Mies 175cm/61kg, onko ihan hirveä pulkannaru?
Minusta tuollaiset mitat miehellä tarkoittavat todeeeella epämiellyttävän laihaa miestä, mutta olenko väärässä? Miltä miehet, joilla bmi on n. 20, näyttävät?
Kommentit (25)
Aika monenlaista mielipidettä tuli. Nettideittimiehestä kyse, yritän vain miettiä millainen on ruumiinrakenteeltaan mmies, jonka bmi on n. 20. Viesteissä ja puhelimessa mies vaikuttaa kivalta, toivottavasti livenäkin. Ei laihoissa miehissä ole mitään huonoa, mutta mietiskelin tosiaan vain etukäteen hänen ruumiinrakennettaan :)
ap
samaa hintelää hemmoa. Kunnon pelimies se sitten ainakin on, olkoonkin pulkannaru :D
PS: toki noita ruipeloita voi olla enemmänkin nettideiteissä, että älkää peljästykö :D
Mun mielestä miehen täytyy olla aika paljon riskimpi.
Piti ihan miettiä olenko mä aloittanut tämän ketjun :) Olen nimittäin tutustunut netin kautta mieheen, joka ilmoittaa mitoikseen juurikin ap:n otsikon mukaiset lukemat. Ollaan tapaamassa huomenna ja vähän hirvittää, oma bmi on nimittäin 32... Olen siis lyhyt mutta lihava. En ole koskaan syttynyt hoikista miehistä, mutten tosiaankaan jätä miestä tuon takia tapaamatta. Mistäs sen tietää miten hyvin tullaan toimeen :) Ja saattaahan mies säikähtää mun kaltaisen valaan nähdessään ja karata pois :)
http://media-1.web.britannica.com/eb-media/93/79493-004-AF8BCAAA.jpg
Onko tarpeeksi massaa typyille?