Jarna laittoi blogin kiinni.
Kommentit (11)
Ette ole yhtään sen parempia ihmisiä kuin hänkään. Häpeisitte kiusaajat!
Paitsi onhan se tietysti kiusaajille hiukan pettymys, jos toinen sulkee blogin ja ei saa taas sitten materiaalia tai paikkaa toisen "kritisoimiselle".
Kuulin tästä "kohusta" toisen blogistin kautta, joka oli asian täältä huomannut ja nautti tästä viihteenä. Itse satunnaisesti käynyt ko. blogistin sivuilla, ei minun juttu niin että käyttäisin aikaani siellänotkumiseen.
Huomaa, että täälläkin monelle elämän sisältöä tämmöisten juttujen vatvominen ja seuraaminen, no huvinsa kullakin. Ei minulla muuta, jatkakaa.
Mä en ainakaan blogin sulkemista pitänyt mitenkään tavoitteena.
Jos aikuinen ihminen menee mokaamaan asiansa tuolla lailla, niin silloin pitäisi pystyä kantamaan myös vastuu teoistaan. Vastuunkantoa EI ole, että suljetaan blogi, eletään hetki hiljaiseloa ja sitten jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunut tai aloitetaan alusta.
Aikuinen ihminen myöntäisi ja selittäisi tekonsa, PYYTÄISI ANTEEKSI ja lupaisi parantaa tapansa (ja parantaisi myös). Vähän arvelen, että nämä kaksi kiusattua eivät edes olleet ainoat kiusatut, vaan kiusaaminen on ollut laajempaakin ja olisi oikein reilua pyytää anteeksi myös näiltä, jotka eivät edes tiedä, kuka heidän kiusaajansa on.
Toisaalta, jos aikuinen ihminen on vielä niin yläaste-ikäisen henkisellä tasolla, että sortuu kiusaamaan toisia, niin tuskinpa tällaista selkärankaa voi häneltä olettaa löytyvän...
Mä en ainakaan blogin sulkemista pitänyt mitenkään tavoitteena.
Jos aikuinen ihminen menee mokaamaan asiansa tuolla lailla, niin silloin pitäisi pystyä kantamaan myös vastuu teoistaan. Vastuunkantoa EI ole, että suljetaan blogi, eletään hetki hiljaiseloa ja sitten jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunut tai aloitetaan alusta.
Aikuinen ihminen myöntäisi ja selittäisi tekonsa, PYYTÄISI ANTEEKSI ja lupaisi parantaa tapansa (ja parantaisi myös). Vähän arvelen, että nämä kaksi kiusattua eivät edes olleet ainoat kiusatut, vaan kiusaaminen on ollut laajempaakin ja olisi oikein reilua pyytää anteeksi myös näiltä, jotka eivät edes tiedä, kuka heidän kiusaajansa on.
Toisaalta, jos aikuinen ihminen on vielä niin yläaste-ikäisen henkisellä tasolla, että sortuu kiusaamaan toisia, niin tuskinpa tällaista selkärankaa voi häneltä olettaa löytyvän...
Mutta ei ole pokkaa pyytää anteeksi.
Miksi ihmeessä hän ei aikuisen ihmisen tavoin tunnustanut ja pyytänyt anteeksi, sehän olisi suorastaan ollut esimerkillistä toimintaa, koska kyllähän elämässä sattuu ja tapahtuu... :/
J väsää kunnianloukkaussyytettä. Siksi hänestä ei kuulu mitään. En tiedä millä perustein, mutta näin se tulee asian kääntämään. I'll bet.
Ette ole yhtään sen parempia ihmisiä kuin hänkään. Häpeisitte kiusaajat!
Miksi ihmeessä hän ei aikuisen ihmisen tavoin tunnustanut ja pyytänyt anteeksi, sehän olisi suorastaan ollut esimerkillistä toimintaa, koska kyllähän elämässä sattuu ja tapahtuu... :/
Jos ei ole syyllinen. Aatella!
Avaa varmaan toisella nimellä o_O