Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessa juuri mitkaan vaunut/rattaat eivat nayta menneen kaupaksi huuto.netin kautta? Eiko kukaan osta kaytettyja? Vai hoituuko juttu muita reitteja? Miksi sitten laittaa

Vierailija
03.12.2005 |

tuonne myyntiin? Vaikuttaa kuitenkin siltä, että vain harvoista kulkupeleistä on tehty edes ensimmäistä tarjousta huuto.netin kautta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille pitää olla nykyisin uusia ja jotain kauhean näkösiä bogaboo-rattaita..vai mitä ne nyt olikaan... ja huuto.netissä ei mene kaupaksi jos ei ole AIVAN UUTTAVASTAAVAT ja erittäin edulliset!! sama pätee melkein kaikkeen muuhunkin roinaan...

Vierailija
2/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen omani huutiksessa myynyt. Satasella meni 6 vuotta vanhat Emmaljungat yhdistelmät tarvikkeineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hinta on oikea tuote menee varmasti kaupaksi.

Vierailija
4/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauppaat rattaita, joita saa edullisesti tilattua Saksasta niin hinta sitten saksan hintoja alempi. Esim. uudet Teutoniat saa Saksasta n. 400-500 euroon, turha silloin on kaupitella vuoden vanhoja 400 euroon.

Vierailija
5/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka huutaja haluaa saada hyvää lähes ilmaiseksi AHNEUKSISSAAN.

Vaunuille ihan hyvä hinta on n. 1/3 vastaavista uusista, jos ovat uudenveroiset.

Näin olen kuullut hinnoiteltavan ainakin muuta vastaavaa tavaraa. Sekään ei ole minusta ihan oikea, sillä ensimmäinen siis maksaa uutuudesta 2/3 ja seuraava 1/3 käytöstä ja hyvässä lykyssä vielä myy itse sillä 1/3:lla eteenpäin eli toiselle ei jää kuin käytön " vaiva" .

Vierailija
6/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kaupoan seinälle ilmoituksen ja menee sillä hinnalla minkä olen laittanut-joskus annan vähän alennusta.

Vierailija
7/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mennyt kaupaksi, lähtöhintana oli 200e,ne oli vuoden vanhat.

Täällä ostajamyy palstalla sain niistä 350e, ovh oli 739e.

Vierailija
8/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Emmaljungan yhdistelmät v.99

Mitä noista voi pyytää? Ihan siistit ja käyttökelposet on kyllä, lisävarusteena mm. mustat ilmakumirenkaat.

Vierailija
9/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä käytettyjen hintoja katsellut, ei juuri paljon tarvitse lisää laittaa saadakseen uudet.

Ja jälleenmyynti arvo säilyy ainakin tuplarattaissa

Vierailija
10/10 |
03.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 kk ja ostaja kävi vielä katsomassa ennen huutoa. Olivat priimat, renkaistakin näki, kuinka laiska olen liikkumaan.