Kasvoitko pituutta sen jälkeen kuin kuukautiset alkoi?
Hei mietin kun sanotaan että tytöt ei paljon enää kasva kun kuukautiset alkaa, niin oliko tämä totta sinun kohdallasi? Tyttäreni jäisi 15cm minua lyhyemmäksi ja isänsäkin on yli 15cm minuakin pidempi!
Kommentit (27)
Menkat alkoivat 11-vuotiaana enkä ole kasvanut siitä kuin sentin. Olen aikalailla tuon 15cm äitiäni lyhyempi ja isääni paljon enemmänkin.
mutta minusta tuli 174-senttinen ja kuukautiset alkoi vasta n. 16-vuotiaana.
Ja minunkin tyttäreni on näillä näkymin jäämässä minua 15 cm lyhyemmäksi.
siis suunnilleen sen puolivälissä, mutta en ole varma. Kasvoin sinä vuonna 12cm, mutta olin vasta 11-12-vuotias, ja sen jälkeen jatkoin hidasta venymistä jonnekin 19-vuotiaaksi asti. Ainakin 5cm, ehkä kymmenenkin tuli siis kuukautisten alkamisen jälkeen.
Lopullisen pituuteni saavutin vasta 18-vuotiaana 168.5 senttiä.
Olin 12, kun kuukautiset alkoivat ja kasvoin vielä lukiossakin. En tiedä tarkkaa pituutta kuukautisten alkamishetkestä, mutta 11-vuotiaasta olen kasvanut 16 cm ja 13-vuotiaasta 8 cm.
alkoi 11-vuotiaana ja olin jo silloin 167cm. Minua luultiin lukioikäiseksi jo tuolloin... :O
En tiedä kyllä kuinka paljon, kuukautiset alkoivat ala-asteella ja pituuskasvu loppui samoihin aikoihin kun pääsin peruskoulusta.
Ei, en kasva pituutta joka kuukausi. En ennen enkä jälkeen. Tollo.
Kuukautiset alkoivat 12,5-vuotiaana, jolloin olin 166-167 cm. Muutama sentti vielä sen jälkeen tullut.
Tissit tosin jämähtäneet sinne 12-vuotiaan tasolle (olen lähestulkoon lauta).
kuukautiset alkoi kun olin 13v ja 165cm. Minusta tuli 171cm pitkä.
Kuukautiset alkoivat 10-vuotiaana, kun olin noin 160 cm pitkä. Minusta tuli 170 cm.
Keskimäärin tytöt kasvavat kuukautisten alkamisen jälkeen noin 7 cm, näin kerrottiin koulun materiaaleissa viime vuonna.
Johtuukohan tämä uskomus, että tytöt ei kasvaisi enää kuukautisten alkamisen jälkeen SIITÄ että ENNEN kuukautiset alkoi VANHEMPANA kuin nykyään? Monella tähän ketjuun vastanneella on alkanut kauhean AIKAISIN, jopa alle 13-vuotiaana!
Kuukautiset alkoivat 10-vuotiaana, kun olin noin 160 cm pitkä. Minusta tuli 170 cm.
Keskimäärin tytöt kasvavat kuukautisten alkamisen jälkeen noin 7 cm, näin kerrottiin koulun materiaaleissa viime vuonna.
kun kuukautiset alkoivat ja nyt olen 167cm!
kun kuukautiset alkoivat ja nyt olen 167cm!
sen jälkeen kasvoin vielä noin 4cm ( olen 175cm ).
Kuukautiset alkoivat 11-vuotiaana, olin n. 160 cm. Nykyään olen 175 cm.
Ja samoin tyttäreni