Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö sinusta aikuisten puuttua yläasteikäisten tupakanpolttoon?

Vierailija
30.11.2012 |

Siis tuntemattomien? Kylä kasvattaa meinigillä? Oletko itse puuttunut, etenkin jos yleisellä paikalla polttaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän puuttua alaikäisten tupakointiin, mut en kehtaa, jos en ole varma, että kyseessä on lapsi. Siis jos saattaa olla 18v, niin en puutu.

Mä olen tosi huono arvioimaan nuorten ikää. Varsinkaan tyttöjen, mut ei noista teinipojistakaan osaa kyllä sanoa.

Aikamoista haistattelua on tullut päin naamaa, kun menen sanomaan, että "olet lapsi, sä et saa tupakoida". Mut tähän mennessä kaikki ovat tumpanneet ja useimmat olen saanut viemään tumpin roskiin/töhkikseen.

Vierailija
2/2 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen ikäisiä. Kyllähän sen tietää että holhota ei voi, mutta voi sanoa, että rikot lakia, tupakan hallussapito on laitonta, sitä paitsi annat huonoa esimerkkiä pienemmille lapsille.

Vaikka ei se ehkä mitään auta. Jostain syystä on aina joukko pentuja, jotka alkaa polttamaan/kokeilee tupakkaa tuon ikäisenä.

Niin tein minäkin, tosin lopetin kun tulin raskaaksi enkä ole lapsilleni osaltani sitä esimerkkiä antanut. Eikä isänsäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla