Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tajua miten olen onnistunut olemaan huomaamatta että seinänaapurini on vaihtunut!

Vierailija
12.11.2022 |

Outoa. En koskaan poistu muutamaa tuntia pidemmäksi aikaa kotoani ja luulisi että olisin kuullut kun entinen naapuri muutti pois ja uusi muutti sisään. Huomasin vain yksi päivä että nimi ovessa on vaihtunut ja kiinnitin huomiota yhtäkkiä alkaneeseen koiran räkytykseen ja tajusin että en ole nähnyt vanhaa naapuria moneen viikkoon.

Onko teillekin käynyt niin että yhtäkkiä huomaatte saaneenne uuden naapurin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten vissiin kummallakaan kalusteita, sillä luulisi niiden roudaamisen huomaavan?

Vierailija
2/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten vissiin kummallakaan kalusteita, sillä luulisi niiden roudaamisen huomaavan?

Niin luulisi, siksi tunnenkin itseni vähän hölmöksi. Ehkä vanha naapuri on alivuokrannut kämpän jollekin huonekaluineen. Harmi vaan että sinne on nyt tullut räksyttävä koira, aiemmin oli ihanan hiljaista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaihtui varoittamatta seinänaapuri, sinne tuli joku setä joka ölisee yöt ja kiistelee keskenään. Mutta nyt on varmaan vaihtunut taas, kun yöllinen meteli on lakannut. En tosiaan tiedä, miten ne onnistuu muuttamaan niin hissukseen :o

Vierailija
4/11 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes kytä napureiden nimiä ovissa. En tiedä kaikkia asukaita rapussamme. Vastaan tuleville ihmisille sanon moi tai terve.Tietämättä ovatko asukaita vai vieraita tai kaupustelioita? yhden salatupakoitisjan tiedän.Sille ei menen perille ei oikeutta tupakoida parvekella

Vierailija
5/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Nyt on kyllä asialla harvinaisen epäpätevä talokyylä.

Vierailija
6/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko robotti vai oikea ihminen, esim.  synth niminen otus?

Vierailija
7/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin naapurin vaihtuneen, oli vain leikannut törkyparran pois ja muutenkin siistiytynyt.

Vierailija
8/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossa seinänaapuri vaihtui kahdesti. Kyseessä tosin yksiö eli muutto ehtinyt hyvinkin tapahtua työpäiväni aikana.

Vierailija
9/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy postiluukusta kyselemässä päivän kuulumiset.

Vierailija
10/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä, keitä mun naapuriasunnoissa asuu. En huomaisi, vaikka vaihtuisivat viikottain.

Vierailija
11/11 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi edellisessä asunnossa kerran niin, että kun astuin asuntoni ovesta porrastasanteelle, naapuriasunnossa oli ovi auki ja pariskunta raahaamassa jotain kalusteita. Tervehtivät, ja sanoivat, että "te saatte uudet naapurit". Vastasin siihen että "Jaa, kiva, tervetuloa vaan taloon!" He katsoivat vähän oudosti, ja sanoivat että "Ei kun me muutetaan pois..."

Mistä olisin voinut tietää? En muistanut ikinä nähneenikään heitä.