Pakaroiden keskivako rikki, mites sais taas kuntoon?
Hirmusen kipee, jotenkin se vaan on auki, en tiedä miten, vaikee sinne on kurkkia. Bepanthenilla olen hoidellut ja vauvatalkilla, mutta ei tunnu auttavan.
Olisko jollakin viisaalla parempaa konstia, sattuu!!
Kommentit (26)
tai daktarin- puuteria. Voi olla hiivan aiheuttamaa. Suihkuttele m yös paljon, kuivaa hyvin ja laita sitten hoitotuote.
Voi aueta vielä pahemmin, kunnes on iso aukko ja vuotaa märkää.
suoranaista telepatiaa!
Olen nimittäin ihmetellyt jo pari päivää jatkuvaa kutinaa ja epätavallista kirvelyä persvaossani, kunnes sitten katsoin peiliin ja ihan rupisella naarpulla oli koko persvako, siis lähinnä pakaroiden ja selän rajalla. Koskaan aiemmin ei tällaista ongelmaa ole ollut. Olen myös laittanut pebantheenia, mutta tosiaan ihottuma ei ole kuin pahentunut.
Tuli vain mieleen, että voisiko tämä olla oire jostain puutostilasta tai sairaudesta?
suoranaista telepatiaa!
Olen nimittäin ihmetellyt jo pari päivää jatkuvaa kutinaa ja epätavallista kirvelyä persvaossani, kunnes sitten katsoin peiliin ja ihan rupisella naarpulla oli koko persvako, siis lähinnä pakaroiden ja selän rajalla. Koskaan aiemmin ei tällaista ongelmaa ole ollut. Olen myös laittanut pebantheenia, mutta tosiaan ihottuma ei ole kuin pahentunut.
Tuli vain mieleen, että voisiko tämä olla oire jostain puutostilasta tai sairaudesta?
kun iho on rikki. Mutta jos se on hiivan aiheuttamaa, hoito alkaa auttaa melko nopeasti.
Hoida kaksi kertaa päivässä ja tarpeeksi kauan myös oireiden poistuttua, koska hiiva on sitkeä kaveri. Ainakin viikko oireiden loppumisen jälkeen.
<a href="http://i.imgur.cuom/TOzwp.jpg" alt="http://i.imgur.com/TOzwp.jpg">http://i.imgur.com/TOzwp.jpg</a>
[iKuvamanipulaatio, älä suotta hermoile!]
[/quote]
Olen nähnyt tuon kuvan myös eräällä brittiläisellä lääketiedesivustolla. Vähän kuin Suomen tohtori.fi. Voin etsiä sivun teille.
Olen nähnyt tuon kuvan myös eräällä brittiläisellä lääketiedesivustolla. Vähän kuin Suomen tohtori.fi. Voin etsiä sivun teille.
Olisko hiivaa?
Sokerin syönnille stoppi, luonnonjugurttia joka päivä + jotain hiivavoidetta sinne persvakoon.
eli voiko se sitten olla tuolla pakaravaossa silti? ap.
Olisko hiivaa?
Sokerin syönnille stoppi, luonnonjugurttia joka päivä + jotain hiivavoidetta sinne persvakoon.
Ei ole aikoihin ollut emätinhiivaa, mutta hiivalääkkeellä tuo haavauma hanurista lähtee.
Kaikkia tulehduksia tuovat tullessaan, joko nykyisen tai uutuuden peppureikään. Itselläni oli joltain Vantaan lähiö-huoralta tervetuliaiset sekä trikomonas että hiivat ( miehellä pitkä esinahka jossa bakteerit ehtivät muhia ja suihkua ei tapaus näe). Toisen naisen persebakteerit voivat aiheuttaa ties minkä tulehduksen, vaikka sukupuolitautitestit näyttäisivät ihan puhdasta miehelle ( niitä ei edes kondyloomasta pystytä testaamaan ilman oireiluja saati sitten muusta )
asialla ollut. Kuuluisa tuosta. Narkki& seko. Mieskin hankkii ties mitä lihansyöjäbakteereja minkä kerkiää, viiltelee, raapii persettä jne.
ja suihkuttelua! Voi olla myös joku tulehdus tms. Kukaan ei halua mitään avannetta kai? Kuulopuheiden perusteella myös toisen naisen peppu/pimppa -vaihto voi ilman pesua tulehduttaa rankemmin ihan miehen kautta. Joku sairaanhoitaja tai lääkäri tosiaan kannattaisi ehkä nähdä.
Kaikkia tulehduksia tuovat tullessaan, joko nykyisen tai uutuuden peppureikään. Itselläni oli joltain Vantaan lähiö-huoralta tervetuliaiset sekä trikomonas että hiivat ( miehellä pitkä esinahka jossa bakteerit ehtivät muhia ja suihkua ei tapaus näe). Toisen naisen persebakteerit voivat aiheuttaa ties minkä tulehduksen, vaikka sukupuolitautitestit näyttäisivät ihan puhdasta miehelle ( niitä ei edes kondyloomasta pystytä testaamaan ilman oireiluja saati sitten muusta )
millasten miesten te annatte sorkkia intiimialueitanne!
on nimittäin rinnakkaisvaikutuksia.
Ei tuohon oikein sinkkipastakaan käy, haavahoitoa varmaan vaatii.
Sitten se taas kohta "halkee" kun kyykistelee liiaks tai mies käy liian kiihkeenä. En tiedä kans mitään poppakonstia.