Naapuri huutaa päissään kavereineen. Ikää varmaan jo 30
Kommentit (9)
ja naapurimme mölyävät itse samalla tavalla,naapureissa on eläkeläiset jotka riitelee tai heidän aikuiset tyttäret lapsineen,toisella puolella juhlitaan myös ja kuuluu usein MIESTEN KOVAÄÄNISTÄ NAURUA JA MUSAN SOITTOA.Olen siis tässä keskellä itse.Molemmin puolin seiniä kuuluu meteliä.
Mutta heti kun basson jytinä kuuluu, mies alkaa PUHUMAAN HUUTAMALLA. Kiva on syödä kuunnellessa sitä elämöintiä, lapsikin kysyi että miksi noi taas huutaa...niinpä. Kaksiossa ei luulisi olevan siihen tarvetta- eikä kyse ole siis riitelystä.
Siitä sitten lähtee yleensä ääntä.
Voivoi.
Ei se kuitenkaan tarkoita sitä että on jälkeenjäänyt, jos muuten käyttäytyy kypsästi.
luulee et mies nappaa sitä pataan ja kippaa hankeen. Kyllähän se niinkin voisi tehä, mut luultavasti tarjoasi olutta ja jos ei ottais niin sitten kippais hankeen. Meillä päin sanotahaan että olutta tai hankea he he he he he. Molemmat on saaneheet korkean asteen koulutuksehen maisterista.
Varmaan tosi paskamaista kun ei voi mistään mennä edes valittamaan tai soittaa poliiseja, kun kello ei ole vielä paljon mitään ja ihmiset on vielä täysikäisiäkin. Mutta koita vielä keksiä.
Jaa, aikuisuuteen saa kuulua yhtään juhlimista? Ap, kuulostat samaan aikaan sekä katkeralta että kateelliselta. Oma elämäsi on varmasti tasaista ja harmaata paskaa.
juuri nyt olen niin onnellinen etten asu kerrostalossa. Todella ahdistavaa jos joutuisi kuuntelemaan naapurien kännäystä.
Mutta mun sydäntä lämmitti tuo "päissään". En ole kuullut tuota itselleni tuttua Pohjois-Suomessa tavallista sanontaa täällä kehän sisäpuolella 20 vuoteen.
Minusta se sopi tuohon hyvin :)
Ap Pohjois-Suomesta
Mutta mun sydäntä lämmitti tuo "päissään". En ole kuullut tuota itselleni tuttua Pohjois-Suomessa tavallista sanontaa täällä kehän sisäpuolella 20 vuoteen.
Nyt muuten on jo hiljaista, lähtivät onneksi jonnekin.
Minä olen 44-vuotias, vakavasti jälkeenjäänyt kakara, ja tyytyväinen asiantilaan. Aikuistumista ei ole näköpiirissä lähimmän 30 vuoden aikana.