Jos saisit jouluna "herkkukorin" tms., mitä haluaisit siinä olevan?
Kommentit (15)
juustoja, konvehteja, marmeladia, hyvää kahvia, suolakeksejä, kynttilöitä, pari kaunista mukia, glögiä, rusinoita...
reilun kaupan suklaata, kuivattuja hedelmiä.. :D
kelpaisi juustokori :-)
muuten tykkäisin erilaisista = erilaisemmista kuivahedelmäpusseista, kynttilöistä ja yrttiteestä ja tietty suklaasta, jostain vähän erikoisemmasta.
Makee olisi myös sellainen, joka olisi vain pusseja superfoodseja, mutta tulisi aika kalliiksi.
Hyvää glögiä, pähkinöitä ja kuivahedelmiä (ei rusinoita ja maapähkinöitä), manteleita, teetä, ehkä pipareita, suklaata...
Jos ei olisi jouluinen kori niin tykkäisin myös oliiveista, suolakekseistä, aurinkokuivatuista tomaateista, tapenadesta... Mutta mikseipä niitäkin voisi jouluna olla.
juustoja, pähkinöitä, hyviä kahveja, vaikkapa hyvää öljyä, balsamicoa, erilaisia säilykkeitä ja tahnoja, kuten artisokkaa, munakoisoa, hummusta jne.
tai kuivattuja hedelmiä, hilloa, vihreitä kuulia, viinipullo, suklaata.
glögiä, kahvia, juustoja, hyvää suklaata, suolakeksejä...
Hirvenlihaa, metwursti, karpaloita,ternimaidosta tehy kotijuusto, ...
Herkkukorin kasaaminen on kyllä haastavaa, riippuu niin saajasta. Itse olen nirsohko, en voi sietää pateita, kuivattuja hedelmiä, en oikeastaan syö pähkinöitä, enkä varsinkaan oliveja :D makukahvit on yyh. Ehkei mun makuaistit ole tarpeeksi sivistyneitä
Minun koriini voisi laittaa juustoja, esim mustapekka, lampaanmaitojuustoja, fetaa. Kaikenlaiset keksit maistuvat, ja vaikka jotain erikoisteetä/erilaisia teemakuja. Joulusuklaa on herrkkua, ja kuivatuista hedelmistä menee rusinat! Joku tuikkua isompi kynttilä-pari. Hmmm.
Oisko hauska tehdä köydän opiskelijan joulukori! :D Nuudeleita, makaronia, tonnikalaa,pari rullaa vessapaperia ja kahvipaketti! :D
nti 25v
Maustekkakku, pipareita, torttuja, lautasliinoja, kynttilöitä ja pullo glogiä.
Jotain hienoa kahvia/ maustekahvia, pieni erä erilaisia suklaita (mieluiten tummaa), vähän erilaisempia kuivattuja hedelmiä/marjoja, tyrnihyytelöä (itsetehtyä, ei niin makeaa kuin valmis), luomupunaviiniä ja juustoja
Ei lliian erikosta vaan tuttuj herkkuja.kujani, lakia, dominokeksiä, mariannekarkkeja, fazerin suklaata. presidenttikahvia, .
ehkä keksejä, jotka sopisivat juustojen kanssa.
Olisi aivan täydellinen lahja minulle, wink wink.. =)
t. pph
jouluteetä, oliiveja, pestoa, jotain mausteoliiviöljyä, suklaata...
Juustokori olisi kyllä vielä paljon kivempi, mutta taitaisi olla vähän kallis:)