Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olet lähdössä ystäbvättären tai työkaverin kanssa baariin. Mitn miehesi reagoi`?

Vierailija
02.12.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin oksettaa MINUA.

Vierailija
2/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo jättävänsä eteiseen valon palamaan, suikkaa suukon ja toivottaa mukavaa iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsenko kyytiä. Käskee pitämään hauskaa. Sanoo ettei saa tulla liian aikaisin kotiin. Hakee kebabin ja pari olutta ja vuokraa jonkun acton-leffan ja nauttii omasta illastaan kotona.

...Mä käyn ihan liian harvoin ulkona :)

Vierailija
4/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy, tarviiko tulla hakemaan. Vastaan että soitan jos tarvii, jos en ole myöhään. Muuten tulen taksilla tai jonkun tutun kyydissä.

Niin ja toivottaa hauskaa iltaa :)

Vierailija
5/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näin. Ei uskalla varsinaisesti kieltää, mutta ei todellakan pidä ajatuksesta, ap

Vierailija
6/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluan kyydin kotiin.

Vierailija
7/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tykkää, että lähden. Mies ei mene nukkumaan ennen kuin tulen, saattaa laittaa pari viestiäkin "meneekö vielä kauan? Onko kaikki hyvin?". Ihan samanlainen olen itsekin. Onneksi ei kumpikaan käydä usein. Parasta on olla kotona, katsoa yhdessä leffaa kynttilänvalossa. : )

Vierailija
8/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä ymmärrä tällasta ketjua, enkä niitäkään joissa kirjotetaan tyyliin että "mies lähti baariin kavereiden kanssa, mitä pitäisi ajatella, apua!"

No voi kauheeta sentään, senkun menevät! Jos parisuhde on kunnossa ja luottamus toimii molempiin suuntiin niin ANTAA PALAA! Jotain on sillon pielessä jos toista pitää heti alkaa epäillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä