Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos ilmoitan psykiatrille etten ole syönyt Seroquelia

Vierailija
04.12.2012 |

1,5 kuukauteen voiko hän lähettää minut pakkohoitoon? kerron rehellisesti, ettei lääke sopinut minulle koska vain nukuin ja mielenkiinto kaikkeen katosi. Katselin elämääni ulkopuolisen silmin.

Olen tuo alempi ahdistunut.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin lopettanut lääkkeitä oman mieleni mukaan. Psykiatri on sitten määrännyt jotakin muuta, kun kerroin syyn miksi lopetin lääkkeen.

Vierailija
2/4 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä kannattaa jättää sanomatta tuo, että katselit elämääsi ulkopuolisen silmin. Keskity vain niihin fyysisiin sivuvaikutuksiin ja väsymyksen kuvailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEKENKÄÄN EI OLE PAKKO SYÖDÄ LÄÄKKEITÄ JOS PSYKIATRISI MÄÄRÄÄ JA PAKOTTA TEE VALITUS HOIDOSTA.kaikki saa autta itseään tavall amikä auttaa kokemusta on minulla tästä suomen lääkehoidon pakottamisesta myös.EI VOI;ELI EI LÄÄKÄRILLÄ OLE OIKEUTTA PAKOTTAMANA SINUA SYÖMÄÄN LÄÄKEITÄ.kannattaa haeka muita apuja(luontaishoito,terapiaa)

Mä en tiedä kiinnostaako mut laitan tähän linkin,,mä teen työtä tän eteen kokoajan etä psykiatriset lääkket kun niitä syödään aj määrätään liikaa suomessa ja ne aijheuttaa kovia haittoja ja ihmiset luulee että niitä on pakko syödä ja niined..että näin! BE STRONG!

Vierailija
4/4 |
30.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.youtube.com/user/vihreysjavoimavarat?feature=mhee ITSE OLEN SIIS OLLU PKKOHOIDOSSA LÄÄKITTY;JA NIINED JA MULAL ON KAVEREITA TEHNY ITSEMURHIA J ANIINED::JA näin olen nähny tän kokohommaan.hyvin läheltä ja henkilökohtaisesti. kejoitan oikeesti hakemaan kunnon terapiaa tai jotain ryhmää vertaistukea ja sitten vaan elämäntavat kuntoon.vaikeeta on täällä joskus nää jutut