Clomittaret huom!
Onko teillä kierto pidentynyt clomien ansiosta? Mulla menossa nyt kp29/26-30 ja kerran on tänä vuonna ollut kierto 30pvä ja kerran 29, mutta muuten on ollut säännöllistä 26-28. Tämä on nyt eka clomikierto tällä kertaa. En muista että itsellä olisi kierto pidentynyt aikaisemmilla kerroilla, mutta varma en ole. Menkkamaisia tuntemuksia oli kp 26-28 ja nyt ei enää mitään. Negaa testasin kp 22 ja kp 27n eli tuskin raskaana olen.
Kommentit (4)
syö niin kierto on aika tarkkaan 28-30pv.Clomeillahan oviksen pitäisi tulla aika tarkkaan 14pv.
Itse olen syönyt Clomeja nyt 3 kiertoa ja taitaa taas menkat alkaa,vaikka ovis tapahtui kyllä.Rupee hermot kyllä kiristyyn.
Mulla eka clomikierto takana, ja nyt menossa jo kp45. Eli ovista ei tapahtunut. Primoluteilla kierron käynnistys eli muutaman päivän sisällä pitäisi alkaa. Mulla clomit selvästi pitkittävät kiertoa, joka normistikin on kyllä n.32-35 päivää.
Eli eka clomikierto oli sitten sen 30vrk.. Ovis tapahtui tikkujen mukaan kp 15, mutta ei vaan tässä kierrossa tärpännyt. Viimeksi söin kolme kiertoa clomeja ja neljännestä eli " luomu" kierrosta sitten tärppäsi. Sen kolmannen kierron söin 2tbl kierron 3-7pvä ja nyt mietin pitäiskö tehdä taas samalla lailla. Mulla noista clomeista tulee ihan hirveät sivuoireet etten mielelläni niitä näin joulun alla söisi, mut vauvakuume on niin kova että mitäpä sitä ei nyytin eteen tekisi. Toivottavasti näistä on meille kaikille jotain apua.
Mä en tiedä muuta, kuin että pogasin oviksen kp18 vasta eli se tietäis pidempää kiertoa kun ennen teroilla pelkästään, sillon oli 26vrk. Onko sulla tietoa oviksesta? Tätinhän pitäisi tulla 14vrk oviksen jälkeen.... Mulla oli vasta eka kiertoeli en muusta tiedä vielä ja toivottavasti ei tarviis enää ottaakkaan clomeja...
+++++++++++++++++säteitä+++++++++++++