Miten ihmeessa juuri mitkaan vaunut/rattaat eivat nayta menneen kaupaksi huuto.netin kautta? Eiko kukaan osta kaytettyja? Vai hoituuko juttu muita reitteja? Miksi sitten laittaa
tuonne myyntiin? Vaikuttaa kuitenkin siltä, että vain harvoista kulkupeleistä on tehty edes ensimmäistä tarjousta huuto.netin kautta.
Kommentit (10)
Kyllä minä olen omani huutiksessa myynyt. Satasella meni 6 vuotta vanhat Emmaljungat yhdistelmät tarvikkeineen.
Jos hinta on oikea tuote menee varmasti kaupaksi.
Jos kauppaat rattaita, joita saa edullisesti tilattua Saksasta niin hinta sitten saksan hintoja alempi. Esim. uudet Teutoniat saa Saksasta n. 400-500 euroon, turha silloin on kaupitella vuoden vanhoja 400 euroon.
taikka huutaja haluaa saada hyvää lähes ilmaiseksi AHNEUKSISSAAN.
Vaunuille ihan hyvä hinta on n. 1/3 vastaavista uusista, jos ovat uudenveroiset.
Näin olen kuullut hinnoiteltavan ainakin muuta vastaavaa tavaraa. Sekään ei ole minusta ihan oikea, sillä ensimmäinen siis maksaa uutuudesta 2/3 ja seuraava 1/3 käytöstä ja hyvässä lykyssä vielä myy itse sillä 1/3:lla eteenpäin eli toiselle ei jää kuin käytön " vaiva" .
laitan kaupoan seinälle ilmoituksen ja menee sillä hinnalla minkä olen laittanut-joskus annan vähän alennusta.
eikä mennyt kaupaksi, lähtöhintana oli 200e,ne oli vuoden vanhat.
Täällä ostajamyy palstalla sain niistä 350e, ovh oli 739e.
Meillä on Emmaljungan yhdistelmät v.99
Mitä noista voi pyytää? Ihan siistit ja käyttökelposet on kyllä, lisävarusteena mm. mustat ilmakumirenkaat.
Ja mitä käytettyjen hintoja katsellut, ei juuri paljon tarvitse lisää laittaa saadakseen uudet.
Ja jälleenmyynti arvo säilyy ainakin tuplarattaissa
7 kk ja ostaja kävi vielä katsomassa ennen huutoa. Olivat priimat, renkaistakin näki, kuinka laiska olen liikkumaan.
kaikille pitää olla nykyisin uusia ja jotain kauhean näkösiä bogaboo-rattaita..vai mitä ne nyt olikaan... ja huuto.netissä ei mene kaupaksi jos ei ole AIVAN UUTTAVASTAAVAT ja erittäin edulliset!! sama pätee melkein kaikkeen muuhunkin roinaan...