Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella yksityinen, nolo ongelma. En tiedä miten kerron poikkikselle...

Vierailija
02.12.2012 |

Olemme puhuneet yhteenmuutosta jonkin aikaa. Ollaan seurusteltu 2 vuotta. Ongelma on salainen paheeni. Olen tehnyt sitä jo 12-vuotiaasta ja aluksi keräsin ne ämpäriin omassa huoneessani. Sitten se tuli täyteen ja siirryin aina isompaan. Nyt makuuhuoneessani on rottinkinen pyykkikoriin on melkein täynnä. Entä seuraavaksi? Viereen toinen samanlainen? Niitä ei voi enää piilotella. Jos muuttaisimme yhteen niin miten selittäisin pyykkikorin makkarissa? Pyykkikorin mitä ei saa avata ja mistä en voi luopua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro se runomuodossa

Vierailija
2/5 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei napanöyhtää vaan häpykarvoja. Olen leikannut ne siitä asti kun ne alkoivat kasvaa. En voi heittää niitä pois!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme puhuneet yhteenmuutosta jonkin aikaa. Ollaan seurusteltu 2 vuotta. Ongelma on salainen paheeni. Olen tehnyt sitä jo 12-vuotiaasta ja aluksi keräsin ne ämpäriin omassa huoneessani.

...

Et voi muuttaa yhteen, jos sinulla on ämpäri täynnä sitä itteään.

Vierailija
4/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä yhdet lapaset niidtä, tehdäänhän koirankarvoistakin lapasi. Muistoksi jätä vain sen verran. Ja muut viskaat roskikseen - ja pian!

Sulla on muitakin muistoja noista vuosista kuin karvat. Et tarvi niitä enää. Nyt poikaystävä on arvokkaampi kuin nuo karvakokoelmat!

Ihminen on arvokkaampi kuin pölyiset muistot.

Ihmisillä on kaikenlaisia ongelmai, ja tästäkin sä voisit ihan hyvin kertoa vaikka jollekin terveydenhoitajalle, että mitä tuumii. Onko huolestuttavaa keräilyvimmaa. Joku voi sairastua sellaisenkin, saadakseen elämäänsä turvallisuuden tunnetta.

Nyt et tarvi sitä enää. Poikaystävä tuo uusia tuulia elämääsi!

Go for it!

Vierailija
5/5 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta leikkaa sekaan hiukset. On kuulemma niin ihana levitt!ä ne karvat sängylle ja maata niiden päällä alasti. Häpykarvojen hä hiusten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän