Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukan asennus ja mahakivut

Vierailija
14.12.2012 |

Kauanko teillä oli mahakipuja kun kierukka oli asennettu. viikko sitten laitettu ja vieläkin tuntuu maha oudolta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista, että mulla olisi ollut kipuja laittamisen jälkeen ollenkaan tai korkeintaan muutaman tunnin. Se laittaminen itsessään oli tosi kivuliasta, mutta kun se oli tehty, kivut oli aika lailla ohi.

Päivätolkulla ne ei ainakaan kestäneet, enkä pikaisella Google-haullakaan löytänyt viitteitä kivun normaaliudesta.

Kannattaisikohan sun käydä tarkistamassa, että kaikki on ok?

Vierailija
2/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kuparikierukka ja 2 hormonikierukkaa. Kuparikierukat olivat kipeitä koko ajan ja vuotivat lopulta ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas kuparikierukka jo mulla käytössä. Asennus on hiukan nipistänyt, mutta ei sattunut.

Vierailija
4/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla supistusherkkä kohtu. Supistuksia (ei varsinaiseti kuvuliaita mutta jomottavia) oli joka päivä ehkä kuukauden verran. Kävin tarkastuksessa ja kaikki ok. Supistukset harvenivat siitä vähitellen, mutta monta kuukautta niitä oli, jopa puoli vuotta. Nyt ei enää vuosiin mitään.

Halusin pitää kierukan, koska se on niin huoleton ja hyvin se on sitten sopinutkin alun jälkeen.

Vierailija
5/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti tuo on yksilöllistä mutta nyt sain pikkaisen vihjeitä että olisi tavallista. Mutta seuraan tilannetta ja jos jatkuu niin menen lääkäriin.

Vierailija
6/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten meni ohi.

Vierailija
7/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista mitään olleen

Vierailija
8/15 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin toisella kyljellä maatessa tuntui kipua. Menin takaisin gynelle ja kierukkaa vedettiin toiseen asentoon. Oli huonosti kohdussa.

Vierailija
9/15 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

otin tänään kupari kierukan laitto oli kipeä mutta sen jälkeen helpotti maha tuntuu turvonneelta ja nyt iltaa kohti just semmosia merkka vihlonta kipuja mutta varmaan ihan kätevä ratkasu :)

Vierailija
10/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli heti kiurukan  asennoksen jälken   vatsakivut  tosi   kipeä kuukautiskipuja  kompia kui ennen    ja vieläkin on vatsakipuja  mulla  jouduun ottaman särkylääkettä    burana  400 mg   

Vierailija
11/15 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 22:39"]minulla oli heti kiurukan  asennoksen jälken   vatsakivut  tosi   kipeä kuukautiskipuja  kompia kui ennen    ja vieläkin on vatsakipuja  mulla  jouduun ottaman särkylääkettä    burana  400 mg   
[/quote]

Mitä sä taas sekoilet??

Vierailija
12/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin kaks viikkoa sitte kuparikierukka ja tunnen sen kierukan kohdussani. Ja välillä vähän sattuu. Toivoisin, että se ei tuntuis miltään. Jospa asettuu pian. Tulin kattelemaan, että kauanko muilla on ollu kipuja kierukasta.

Vierailija
13/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että miksi tungette tollasia sisuksiinne, helpompi se on miehen laittaa kondomi.

Vierailija
14/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 10 kuukautta päivittäistä kouristelevaa kipua, ennen kuin uskoin, ettei sovi ja pitää ottaa pois. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
15/15 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi että miksi tungette tollasia sisuksiinne, helpompi se on miehen laittaa kondomi.

Esim. kuukautisvuodon ja -kipujen vähentämiseksi tai kokonaan lopettamiseksi. Noihin ei kordari auta ja mies on muutenkin jo steriloitu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän