Olenko huono äiti?
Kun käyn kerran kuussa baarissa? Kuinka usein te käytte?
Kommentit (7)
Täällä AV:llahan vallitsee käsitys, että jos nuori äiti haluaa lähteä ulos juhlimaan, esim. synttäreitään (etenkin kun synttärithän on jopa kerran vuodessa), se on varsin tuomittavaa!
Mutta tässä tämä nähdään, kukaan ei ole täydellinen ikään, rotuun, sukupuoleen katsomatta!!!
Minusta jokainen on äiti omalla tavallaan ja määrittelee hyvän äitiyden itse, joten älä huoli! Tuulettuminen ei tee sinusta huonoa miltään osin =)
10, siksi en ikääni kertonutkaan. Jos olisin laittanut alkuperäiseen viestiin, että olen 16v. yh ja käyn ryyppäämässä kerran kuussa, en olisi saanut yhtäkään asiallista vastausta. Jos olisin kirjoittanut, että olen 35v. naimisissa ja käyn tuulettumassa kerran kuussa, olisi vastaukset olleet asiallisia, " hyvä että otat omaa aikaa, niin jaksat paremmin." Näin sain ihan puolueettomia ja asiallisia viestejä, enkä tunne enää syyllisyyttä sen takia, että käyn viihteellä silloin tällöin.
En juo alkoholia kuin aniharvoin. Enkä tykkää hälystä. Ehdin käydä baareissa ihan kylläkseni nuorempana. Tämä kai on niitä kypsällä iällä lapsensaannin etuja.
Mutta et ole tuon takia huono äiti. Hommaat lapsellesi kunnon hoitajan siksi aikaa.
Ei kai äitiyden paremuutta mitata sillä, kuinka usein käy viihteellä. Kyllä kai äiti-ihminenkin voi viettää omaa aikaa ja rentoutua baarissa käymällä, jos siis lapsen isä on silloin lasten kanssa. Vastaavasti onko huono isä jos käy kerran kuussa baarissa?
Itse en kuitenkaan baarireissuja harrasta. Ollenkaan.
miehen kanssa punaviiniä kerran viikossa. Sen jälkeen harrastetaan unelmaseksiä. Viimeksi eilen peräti 7 kertaa peräkkäin...
Muuten en juo tai käy baareissa.
Itse käyn ulkona juhlimassa kerran tai kaksi vuodessa, ja alkoholin ottokin jää siihen.
jos lapsi on hyvässä hoidossa sillä aikaa.