miltä miehet, joilla bmi on n. 20, näyttävät?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
22/25 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monenlaista mielipidettä tuli. Nettideittimiehestä kyse, yritän vain miettiä millainen on ruumiinrakenteeltaan mmies, jonka bmi on n. 20. Viesteissä ja puhelimessa mies vaikuttaa kivalta, toivottavasti livenäkin. Ei laihoissa miehissä ole mitään huonoa, mutta mietiskelin tosiaan vain etukäteen hänen ruumiinrakennettaan :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa hintelää hemmoa. Kunnon pelimies se sitten ainakin on, olkoonkin pulkannaru :D

PS: toki noita ruipeloita voi olla enemmänkin nettideiteissä, että älkää peljästykö :D

Vierailija
24/25 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen täytyy olla aika paljon riskimpi.

Vierailija
25/25 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan miettiä olenko mä aloittanut tämän ketjun :) Olen nimittäin tutustunut netin kautta mieheen, joka ilmoittaa mitoikseen juurikin ap:n otsikon mukaiset lukemat. Ollaan tapaamassa huomenna ja vähän hirvittää, oma bmi on nimittäin 32... Olen siis lyhyt mutta lihava. En ole koskaan syttynyt hoikista miehistä, mutten tosiaankaan jätä miestä tuon takia tapaamatta. Mistäs sen tietää miten hyvin tullaan toimeen :) Ja saattaahan mies säikähtää mun kaltaisen valaan nähdessään ja karata pois :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi