Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin aloitte piereskellä suhteessa?

Vierailija
29.11.2012 |

Kuinka kauan olitte ollut yhdessä, kun aloitte tuhnutella julkisesti toistenne seurassa? Ikänne silloin? Entä kakalla käynnin ilmoittaminen tarvittaessa tai se, että kakanhajun tai -loiskahduksen huomaaminen ei häirinnyt kakkaajaa?

Meillä meni 3,5 vuotta, että kumpikaan uskalsi päästää paukkua, melkeen heti sitten muutettiinkin yhteen (ei nyt sentäs vain pierujen ansiosta) ja nyt leijutellaan suorastaan riemuisasti. kakkajuttujen jakaminen alkoi vasta yhteenmuuton jälkeen. toki ennen muuttoakin olimme toistemme luona paljon ja reissailimme yhdessä. keventää ilmapiiriä, kun ei tarvitse toisen seurassa pidätellä!

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei piereskellä toisen läsnäollessa, joskus saattaa karata mutta pyydetään anteeksi. Ei ole kohteliasta, mutta ei siitä nipotetakaan. Ei myöskään röyhtäillä. Mahantoiminnoista kyllä voidaan puhua ja puhutaankin. Varoitetaan jos toinen on menossa vessaan ja itse vasta käynyt saastuttamassa sen ilman. Voi mennä silloin toiseen vessaan. 

yhdessä oltu viitisen vuotta. 

Vierailija
62/67 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikamaista semmonen surutta pa*kan työntäminen ja sille pitäs nauraa???

Ja oikeesti, miks pitäis ilmottaa pa*kalle menemisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen läheisen ja hyvän suhteen tunnusmerkki: piereskely. 

Vierailija
64/67 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen läheisen ja hyvän suhteen tunnusmerkki: piereskely. 

Vierailija
65/67 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"suomalaisen läheisen ja hyvän suhteen tunnusmerkki: piereskely."

Tää on niin totta. Itse olen aika tuoreessa suhteessa nyt, ja mies on piereskellyt alusta asti. Lisäksi se, että mä en piereskele, on ilmeisesti osoitus jostain pingottamisesta ja teeskentelystä. Se, että seurassa ei piereskellä, on nyt vaan iskostunut mun selkärankaan lapsesta asti, eikä mua ikinä opetettu sellaiseen, että kotona ei tarvita käytöstapoja. Ei tunnu luonnolliselta piereskellä jonkun edessä, pitäisi melkein pakottaa itseni siihen. 

En erityisemmin pidä siitä, että mies piereskelee, mutta se on selvästi hyväksyttävä koska muuten mies kokisi, ettei voi olla luonnollinen seurassani. Mutta siihen kyllä vedän rajan, että nämä piereskelijät tuomitsevat toisia siitä, että nämä eivät piereskele!

Vierailija
66/67 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailin yhtä miestä muutama vuosi sitten. kerran muutaman kuukauden jälkeen mies muina miehinä pieraisi mun luona, ei vahingossa vaan tahallaan. tunteet tyyppiä kohtaan loppuivat siihen. mies todella näytti siltä kuin olisimme jonkun suuremmankin saavutuksen ja suhteen merkkipaalun äärellä.

ymmärrän tietenkin, että vahinkoja voi sattua ja on vatsatauteja ja vessasta kuuluu ääniä. mutta toisen ihmisen vieressä tahallaan piereskely on huonoja tapoja ja piittaamattomuutta. läheinen voi olla muutenkin kuin tunkemalla ruumiintoimintonsa jonkun naamalle.

Vierailija
67/67 |
10.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme koskaan "aloittaneet", olemme tehneet sitä alusta asti kun siltä tuntuu. Tosin kun aloin karpata, pieremiseni loppui siihen.