Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen äiti haluaa tyttären!

Vierailija
04.12.2012 |

turhaa teidän pelkkien poikien äitien yrittää muuta väittää!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sain kaksi poikaa ?

Ensinnäkin olen itse todella ruma nainen. Minua kiusattiin läpi kouluaikojen rumuudestani, ja lisäksi kumppanin löytyminen oli vaikeaa, koska olin kaikkea muuta kuin kaunis, ja seksikäs. 99% Miehistä kun ajattelee pariutumisessa kauneutta, seksikkyyttä ja laihuutta.

En halunut tyttöä siksi, että en halunut hänen saavan äitinsä geenejä, ja sitä myötä tätä kärsimystä mitä rumuus aiheuttaa! Koulu on helvettiä, ja kommentoiminen jokapäiväistä siellä. Lisäksi tulet rakkauselämässä torujutuksi, eikä kukaan säällinen mies kelpuuta romanttisessa mielessä (känniseksi kyllä kelpaa).

Yhä edelleen saan elämässäni muistutuksia ulkonäöstäni: menin kahvilaan pienen vauvani kanssa päivällä, jossa sitten istuskeli myös sellainen (minulle tuntematon n. 18-vuotias poikajoukko. Sisääntullessani eräs huusi " Hei Matti, syn tyttöystäväs tuli" ja kauhea räkänauru remahti ilmoille. Minua tuijotettiin ja naureskeltiin, kunnes kahvilan työntekijä meni huomauttamaan porukalle, että täälä ei saa viettää aikaa jos ei osta mitään...

Ja jos erehdyn viihteelle, niin sieltä tulee aina kommenttia joltakin valopäältä: hei, ootkos meinannut ilmottautua missikisoihin? Jne. Jne.

Ihmiset eivät oikeasti usko, että kun on tarpeeksi ruma, niin muut kokevat sen provosoinniksi sen oman ulkonäöin, joka antaa muka vapaat kädet tulla kommentoimaan minun henkilökohtaista olemustani. Ja siksipä olenkin erityisen tarkka, että tukka on aina hyvinlaitettu (käyn säännöllisesti taitavalla kampaajalla) ja naamassa siisti ehostus, ja päällä siistit vaatteet.

En siis siksi halua tyttöä, ettei hän kärsisi samoista asioista kuin minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme