Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka mamma alkaa palstan ekaksi alusvaatebloggariksi?

Vierailija
01.12.2012 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin esitellä mun Seppälän "ota 3, maksa 2" -puuvilla-alkkareita ja Lindexin trikoisia imetysrintsikoita. Alkkareita mulla on monet, mutta osa on raskausaikaisia ja lörvähtäneitä (käytin silloin isompaa kokoa, koska kaikki tuntui kiristävän), rintsikoita sen sijaan vain kahdet (+ yksi imetystoppi). Urheilurintsikat puuttuu, semmoiset aion ostaa, kunhan pääsen Henkkamaukalle.

Kuka haluais lukea?

Vierailija
2/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteista itsesi päällä, veikkaan että lukijoista ei ole pulaa. Ainakaan miespuolisista lukijoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteista itsesi päällä, veikkaan että lukijoista ei ole pulaa. Ainakaan miespuolisista lukijoista.

poikkeuksellisen hyväkroppaisista ja vielä photarilla parannelluista naisista lienee saatavilla pilvin pimein, en usko, että joku tavisakka jaksais kiinnostaa ;)

2

Vierailija
4/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävässä saat aina parhaat kuvat!

Vierailija
5/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraan talon rappukäytävässä. Lööppikamaa ja blogille lisää lukijoita, varsinkin kun hipsit kuvausvaatteissa kotoa sinne kuvauspaikalle.

Vierailija
7/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi johonkin Itä-Helsingin lähiöön. Sieltä löytyy Suomen parhaat rappukäytävät.

Vierailija
8/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat kyyryyn, jalkaterät sisäänpäin, ja vieno kurkistus, otsatukan takaa. Ja toisella kädellä hipaiset hiuksia.

Seppälän slogit ja sävysävyyn rintsikat. Ne tietysti omaan tyyliin tuunattuna, tiimarista ostetuilla virkatuilla kukkasilla.

Vierailija
9/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa äkkiseltään viileähköltä!

Mulla on muuten toisinaan aika rehottavat säärikarvat, toiskohan se kohujulkisuutta blogilleni?

2

Vierailija
10/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraan talon rappukäytävässä. Lööppikamaa ja blogille lisää lukijoita, varsinkin kun hipsit kuvausvaatteissa kotoa sinne kuvauspaikalle.

Muista myös että kunnon rappukäytävässä on hissi, ja hississä on peili. Sieltä voit tiirata onko rintsikat nyt hyvin, ennen kuin sanot kameralle MUISKIS!

Vierailija
11/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin se stringien välistä tursottava majava. Ja oma ukko pitää avioeron uhalla pakottaa poseeraamaan muumikalsareissa tennispallo kalsareihin tungettuna.

Vierailija
12/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiöissä, ei millään jaksais enää takaisinkaan muuttaa... Otsatukka mulla jo on, ja jalkaterätkin kääntyy luonnostaan sisäänpäin, joten se on ainakin hanskassa. Ehkä tästä vois tulla jotain!

Onks tarpeeksi sävy sävyyn, kun mun tissikset on mustia ja alkkarit mustia ja harmaita?

2

Vierailija
13/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauttaaltaan luomukarvoitus valloillaan, mutta stringejä en kyllä suostu pitämään. Tässä menee mun henkilökohtainen raja!

2

Vierailija
14/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähiöissä, ei millään jaksais enää takaisinkaan muuttaa... Otsatukka mulla jo on, ja jalkaterätkin kääntyy luonnostaan sisäänpäin, joten se on ainakin hanskassa. Ehkä tästä vois tulla jotain!

Onks tarpeeksi sävy sävyyn, kun mun tissikset on mustia ja alkkarit mustia ja harmaita?

2

Voisitko nyt vähän edes panostaa? Tilaa henkkikseltä jotain ihqupihku rimpsu alkkareita jossa on ainakin vaaleanpunaista, klitteriä ja timangeja. Niiden kanssa voisit yhdistää Hello Kittyn. Paljetit ois luksusta.

Vierailija
15/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä sieltä paljastuisi erilaiset käytetyt alkkarit ja niiden lahjoittaja. Mainosta kans nääs.

Vierailija
16/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles kun henkkamaukka jakaa sulle syksyn uutuuksia lahjoituksena, sitten kun se sun blogi alkaa olla supersuosittu. Ja ehkä saat jonkun Versacen pikkarit kun olet suosiosi huipulla.

Vierailija
17/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Voisitko nyt vähän edes panostaa? Tilaa henkkikseltä jotain ihqupihku rimpsu alkkareita jossa on ainakin vaaleanpunaista, klitteriä ja timangeja. Niiden kanssa voisit yhdistää Hello Kittyn. Paljetit ois luksusta.

mitenhän mä nyt sen sanoisin... varmaan sitten klassisempi, vai olisko sittenkin pelkistetympi, kun mun kaikki alusvaatteet on mustaa ja harmaata, eikä koristeita ole. Paitsi kaksissa alkkareissa on pitsiä lahkeensuissa!

2

Vierailija
18/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on blogiarvonnoissa palkintona?

Vierailija
19/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles kun henkkamaukka jakaa sulle syksyn uutuuksia lahjoituksena, sitten kun se sun blogi alkaa olla supersuosittu. Ja ehkä saat jonkun Versacen pikkarit kun olet suosiosi huipulla.

Ehkä mun kantsii oikeesti harkita!

2

Vierailija
20/30 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogi ja päätyi Versacen pikkiksiin. Mikä ura ja nousukiito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi