Maajussit todistaa.. Miehet valitsee aina parhaimman näköisen naisen
Kommentit (32)
ikävä kyllä naaman perusteella.
Sinikalla ja Pekallanoli naimanaamat. Olisivat noiin hyvin sopineet toisilleen.
Enpä usko, että Sofian tyylinen nainen kauaa jaksaa tuollaista sukatsandaaleissa junttia.
Halusia vain voittaa kilpailun, tuskin oikeasti Pekasta välittää...
Naiset etsivät itselleen mahdollisimman rikkaan ja koulutetun elättäjän.
Sihteerit ja sairaanhoitajat päätyvät huippujohtajien puolisoiksi.
Kätevää!
Parhaan tarjolla olevan, mutta ei kai se oikeesti yllätä ketään.
Eipä silti, mä taidan olla aika miehinen, enää en ottais paksua tai liian laihaa miestä. Tykkään hyvästä kropasta (en kuitenkaan bodarityypeistä).
merkkaa enemmän miehen elatuskyky, naisille on tärkeintä nuoren ja hedelmällisen = kauniin näköinen nainen. Totuus. Jos on siis tarjolla useampi vaihtoehto.
Hetken päästä jo yököttää, kun voitto saatu. Mahtaako esim. Sofia olla enään kuviois mukana, kun muut miehet viestittelee. Raukat miehet...
ikävä kyllä naaman perusteella.
Sinikalla ja Pekallanoli naimanaamat. Olisivat noiin hyvin sopineet toisilleen.
Enpä usko, että Sofian tyylinen nainen kauaa jaksaa tuollaista sukatsandaaleissa junttia.
Halusia vain voittaa kilpailun, tuskin oikeasti Pekasta välittää...
Ottavat näteimmän ja yleensä hoikimman. Myös vaikka itse olisi paksu. Tämänkertainen itselleen sopivan pullukan valinnut oli ihana poikkeus!
Ottavat näteimmän ja yleensä hoikimman. Myös vaikka itse olisi paksu. Tämänkertainen itselleen sopivan pullukan valinnut oli ihana poikkeus!
Tässä jonain vuonna semmoinen lihapullamies valinnut itselleen ihan samanlaisen lihapullavaimon ja ovat vieläkin yhdessä?
Jos kukaan ei sytytä, niin mäkin ottaisin parhaan näköisen. Aika harvoin noissa mitään tosirakkautta kuitenkaan syntyy.
Ottavat näteimmän ja yleensä hoikimman. Myös vaikka itse olisi paksu. Tämänkertainen itselleen sopivan pullukan valinnut oli ihana poikkeus!
Eli mies valitsi kauniin pullukan, eikä valinnut tavis-naamaista normaalipainoista. Minusta tämä on ihan ymmärrettävää ja niin minäkin valitsisin.
meikäläinenkin on haluttu, kun miehen kaverit osoittaa mielenkiintoa. Et aina painaa se, et onko haluttu... Unohtakaa se harlrkiini rakkaus!
että mikä se naimanaama on! Kuulostaa ihan hirveältä ja mua huolettaa että mitäs jos itselläni on sellainen.
Ottavat näteimmän ja yleensä hoikimman. Myös vaikka itse olisi paksu. Tämänkertainen itselleen sopivan pullukan valinnut oli ihana poikkeus!
Eli mies valitsi kauniin pullukan, eikä valinnut tavis-naamaista normaalipainoista. Minusta tämä on ihan ymmärrettävää ja niin minäkin valitsisin.
että mikä se naimanaama on! Kuulostaa ihan hirveältä ja mua huolettaa että mitäs jos itselläni on sellainen.
Ekkö tiiä? Se tarkoittaa sitä, kun pariskunnan mies ja nainen ovat kasvoiltaan samannäköisiä, naimanaamat.
että mikä se naimanaama on! Kuulostaa ihan hirveältä ja mua huolettaa että mitäs jos itselläni on sellainen.
Ekkö tiiä? Se tarkoittaa sitä, kun pariskunnan mies ja nainen ovat kasvoiltaan samannäköisiä, naimanaamat.
ei kyllä kannata tehdä lapsia yhdessä.
On ainakin kaunis hetken hurma...;-)