Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin aloitte piereskellä suhteessa?

Vierailija
29.11.2012 |

Kuinka kauan olitte ollut yhdessä, kun aloitte tuhnutella julkisesti toistenne seurassa? Ikänne silloin? Entä kakalla käynnin ilmoittaminen tarvittaessa tai se, että kakanhajun tai -loiskahduksen huomaaminen ei häirinnyt kakkaajaa?

Meillä meni 3,5 vuotta, että kumpikaan uskalsi päästää paukkua, melkeen heti sitten muutettiinkin yhteen (ei nyt sentäs vain pierujen ansiosta) ja nyt leijutellaan suorastaan riemuisasti. kakkajuttujen jakaminen alkoi vasta yhteenmuuton jälkeen. toki ennen muuttoakin olimme toistemme luona paljon ja reissailimme yhdessä. keventää ilmapiiriä, kun ei tarvitse toisen seurassa pidätellä!

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli vuotta pian asuttu yhdessä.

Ei piereskellä edelleenkään.

(ja ei, minä en ainakaan joudu pidättelemään maha kipeänä)

Vierailija
22/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö sä mitään eroa työkaverissa versus kumppanissa?? Voi terve mikä logiikka sulla!

Vierailija - 29.11.12 10:52 (ID 15989530)

piereskellä tai paskota toisen ollessa samassa tilassa. Ei meillä töissäkään kukaan piereskele palavereissa, miksi olisin puolisolleni yhtään sen epäkohteliaampi?

Minusta kaikissa ihmissuhteissa yksi onnistumisen avain on toisen kunnioittaminen.

mutta sä kuulostat tuossa täydellisyydessäsi aika sietämättömältä. Ihan pimeetä jo tuollainen fanatismi.

jos toisen kunnioittaminen on susta fanatismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taisi aloittaa jossain viidensillä treffeillä. Mulla meni pidempään, pari kolme kuukautta ehkä. Mun mielestä se on jonkinlainen suhteen läheisyyden mittari. Että on toisen seurassa ihan rento ja oma itsensä. Ja pieruhuumori kukoistaa. Mies voittaa pierujen äänekkyydessä, minä hajussa, vielä kun joku päivä saadaan ne synkronoitua yhtäaikaisiksi ollaan voittamaton pari! :-D

Isolla hädällä käydään yksityisesti, tosin miestä ei hirveästi haittaisi tulla kakalle samaan aikaan kun minä meikkaan, mutta en päästä...

Mutta en todellakaan piereskele mieheni läheisyydessä tai käy wc:ssä samaan aikaan kuin mieheni. Todellinen läheisyys on eri asia kuin mauttomuus.

Mitä jos löysäisit pipoa ja kokeilisit joskus. voisi olla vapauttava kokemus.

Mahdat todella vihata kumppaniasi, kun huoneilman marinoiminen suolikaasuilla on sinusta hauskaa ja vapauttavaa. Säälittävää. Opettele itse tapoja, muiden kunnioittamista ja ajattele muitakin kuin omaa typerää napaasi.

Vierailija
24/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En piereskele muiden ihmisten läsnäollessa. Enkä ole koskaan ilmoitellut kakalle menosta kenellekään, miksi pitäisi. Yököttää jotkut äijät jotka piereskelee esim. ravintolassa kun toiset on syömässä.

Vierailija
25/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut koskaan pieraista, never, se oli epäsopivaa käytöstä. Kauheaa pingotusta, jos oli maha kipeä ja täynnä ilmaa.

Kotonani taas saattoi päryytellä, joskaan ei vieraiden läsnäollessa, ei ruokapöydässä, autossa eikä saunassa.

Mieheni ilahtui suunnattomasti, kun kolmen viikon seurustelun jälkeen tiedustelin, saanko päästää pikku paukun. Olin tosin laskelmoinut väärin desibelit, ja sieltä jyrähtikin varsinainen ydinpommi, mistä mies sai hervottoman hekotuskohtauksen ja sitä nauraessani minulta lirahti vielä pissat housuun.

Seuraavana päivänä mua kosittiin, ja 15 vuotta tässä on nyt oltu naimisissa....Alussa kakalla käynnit oli kovastikin nolot, mutta kerran raskaana ollessani oltiin metsässä, ja minulle tuli pissahätä. Mies halusi katsella toimitusta, kun se kuulemma on maailman kaunein näky, mutta...yllättäen minulle tuli paskahätä, enkä voinut mitenkään keskeyttää toimitusta. Ja taas se äijä ulvoo naurusta "Nyt se on tämäkin nähty!" ja vaati saada pyyhkiä takapuoleni.

Ei ole salaisuuksia meidän välillä, ei minkäänlaisia...

Vierailija
26/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä valitella miehelleni, jos on maha sekaisin.

Vierailija
27/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta yhdessä enkä olen aloittanut. Mies pieree kyllä munkin puolesta. Lasten kuullen kyllä paukuttelen, joten ei tässä ole mistään arvostuksesta ja kunnioituksesta ole kyse (joku vertasi että työkavereiden edessä ei pierrä kunnioituksesta). Kyllä minä lapsiakin kunnioitan ja arvostan. Väitän että työkavereiden edessä pidättely johtuu ihan vain häpeästä.

Vierailija
28/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ensimmäisinä yhteisinä öinä kuulemma usein unissani. :D meillä on jopa skaboja siitä kumpi yllättää paremmin ja pahanhajuisemmin.. Ollaanki vähän lapsenmielisiä molemmat. Parhaiten oon onnistunut sängyssä peiton alla salaa päästellyt pari kanista ja tuulauttanut miehen naamalle :DD

Meillä oli ihan alusta asti tuollaista, mikä oli mielestäni ihanan avointa verrattuna aikaisempaan suhteeseeni, jossa kärsin jatkuvista vatsakivuista ja ummetuksesta kun avomieheni oli niin häveliäs hienostelija. Ahdisti kun ei kotona saanut olla rennosti.

Vierailija
29/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pieruhuumori kukoistaa. Mies voittaa pierujen äänekkyydessä, minä hajussa, vielä kun joku päivä saadaan ne synkronoitua yhtäaikaisiksi ollaan voittamaton pari! :-D

Ai vitsi kun hassua, "hihi".

Olen mieheni seurassa ihan rento ja oma itseni, miten ihmeessä piereskelystä on tullut sen mittari??

Yhdessä ollaan oltu 4 vuotta emmekä tahallisesti leyhytä kaasujamme ilmoille toisen läsnä ollessa. Itselläni ei pahemmin ilmavaivoja olekaan, mutta käyn luontevasti kyllä wc:ssä mahdollisen tarpeen tullessa. En piere myöskään lapsen seurassa. Miehellä on useammin ilmavaivoja ja saattaa päästää numeroa tekemättä, koska muutoin tulee vatsa kipeäksi, eikä se ole mikään ongelma, näin se on ihan luonnollista, mutta joku ihmeen "pierujen synkronoiminen" on vaan mautonta.

Kakkahädästä en ole koskaan kokenut tarvetta ilmoittaa, yksinkertaisesti "menen vessaan", jos nyt jotain sanon. Myös mies pitää omana tietonaan vessa-asiansa.

Miksi ihmeessä ihan kaiken pitäisi olla parisuhteessakaan yhteistä, ja miksi yksityisyyden säilyttäminen tässä asiassa on jotain nipotusta?

Vierailija
30/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut koskaan pieraista, never, se oli epäsopivaa käytöstä. Kauheaa pingotusta, jos oli maha kipeä ja täynnä ilmaa.

Kotonani taas saattoi päryytellä, joskaan ei vieraiden läsnäollessa, ei ruokapöydässä, autossa eikä saunassa.

Mieheni ilahtui suunnattomasti, kun kolmen viikon seurustelun jälkeen tiedustelin, saanko päästää pikku paukun. Olin tosin laskelmoinut väärin desibelit, ja sieltä jyrähtikin varsinainen ydinpommi, mistä mies sai hervottoman hekotuskohtauksen ja sitä nauraessani minulta lirahti vielä pissat housuun.

Seuraavana päivänä mua kosittiin, ja 15 vuotta tässä on nyt oltu naimisissa....Alussa kakalla käynnit oli kovastikin nolot, mutta kerran raskaana ollessani oltiin metsässä, ja minulle tuli pissahätä. Mies halusi katsella toimitusta, kun se kuulemma on maailman kaunein näky, mutta...yllättäen minulle tuli paskahätä, enkä voinut mitenkään keskeyttää toimitusta. Ja taas se äijä ulvoo naurusta "Nyt se on tämäkin nähty!" ja vaati saada pyyhkiä takapuoleni.

Ei ole salaisuuksia meidän välillä, ei minkäänlaisia...

perverssion puollelle, vähän.

Vierailija
31/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kertoi, että eniten hän inhoaa sitä, miten vaimonsa piereskelee kotona vapaasti ja pitää sitä jotenkin hyvän suhteen mittana. No, ero siitä tuli, koska miehelle tuo suolikaasujen suoltaminen oli merkki siitä, että hänellä ei ole ihmisarvoa.

Vierailija
32/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin heti ja suhde päättyi heti

Vierailija
33/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies kertoi, että eniten hän inhoaa sitä, miten vaimonsa piereskelee kotona vapaasti ja pitää sitä jotenkin hyvän suhteen mittana. No, ero siitä tuli, koska miehelle tuo suolikaasujen suoltaminen oli merkki siitä, että hänellä ei ole ihmisarvoa.

Eivät tosin eronneet ihan siitä syystä (ja kyseessä vain seurustelusuhde), mutta on kertonut että naisen alituinen piereskely ja sille naureskelu kävi hyvin pian todella vastenmieliseksi. Kun oli "niin rento ja läheinen suhde". Olemme molemmat yhtä mieltä, että niin rentoa ja läheistä suhdetta emme sitten taida edes haluta, pysytään tässä "virkamiessuhteessa" onnellisina... ;)

- yksi yllä vastannut seurassa epäpiereskelijä

Vierailija
34/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä-viisi kuukautta siitä, kun aloimme tapailla.

Ja melkeimpä samantien pidimme sitä täysin normaalina.

Nykyään (4 vuotta yhdessä) piereskelemme kyllä antaumuksella ja p*skomisen tarpeenkin voimme kyllä ilmoittaa toisillemme avoimesti.

LUONNOLLISIA ASIOITA!

"Ken pierua pidättää, sillä on muutakin vilppiä!"

Vierailija
35/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhät piereskelyn tuomitsijat. Menkää itseenne! Olen tohtorismies ja vaimoni lääkäri. Meillä on mainetta ja mammonaa ja silti piereskelemme kotona myös lastemme läsnäollessa. Lapset taas ovat mm. luokkansa fiksuimmasta päästä.

Se, että täällä joku peruspertti sanoo, ettei ole piereskellyt vaimonsa läsnäollessa 20 vuoteen ei osoita mitään muuta kuin naurettavaa tekopyhyyttä. Sellainen mies on estoinen nenänkaivaja.

Vierailija
36/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla lailla vapautuneesti piereskelevä nainen ei vaan ole naisellinen, häntä on hyvin vaikea ajatella eroottisessa mielessä. Useimmat meistä miehistä kuitenkin haluavat pariutua naisen kanssa, ei rekkakuskin tai merimiehen.

M28

Vierailija
37/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhät piereskelyn tuomitsijat. Menkää itseenne! Olen tohtorismies ja vaimoni lääkäri. Meillä on mainetta ja mammonaa ja silti piereskelemme kotona myös lastemme läsnäollessa. Lapset taas ovat mm. luokkansa fiksuimmasta päästä. Se, että täällä joku peruspertti sanoo, ettei ole piereskellyt vaimonsa läsnäollessa 20 vuoteen ei osoita mitään muuta kuin naurettavaa tekopyhyyttä. Sellainen mies on estoinen nenänkaivaja.

koska koulussa piereskelyä pidetään huonona käytöksenä. Siinä ei tittelit auta, kun vähemmän fiksusta alapäästä kärsii koko kroppa.

Vierailija
38/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jo 7 vuotta yhdessä. Ukko kyllä päästelee silloin tällöin :/.

Vierailija
39/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä-viisi kuukautta siitä, kun aloimme tapailla.

Ja melkeimpä samantien pidimme sitä täysin normaalina.

Nykyään (4 vuotta yhdessä) piereskelemme kyllä antaumuksella ja p*skomisen tarpeenkin voimme kyllä ilmoittaa toisillemme avoimesti.

LUONNOLLISIA ASIOITA!

"Ken pierua pidättää, sillä on muutakin vilppiä!"

Jos sulla ei ole miehesi kanssa yhtään sen syvällisempää jaettavaa kuin piereskely ja paskantaminen, niin siitä vaan. Sääliksi käy tuommoinen suhde. Miksi pakoittaa toinen asumaan paskanhajussa?

Vierailija
40/67 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en piereskele seurassa, en mieheni, siskoni, ystäväni, vanhempieni, työkavereideni. Menen kauemmas haisemaan mieluusti. En itsekään tykkää p***anhajusta, enkä laita muita haistelemaan suolikaasujani.

Kakallakäynnistä on tarpeen ilmottaa korkeintaan sillon, jos mies / lapsi on menossa vessaan just heti jälkeen. Tietävät mennä paremmanhajuiseen vessaan.