Tosta muumiketjusta...Olen itsekkin ihmetellyt, että kuinka lasten piirretyssä
on Rekkalesbo hahmona. Tää tuutukkihan on hirvee naismies. Melkoinen esikuva identiteettiään hakeville lapsille. Mahtaa hämmentää kun nainen on mies...
Kommentit (10)
saati sitten inisevää niiskuneitiä, kyllä mä samaistun tuohon hiljaiseen ja reipasotteiseen tuutikkiin (tai sit vilijonkkaan).
Mutta 4-vuotias tyttäreni tokaisi ettei Pikku Myy ole tyttö. Sukupuoliroolit ovat oman lapseni mielestä siis tiukkoja, vaikka meillä kumpikin vanhempi tekee aika tasapuolisesti kotitöitä. Pikku Myy on mielestäni hyvä roolimalli tytöille, ainakin paljon parempi kuin niiskuneiti.
No mitä muuta voi odottaa kun tekijä on joku HURRI LESBO!
Tuulikki Pietilä, Tove Janssonin elämänkumppani. Mitä ihmeellistä siinä on? Usein kirjailijat käyttävät lähipiiriään teoksissaan.
Tuulikki Pietilä, Tove Janssonin elämänkumppani. Mitä ihmeellistä siinä on?
Entistä sairaampaa! Jos tytöistä kasvaa kansainvälisesti opiskelevia professoreja, niin missä välissä ehtii synnyttää 9 lasta ja palvella miestään?!?!
Miksi puhut lapsen identiteetin etsinnästä, jos mielestäsi sen etsinnän jälkeen ei kuitekaan saa löytyä mitään muuta kuin perushetero -malli?
Mikset tehnyt aloitusta tyyliin "lapset eivät saisi etsiä identiteettiään, koska vaarana on, että heistä tulee homoja tai lesboja"?
onko tuutikki tyttö?? WTF?
Kun tuntuu siltä, että hulluimmatkin aiheet olen nähnyt jo vähintään kahdesti.
Närkästykää ja kauhistukaa nyt vielä siitäkin, että Mörkö on nainen. :D
Kun tuntuu siltä, että hulluimmatkin aiheet olen nähnyt jo vähintään kahdesti. Närkästykää ja kauhistukaa nyt vielä siitäkin, että Mörkö on nainen. :D
Kun tuntuu siltä, että hulluimmatkin aiheet olen nähnyt jo vähintään kahdesti.Närkästykää ja kauhistukaa nyt vielä siitäkin, että Mörkö on nainen. :D
en todellakaan seuraa palstaa kuin kerran viikossa, siitä sivistykseni puute
Sehän on sellainen tyypillinen reipasotteinen saariston nainen, ei mikään hempukka.