Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tuli kotiin aamuviideltä ja kävi suihkussa ennen sänkyyn tuloa...

Vierailija
30.11.2012 |

Vanha viina kyllä haisi muttei ollut kovin kännissä mielestäni.

Että sellaista sitten..ei tarvitse edes varmaan sanoa mitä ajattelen :(

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tupakan dunkkis, vietän paljon tupakka paikalla aikaani, vaikken itse tupakoi.. kaverit kyllä.

ja hiki tulee tanssiessa. Lisäksi on ihana pestä tukasta kaikki lakat yms pois ja tietty meikit.

On freesimpi olo, vaikka krapula oliskin.

Vierailija
22/45 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut jonkun kaverin luona jatkoilla. Monet menevät porukalla jatkoille kavereiden luo.

Itse en tykkää ollenkaan tuollaisesta baari-iltajutuista ja kännäämisistä ja vielä jatkoista.

Vierailija
24/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viina kyllä haisi muttei ollut kovin kännissä mielestäni.

Että sellaista sitten..ei tarvitse edes varmaan sanoa mitä ajattelen :(

Myös (ja varsinkin) baarista tullessa.

Vierailija
25/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapista, ja sillä oli pippelissä ulostetta.... mieti tuon suihkusession sijasta millainen pano olet ite? Vai onko omatunto puhdas? oletko niin hyvä hoito ettei tee mieli vihreämpää ruohoa

Vierailija
26/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee aamuviideltä niin tulee. Ei sen parisuhteen pitäisi olla mikään vankila. Oikein toivon että vaimoni katoaisi välillä jonnekin niin olisi tasapuolisempaa. Meillä ei aamuviideltä kotiinmenossa ole mitään selittelytarvetta. Suihkussa käyn usein jo illanviettopaikassa ennen lähtöä niin ei tarvitse kolistella kotona.

Aika huono ennuste on silläkin että puoliso alkaa kyttäämään toisen menoja.

Vierailija
27/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan se ei ole käynyt suihkussa siellä paikassa, missä oli jatkoilla... Aika vähän on kokemusta yhden illan jutuista, mutta kyllä ne miehet on suihkussa käyneet mun luona.

Onko miehellä yleensä tapana mennä suihkuun viihteellä käytyään? Jos on sellainen, että peseytyy joskus ja jouluna, on tietysti epäilyttävää.

Vierailija
28/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemassa. Normi meininki, tekisin itse aivan samoin. Hieno mies.

Vierailija
29/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään järkeä, että on naimisissa ja sitten toinen notkuu jossain aamuviiteen.

En muista ketkä, mutta muistan, etttä joku julkkispari teki kirjallisen sopimuksen siitä, että ovat yhdessä joka päivä klo 23-6 välisen ajan. Poikkeuksena tästä olivat matkat.

Minusta todella hyvä sopimus, mitä muidenkin kannattaisi noudattaa.

En ymmärrä lainkaan yksinjuhlimisen tarvettä

Vierailija
30/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mitään järkeä, että on naimisissa ja sitten toinen notkuu jossain aamuviiteen.

En muista ketkä, mutta muistan, etttä joku julkkispari teki kirjallisen sopimuksen siitä, että ovat yhdessä joka päivä klo 23-6 välisen ajan. Poikkeuksena tästä olivat matkat.

Ja sulla mies on sellainen vässykkä että on kaikesta kanssasi samaa mieltä ja aina sitä mieltä mitä sinä olet? Ei uskalla olla Mies?

Minäkään en juhli yksin, mutta seuraa löytyy aina, eikä vaimo jaksa koskaan lähteä minnekään.

Vierailija
31/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikä tuossa on perusteluna että pitäisi kaikki yöt viettää yhdessä?

Kyllä mä juhlin kavereideni kanssa, samoin mies omien kavereidensa kanssa. Eikä tässä ole ollut mitään ongelmaa. Ihan naurettavaa jos aina pitäisi olla joka paikassa kahdestaan.

Jotain ongelmia tuollaisen sopimuksen takana on.

Vierailija
32/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran on kotona uskaltanut suihkuun. Mun villien nuoruusvuosien rakastaja kävi mun luona suihkussa,juuri siksi ettei herättäisi epäilyjä. Ja varoi saippuaa käyttämästä,ettei tuoksuisi vieraalle saippualle. Luulen,että miehesi on vaan ollut kylmissään,taksitkin on tiukassa näin pikkujouluaikaan : )

Vierailija
33/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma ukkoni EI kävisi suihkussa ennen sänkyyn tuloa, minä käskisin sen suihkuun. Sinulla on fiksu ja siisti mies. Ole siitä onnellinen.

Vierailija
34/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuli kahden jälkeen, sammu eteiseen aamulla oksensi sitten pitkän makkaris, olohuonetta, eteistä ja vessaa.. Saattaa olla entinen mies pian. Ja piti tulla a)ajoissa b) kunnossa koska meinattiin joutua vauvan kanssa päivystykseen et nii...

Vierailija
35/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuli kahden jälkeen, sammu eteiseen aamulla oksensi sitten pitkän makkaris, olohuonetta, eteistä ja vessaa.. Saattaa olla entinen mies pian. Ja piti tulla a)ajoissa b) kunnossa koska meinattiin joutua vauvan kanssa päivystykseen et nii...

Huh huu, tsempit sulle, mä olisin räjähtänyt. :(

Vierailija
36/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekseen jossain juhliminen ja runsas alkoholinkäyttö siinä samalla on kuin kutsuisi vaikeuksia perheeseen.

Sen vuoksi minä kannatan ainakin tuon julkkisparin sopimusta. Meilläkin on sellainen sanaton ja paperiton sopimus. Se on ikäänkuin itsestään selvää meille. Hyvä malli myöskin lapsille, ettei riekuta missään yökaudet. Lapsikin huomaa, että humalassa on tultu kotiin, siis vähän isompi lapsi ja ottaa sitten mallia.

Mallioppiminen on se oleellisin muoto, miten lapset oppivat vanhemmiltaan.

Vierailija
37/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus sai minut niin onnelliseksi! Onnea AP! Haleja ja puseja teille molemmille!

Vierailija
38/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten jumittunut lumeen ja siinä tuli hiki.

että hikihän siinä varmaan tuli.

Vierailija
39/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekseen jossain juhliminen ja runsas alkoholinkäyttö siinä samalla on kuin kutsuisi vaikeuksia perheeseen.

Me ainakin käymme työpaikan pikkujouluissa erikseen, eikä perheenä. Jokaisen oma asia tietysti on, tykkääkö moisilla kinkereillä käydä, mutta kaikki eivät pitkään katselisi siippaa, joka ei anna mennä sinne. Työkavereiden kanssa pettämiseenkin on monta tilaisuutta kellonaikaan 7-23. Jotain vikaa on suhteessa, jos täytyy tuollaisia sopimuksia tehdä. Ai niin ja työmatkojakin pitää molempien tehdä, ei pomot varmaan oikein tykkäisi, jos emme voisi olla yhtään yötä erossa vaan koko perhe otettaisiin matkalle mukaan.

Vierailija
40/45 |
01.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, voit ajatella tuosta mitä vain, mutta mielestäni tuosta tapahtumasta voi päätellä vain sen, että tarkkailet miehesi tekemisiä aika intensiivisesti. Voisitko samalla kertoa, milloin hän kampaa hiuksensa tai ostaa kaupasta maitoa