Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Jarba vaikenee?

Vierailija
01.12.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoo, että asia unohtuu kaikessa hiljaisuudessa, tomu laskeutuu ja sponsorit lähettävät auvoisalle emännälle edelleen roipetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://eeviskainen.blogspot.fi/2012/11/pallot-kasassa.html

Anonyymi 11 marraskuuta, 2012 22:39

Olihan se teidän jättisauna aika kamala ihmisasunnoksi.

VastaaPoista

Vastaukset

Sini 11 marraskuuta, 2012 23:11

Mä odotinkin, että sä kommentoit! Sä se et kyllä petä, sitkeesti jokaiseen jossa vähänkin kotiamme näkyy olet jaksanut tuota saunajuttua vääntää. Vaihdappas kuule levyä säkin, alkaa olla vanha juttu :D Ja hei, jos sun oma elämäs on noin onnetonta niin ei se tarkota, että kaikilla muillakin olis. Tsempit sulle!

Vierailija
4/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tittin blogin kommentissa titti kertoo, että kiusaaja on pyytänyt häneltä anteeksi! Ja mikäli kyseessä ei olisi ollut J niin olisihan titti oikaissut, että laittamani linkki oli väärä henkilö!

Vierailija
5/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton homma tuo ano :(( Voimia, onneksi tajusi pyytää anteeksi(?)!

Todella surullisia asioita, otan sydämestäni osaa :'(

Vastaa

Vastaukset

titti1. joulukuuta 2012 12.01

No on kyllä minustakin, en voi ymmärtää että kukaan tekee tälläistä. Itse en kykenis moiseen. Jos joku suututtaa, niin sanon sen nimimerkilläni rehellisesti, tai jos en jostain pidä. Jos on pahaa sanottavaa niin olen mieluummin hiljaa. Blogit on monille se piristyksen lähde!

Pyysi kyllä anteeksi, joten jospa asia on nyt käsitelty ja jää tähän eikä ketään enää häiritä ilkeillä kommenteilla anonyymisti.

Kiitos osanotoista

Vierailija
6/6 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla, että äiti on nettikiusaaja, sitä paitsi J nosti hirveän kohun saadessaan itse negatiivisia kommentteja vauva-lehden blogien aikaan minityylistä ja naurattaa kyllä kuinka sieltä kaupungin muovimattohelvetistä on varaa huudella toisten sisustuksesta negatiivisia kommentteja :O