Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakaroiden keskivako rikki, mites sais taas kuntoon?

Vierailija
02.12.2012 |

Hirmusen kipee, jotenkin se vaan on auki, en tiedä miten, vaikee sinne on kurkkia. Bepanthenilla olen hoidellut ja vauvatalkilla, mutta ei tunnu auttavan.

Olisko jollakin viisaalla parempaa konstia, sattuu!!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se taas kohta "halkee" kun kyykistelee liiaks tai mies käy liian kiihkeenä. En tiedä kans mitään poppakonstia.

Vierailija
2/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai daktarin- puuteria. Voi olla hiivan aiheuttamaa. Suihkuttele m yös paljon, kuivaa hyvin ja laita sitten hoitotuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aueta vielä pahemmin, kunnes on iso aukko ja vuotaa märkää.

Vierailija
4/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoranaista telepatiaa!

Olen nimittäin ihmetellyt jo pari päivää jatkuvaa kutinaa ja epätavallista kirvelyä persvaossani, kunnes sitten katsoin peiliin ja ihan rupisella naarpulla oli koko persvako, siis lähinnä pakaroiden ja selän rajalla. Koskaan aiemmin ei tällaista ongelmaa ole ollut. Olen myös laittanut pebantheenia, mutta tosiaan ihottuma ei ole kuin pahentunut.

Tuli vain mieleen, että voisiko tämä olla oire jostain puutostilasta tai sairaudesta?

Vierailija
5/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoranaista telepatiaa!

Olen nimittäin ihmetellyt jo pari päivää jatkuvaa kutinaa ja epätavallista kirvelyä persvaossani, kunnes sitten katsoin peiliin ja ihan rupisella naarpulla oli koko persvako, siis lähinnä pakaroiden ja selän rajalla. Koskaan aiemmin ei tällaista ongelmaa ole ollut. Olen myös laittanut pebantheenia, mutta tosiaan ihottuma ei ole kuin pahentunut.

Tuli vain mieleen, että voisiko tämä olla oire jostain puutostilasta tai sairaudesta?

Vierailija
6/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun iho on rikki. Mutta jos se on hiivan aiheuttamaa, hoito alkaa auttaa melko nopeasti.

Hoida kaksi kertaa päivässä ja tarpeeksi kauan myös oireiden poistuttua, koska hiiva on sitkeä kaveri. Ainakin viikko oireiden loppumisen jälkeen.

Vierailija
9/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iKuvamanipulaatio, älä suotta hermoile!]

[/quote]

Vierailija
10/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuon kuvan myös eräällä brittiläisellä lääketiedesivustolla. Vähän kuin Suomen tohtori.fi. Voin etsiä sivun teille.

Vierailija
11/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tuon kuvan myös eräällä brittiläisellä lääketiedesivustolla. Vähän kuin Suomen tohtori.fi. Voin etsiä sivun teille.

Vierailija
12/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko hiivaa?

Sokerin syönnille stoppi, luonnonjugurttia joka päivä + jotain hiivavoidetta sinne persvakoon.

Vierailija
13/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli voiko se sitten olla tuolla pakaravaossa silti? ap.

Olisko hiivaa?

Sokerin syönnille stoppi, luonnonjugurttia joka päivä + jotain hiivavoidetta sinne persvakoon.

Vierailija
14/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikoihin ollut emätinhiivaa, mutta hiivalääkkeellä tuo haavauma hanurista lähtee.

Vierailija
15/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tulehduksia tuovat tullessaan, joko nykyisen tai uutuuden peppureikään. Itselläni oli joltain Vantaan lähiö-huoralta tervetuliaiset sekä trikomonas että hiivat ( miehellä pitkä esinahka jossa bakteerit ehtivät muhia ja suihkua ei tapaus näe). Toisen naisen persebakteerit voivat aiheuttaa ties minkä tulehduksen, vaikka sukupuolitautitestit näyttäisivät ihan puhdasta miehelle ( niitä ei edes kondyloomasta pystytä testaamaan ilman oireiluja saati sitten muusta )

Vierailija
16/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialla ollut. Kuuluisa tuosta. Narkki& seko. Mieskin hankkii ties mitä lihansyöjäbakteereja minkä kerkiää, viiltelee, raapii persettä jne.

Vierailija
17/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suihkuttelua! Voi olla myös joku tulehdus tms. Kukaan ei halua mitään avannetta kai? Kuulopuheiden perusteella myös toisen naisen peppu/pimppa -vaihto voi ilman pesua tulehduttaa rankemmin ihan miehen kautta. Joku sairaanhoitaja tai lääkäri tosiaan kannattaisi ehkä nähdä.

Vierailija
18/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmenee noinkin

Vierailija
19/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia tulehduksia tuovat tullessaan, joko nykyisen tai uutuuden peppureikään. Itselläni oli joltain Vantaan lähiö-huoralta tervetuliaiset sekä trikomonas että hiivat ( miehellä pitkä esinahka jossa bakteerit ehtivät muhia ja suihkua ei tapaus näe). Toisen naisen persebakteerit voivat aiheuttaa ties minkä tulehduksen, vaikka sukupuolitautitestit näyttäisivät ihan puhdasta miehelle ( niitä ei edes kondyloomasta pystytä testaamaan ilman oireiluja saati sitten muusta )

millasten miesten te annatte sorkkia intiimialueitanne!

Vierailija
20/26 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimittäin rinnakkaisvaikutuksia.

Ei tuohon oikein sinkkipastakaan käy, haavahoitoa varmaan vaatii.