Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

85A kuppikoko vaihtui yhtäkkiä 80D kokoon.

Vierailija
04.12.2012 |

Olen ikäni käyttänyt A-kupin rintsikoita ja nyt ensimmäistä kertaa kävin "oikeassa" liivikaupassa jossa myyjä oli koko ajan palvelemassa.

Yllätten kuppikokoni kasvoikin noinkin hurjasti.

Eli edelleen olen pienitissinen, mutta useita kokoja sovietettuani toi D mitoitus oli mulle paras, mutta ympärysmitta pieneni yhdellä koolla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatetaan ympärysmittaa eikä kuppikokoa.

Vierailija
2/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanu 70A-liivejä ja sit kokeilin ympärysmittaa 65 ja D-kuppi olikin paras. Ja jännää on myös se, että tuo 65D on tosiaan kovin pieni kuppi, varmaan pienempi kun monet 70A:n kupit. Se on vaan eri muotoinen ja ei mene kainaloista rinnan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet käyttää nykyaikana vielä vääränkokoisia rintaliivejä. Myös esim muutamassa tavaratalossa saa hyvää, ammattitaitoista palvelua jos kaipaa apua rintaliiviostoksilla. Yleensä virhe tehdään siinä, että valitaan aivan liian iso ympärysmitta.

Vierailija
4/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet käyttää nykyaikana vielä vääränkokoisia rintaliivejä. Myös esim muutamassa tavaratalossa saa hyvää, ammattitaitoista palvelua jos kaipaa apua rintaliiviostoksilla. Yleensä virhe tehdään siinä, että valitaan aivan liian iso ympärysmitta.

marketiessa ei oo yleensä noita 65D-liivejä tai muutenkaan 65-alkuisia. Ehkä 65A:ta. Erikoisliikkeissäkin on monesti nuo 65-senttiset lopussa tai niitä on vaan kaks mallia tarjolla.

Vierailija
5/5 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

marketiessa ei oo yleensä noita 65D-liivejä tai muutenkaan 65-alkuisia. Ehkä 65A:ta. Erikoisliikkeissäkin on monesti nuo 65-senttiset lopussa tai niitä on vaan kaks mallia tarjolla.

aikuisten mallistosta. Minä löysin vain muumiliivejä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme