Ystäväni 23 vuotias tytär seurustelee 35 vuotiaan miehen kanssa. Vanhemmat ei tee mitään.
Mielestäni yli kolmekymppinen mies, joka seurustelee parikymppisen tytön kanssa, ei ole normaali. Parikymppinen ja siitä alle on vasta lapsi. Mitä tuollaisen miehen päässä oikein liikkuu? Eikö ole jo sairasta, kun haluaa pönkittää miehistä egoaan viattoman lapsen avulla? Nuori luultavasti hakee vanhemmasta miehestä vain turvallisuutta. Mies luultavasti perustelee tuota "seurustelua" itselleen sillä, että 23 vuotias on jo aikuinen. Mutta kun ei ole! Miten saisin tytön vanhemmat näkemään tilanteen vakavuuden? Vai kuinka moni täysijärkinen yli 30 vuotias muka pystyisi harrastamaan seksiä parikymppisen kanssa?
Kommentit (62)
Ihan on jokaisen oma asia. Sitä paitsi, ei rakkaus katso ikää. Tärkeintä on, että rakastaa ja kunnioittaa toisiaan. Tiedän lukuisia pareja, joilla on isompikin ikäero ja hyvin menee. Ja julkkiksissakin on lukuisia esimerkkejä, joillain on jopa 30 vuotta eroa.
puuttua hänen ihmissuhteisiinsa millään lailla. Hän on täysi-ikäinen, työssäkäyvä täyspäinen itsensä elättävä aikuinen, miksi minun pitäisi puuttua hänen elämäänsä? Olen kasvattanut hänet hyvin, ei mulla ole enää tarvetta puuttua hänen asioihinsa.
Ehkä ne jotka haluavat puuttua aikuisten lastensa asioihin,eivät ole osanneet kasvattaa lapsiaan?