Pisin autoilemasi matka tai aika päivässä?
Kommentit (23)
Puoltoista vuorokautta perillä ja ajelin takaisin :)
kävin tapaamassa hulluja vanhempiani, pääsin ovesta sisään, isäni tuli jo vastaan raivoten ja yritti käydä kiinni, ei muuta kuin kengät jalkaan takaisin ja sama ajomatka kotiin. Sellaista se on, kun on hullut vanhemmat, koskaan ei tiedä mistä tuulee tai onnistuuko vierailu.
tosin silloin olin kakskymppinen, ja kuskia vaihdettiin. Enää en viitsisi.
Siinä meni joku 14 tuntia taukoineen
Orlandoon, google näyttää ajaksi reilu 18 h ja 1089 mailia:)
voitinko?
Moottoripyörällä aamustartti Saltzburgista ja seuraavana aamuna Ruotsinlaivaan Tukholmassa
Kilpisjärvelle. Meitä oli kyllä useampi kuski, kellon ympäri ja vähän päälle ajettiin. Yhtä soittoa, tankkaamaan ja pissaamaan pysähdyttiin.
lomareissulla 1 matkapäivä 668km, siihen taisi mennä n 9 tuntia lounaineen yms stoppeineen. 10v viihtyi itsekseen takapenkillä yllättävän hyvin:)
Kahvitaukoja kaksi, kertaalleen syötiin kunnolla. Ihan kamalan raskasta, hyi että.
Tukholma-Lillehammer ja Dublin-Galway
Monen monta tuntia (taukoineen) meni molempiin, en ajanut itse.
Yhden päivän aikana on matkannu monta kertaa vuodessa pienestä asti Espoo-Kajaani välin, kahdella pysäyksellä menny n. 8 tuntia.
Kuskina oon ajanu neljä tuntia yhdel 15min pysäyksel putkee. tosin kortti onki ollu vasta 2v enkä tykkää ajaa pitkii matkoi.
kolmella kuskilla Helsingistä Tromssaan n. 1400 kilometriä. Aamuyöllä lähdettiin ja hieman alle vuorokaudessa oltiin perillä. Syömässä ja kahvilla käytiin muutamia kertoja ja ehdittiin uimaankin.
Ennen ajettiin reilu tuhat kilometriä kahdella kuskilla noin 12 tuntiin, mutta nyt ei enää jaksaisi.
Yksin 600 km ja vajaa 8 tuntia yhdellä tankkauspysähdyksellä, tuloksena veritulppa jalassa.
En suosittele kenellekään.
800 km ja jotain päälle. Ajoin koko matkan, kaverit nukkui krapulassa takapenkillä.
Viime kesänä vähän päälle 700km niin että ajoin koko matkan itse. Takapenkillä 4 ja 6 vuotiaat lapset ja kaksi aika pitkää pysähdystä. Meni yllättävän hyvin ja lapset jaksoi. Eksyin kyllä pari kertaa kun navigaattori hajosi kun oltiin ajettu ehkä 50km. Onneksi oli sentään joku käsitys siitä mihin päin suomea oon menossa ja mitä kaupunkkeja matkan varrelta saattaisi löytyä :)
Kyydissä oon joskus ollut pidemmänkin matkan.
Eilen ylläkseltä kotiin Helsinkiin yksin, about 970 km
Joitakin vuosia sitten kaverin kanssa etelä-norjasta haaparannan kautta suomeen, 1200 km
Mies pystyy ajamaan vaikka Leviltä Helsinkiin yksinkin, mutta mulla raja aika paljon alempana. Yksin olen tehnyt pisimmän matkan niin että ajoin melkein 600 km, lähdin aamulla aikaisin olin n. klo 13 perillä, seuraavana päivänä lähdin takaisin klo 12 ja olin joskus 9 paikkeilla kotona. Sama matka tehtiin perheen kanssa niin että lähdettiin klo 17 kotiin päin, mutta tuolloin meillä oli 2 kuskia. Kyllä 1200 km päivässä on jo aika kamala ajettava.