Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussit todistaa.. Miehet valitsee aina parhaimman näköisen naisen

Vierailija
03.12.2012 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kauniista naisesta saa kauniita jälkeläisiä.

Vierailija
22/32 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mies ajattelee sydämellä.

heidän kiinnostuksensa kohdistuu ulkoisesti viehättävää naista kohtaan. Minkäs sille voi. Ja kun seksuaalinen vetovoima sattuu olemaan aika merkittävä asia parinmuodostuksessa ja miehillä visuaalisuus siinä merkittävämpää kuin naisilla, niin turha siinä on valittaa mistään sydämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kauniista naisesta saa kauniita jälkeläisiä.

Kauneus kielii ihmisten vaistoille terveyttä ja hedelmällisyyttä. Ei siinä sen kummempaa laskelmoida.

Vierailija
24/32 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelin Esan valintoja aika järkeviksi: farmille lähti rehumyyjä, eläinlääkäri ja maatalouslomittaja (?). Erinomaisia valintoja ihan yläpäälläkin mietittynä.

Vierailija
25/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekke ja Sofia tekivät sopimusrikkomuksen ja heidän kuuluisi saada rangaistus.

Tulevia ohjelmia ajatellen kuka vaan voisi tuoda muka tuntemattoman vanhan heilakan ohjelmaan,näytellä uutta tuttavuutta ja kerätä palkkiorahat.

Pekka vedätti muita morsianehdokkaita,kulutti heidän aikaansa ja antoi turhia toiveita.

Vähintä olisi,että ohjelmasta saatavat palkkiot ohjelmatoimisto jättäisi maksamatta huijauksen takia.

Ohjelmahan on Pekan ja Sofian osalta myös katsojien pettämistä.

Vierailija
26/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekke ja Sofia tekivät sopimusrikkomuksen ja heidän kuuluisi saada rangaistus.

Tulevia ohjelmia ajatellen kuka vaan voisi tuoda muka tuntemattoman vanhan heilakan ohjelmaan,näytellä uutta tuttavuutta ja kerätä palkkiorahat.

Pekka vedätti muita morsianehdokkaita,kulutti heidän aikaansa ja antoi turhia toiveita.

Vähintä olisi,että ohjelmasta saatavat palkkiot ohjelmatoimisto jättäisi maksamatta huijauksen takia.

Ohjelmahan on Pekan ja Sofian osalta myös katsojien pettämistä.

Pääseekö nuo kaksi nyt sitten johonkin matkalle? Vai mitä palkkioita saavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko ekalta kaudelta sen mehiläis-Jussin? Sillähän oli kaksi naista, joista toinen oli nuorempi ja nätimpi, mutta aika vati täynnä herraa. Teki ihan selväksi, ettei oikein edes kiinnosta. Silti piti sen Jussin se valita ja saada turpaansa heti, kun naista ei kiinnostanut.



Kyllä näistä Maajussi-pareistakin tuntuu ne olleen pysyvimpiä suhteita, kun ollaan samaa tasoa. Esimerkiksi juuri Susanna ja Harri ekalta kaudelta oli kumpikin nättejä ihmisiä. Samoin se hevaripariskunta Teemu ja Kati, jotka olivat pitkään yhdessä ja saivat pari muksuakin. Tai se Pia ja Juha, ne silmälasipäiset pullerot. Vaikuttivat oikein tyytyväisiltä toisiinsa.



Esalla tuli paras valinta. Annika on oli nätti naamastaan ja saattaa heille tulla ihan oikea suhdekin, kun ollaan samalla tasolla ulkoisesti.

Vierailija
28/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko ekalta kaudelta sen mehiläis-Jussin? Sillähän oli kaksi naista, joista toinen oli nuorempi ja nätimpi, mutta aika vati täynnä herraa. Teki ihan selväksi, ettei oikein edes kiinnosta. Silti piti sen Jussin se valita ja saada turpaansa heti, kun naista ei kiinnostanut. Kyllä näistä Maajussi-pareistakin tuntuu ne olleen pysyvimpiä suhteita, kun ollaan samaa tasoa. Esimerkiksi juuri Susanna ja Harri ekalta kaudelta oli kumpikin nättejä ihmisiä. Samoin se hevaripariskunta Teemu ja Kati, jotka olivat pitkään yhdessä ja saivat pari muksuakin. Tai se Pia ja Juha, ne silmälasipäiset pullerot. Vaikuttivat oikein tyytyväisiltä toisiinsa. Esalla tuli paras valinta. Annika on oli nätti naamastaan ja saattaa heille tulla ihan oikea suhdekin, kun ollaan samalla tasolla ulkoisesti.

Minua ainakin miellytti ulkoisesti Annika eniten koko tämän vuoden porukasta, muistakin kuin Esan naisehdokkaista. Pidän sattumalta hieman pyöreämmästä naisvartalosta. Mahdollisesti Esakin pitää, mutta ei ehkä kehtaa myöntää. Aika moni tuttu tai kaveri pitää hiukan "tuhdimmista tytöistä", mutta moni ei ilkeä tunnustaa.

Niin, ja en ole itse Esan mitoissa, päin vastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kaunein lyyli sieltä valitaan, vaikka siinäkin saattaa pieniä makueroja olla. Tosin sitäkin pitää harkita, että kenen sinne pöpelikköön sitten viimeksi saa oikein jäämään ja joskus se on se tanakampi lyyli valittava ihan käytännön syistä.



Big Brotherissa ne hyvännäköiset löytää toisensa ja muut eivät koskaan pariudu eikä kysyntää ole. Sama juttu joka vuosi. Kauniille on kysyntää vähän liiaksikin ja rumille ei ole kysyntää edes toisten "rumien" taholta ja heihin ei ihastu kukaan. BB:ssä ovat kaikki yhtä persaukisia joten varakkuudella ei ole vaikutusta.



Vierailija
30/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin niiden mielestä, jotka kattoo tota ohjelmaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä naaman perusteella. Sinikalla ja Pekallanoli naimanaamat. Olisivat noiin hyvin sopineet toisilleen. Enpä usko, että Sofian tyylinen nainen kauaa jaksaa tuollaista sukatsandaaleissa junttia. Halusia vain voittaa kilpailun, tuskin oikeasti Pekasta välittää...

se pekan valinta oli järkky sekä sisäisesti että ulkoisesti. oikein puistattaa.

Vierailija
32/32 |
04.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset etsivät itselleen mahdollisimman rikkaan ja koulutetun elättäjän. Sihteerit ja sairaanhoitajat päätyvät huippujohtajien puolisoiksi. Kätevää!

Niin on, kun niistä ei ole muuhun, kuin sihteerin hommiin ja panopuuksi