Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lihavien naisten miehet

Vierailija
03.12.2012 |

Niin...

tykkääkö joku oikeesti lihavista? entäs tilanne, että nainen on alunperin laiha mutta lihoo suhteen aikana amatsooniksi...

Osaako mies valita naisen, joka pitää itsestään huolta? Mistähän sen huomaa että joku pitää huolta itsestään myös avioliitossa?

kuinka paljon se miehen itsetuntoa syö, että vaimo lihoo?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse dumppasin omani kun lihosi.

t. Mies 86

Vierailija
22/23 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tapasin mieheni. Nyt olen laihtunut normaalipainoon laihdutusleikkauksen avulla. Mietin, tuleeko kriisi tms, kun muutuin niin radikaalisti. Ei tullut. Yhtä onnelista ja tasapainoista on elo kun ennenkin =) Mutta mieheni ei ole mitenkään erityisen innostunut minusta nyt, ei siis eri tavalla kun ennenkään. Eli todellakin, hänelle ei tainnut olla väliä olenko paksu vai hoikka ja hyvä niin =)

Parisuhteessa voi tapahtua mitä vaan. Voi vaikka onnettomuudessa neliraajahalvaanuta ja nyt ainakin minulla on tunne, etten jäisi kun nalli kalliolle tuollaisenkaan jälkeen, vaan minulla olisi yhä tämä perhe ja mies. On hyvin lohduttavaa tietää, että kelpaa ja on hyvä paksuna tai hoikkana. Pidän itseäni tosi onnekkaana ja näytän tämän myös kullalleni =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Itse olen mieltynyt kovasti pyöreisiin bbw tyyppisiin naisiin. Jotenkin hoikka nainen ei vain sytytä yhtään, vaikka olis miten kaunis. Itse olen pitkähkö ja urheilullisen vartalon omaava mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän