Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiyspakkaus

Vierailija
03.12.2012 |

Toinen lapsi tulossa, kannattaako ottaa äitiyspakkausta? Mielipiteitä! Itse olen sitä mieltä, että ei, koska ensimmäisen pakkauksen tavarat/vaatteet on tallessa ja mitä järkeä hamstrata vaatteita turhaan, koska ne menee yllättävän pienen hetken. (eri asia, jos ensimmäistä pakkausta ei ole käytössä enää). Onhan se raha pieni, mutta tämä on minun mielipide.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain ekalle otin äitiyspakkauksen.

Olis ollut aivan turha.

Vierailija
2/11 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden aikana rahana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan kaksoset :D Esikoisen äitiyspakkaus on vielä tallessa mutta otin silti äitiyspakkaukset kummallekin kaksosista :) Oma äitini on myös ottanut kaikille 4 lapselle äitiyspakkauksen ja laittanut ne meille sitten talteen. Antoi minun pakkauksen, kun minä ilmoitin raskaudestani :) On ollut hienoa ja nostalgista laittaa esikoiselleni omia vanhoja vaatteita päälle :) Ja näin aion myös tehdä omille lapsilleni.

Vierailija
4/11 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ensimmäiselle vauvalle pakkausta, olisi ollut mulle turha, koska sain niin paljon tavaraa. Lisäksi siinä olisi ollut kaikkea sellaista, jota ei kuitenkaan olisi tullut käytettyä.

Vierailija
5/11 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes ensimmäiselle vauvalle pakkausta, olisi ollut mulle turha, koska sain niin paljon tavaraa. Lisäksi siinä olisi ollut kaikkea sellaista, jota ei kuitenkaan olisi tullut käytettyä.

Mietin kyllä asiaa pitkään, mutta päätin olla ottamatta. Lapseni syntyi tänä syksynä ja olis saanut viime vuoden pakkauksen, jota en halunnut. Jos olis saanut tän vuoden designpakkauksen, olisin saattanut ottaakin.

Vierailija
6/11 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia ne kietaisubodyt kun ei ne pysy ikinä vauvalla päällä! Ja jos siinä on ajateltu, että se on helppo pukea niin ei ainakaan mun mielestä! Roskiin lensi kietaisubodyt mun äitiyspakkauksesta, niin turhia ja suorastaan ärsyttäviä vaateriepuja.

Vierailija
7/11 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhia ne kietaisubodyt kun ei ne pysy ikinä vauvalla päällä! Ja jos siinä on ajateltu, että se on helppo pukea niin ei ainakaan mun mielestä! Roskiin lensi kietaisubodyt mun äitiyspakkauksesta, niin turhia ja suorastaan ärsyttäviä vaateriepuja.

Kietaisubodyt on just lemppareita ihan pienelle joka ei osaa kannatella päätään. Helpompi pukea. Ja silloin kun pitää saada niskapaskat siivottua ilman että sotkee vauvan päänkin.

Vierailija
8/11 |
25.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata ottaa, jos ekan pakkauksen vaatteet on tallessa. Sehän on melkein sama se sisältö. Itse olen kyllä ottanut koska niillä uusilla vaatteilla on niin mukava fiilistellä tulevaa vauvaa ja se raha nyt on niin pieni.

Vierailija
9/11 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olisiko teillä ideoita äitiyspakkauksen kehittämiseksi entistä paremmaksi? Voisiko äitiyspakkauksen sisältöön lisätä jotakin hyödyllistä tai muilla tavoin muuttaa äitiyspakkauksen sisältöä paremmaksi? Entä olisiko äitiyspakkauslaatikkoa mahdollista parantaa jollakin tavoin?

Olisiko mielestänne äitiyspakkaukseen hyödyllistä lisätä esimerkiksi vihkosia, jotka auttavat ja neuvovat vanhempia vauvan hoidossa ja kasvatuksessa, hyvässä parisuhteessa ja ylipäätään uudessa elämäntilanteessa? Tai vaihtoehtoisesti tietokonepeli tai -ohjelma jonka avulla vanhemmat voivat oppia uuden elämäntilanteensa kannalta hyödyllistä tietoa? 

Pyrimme Ideoidenne ja mielipiteidenne avulla tekemään äitiyspakkauksesta entistä paremman.

Vierailija
10/11 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki äitiyspakkauksen nykyiseen sisältöön: http://www.kela.fi/aitiyspakkaus

Vierailija
11/11 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2013 klo 15:49"]

Hei!

Olisiko teillä ideoita äitiyspakkauksen kehittämiseksi entistä paremmaksi? Voisiko äitiyspakkauksen sisältöön lisätä jotakin hyödyllistä tai muilla tavoin muuttaa äitiyspakkauksen sisältöä paremmaksi? Entä olisiko äitiyspakkauslaatikkoa mahdollista parantaa jollakin tavoin?

Olisiko mielestänne äitiyspakkaukseen hyödyllistä lisätä esimerkiksi vihkosia, jotka auttavat ja neuvovat vanhempia vauvan hoidossa ja kasvatuksessa, hyvässä parisuhteessa ja ylipäätään uudessa elämäntilanteessa? Tai vaihtoehtoisesti tietokonepeli tai -ohjelma jonka avulla vanhemmat voivat oppia uuden elämäntilanteensa kannalta hyödyllistä tietoa? 

Pyrimme Ideoidenne ja mielipiteidenne avulla tekemään äitiyspakkauksesta entistä paremman.

[/quote]

Liukuvoide oli aikanaan hyvä siellä pakkauksessa. Sen olemassaolo teki normaalimmaksi sen, ettei oma kroppa toimikaan välttämättä samalla tavalla kuin ennen.

Niitä lippulappuja ja vihkosia siellä on nyt jo liikaa, ja neuvolasta tulee vielä paljon lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi