Miks mielenterveysongelmaiset on aina nörttejä?
Kommentit (17)
ylpeyden aihe. Eli aina 10 oppilaita. Ovat myös ent.opettajia ja lakiopiskelijoita, jotka tunnen.
Minkälaisesta otoksesta on kyse? Itse tiedän yhden ja hänen ongelmansa on taas se, että haluaisi olla nörtti, koulussa ja uralla pärjäävä, mutta ei ole, vaan on aina suuna päänä koheltamassa siellä missä tapahtuu ja jos ei tapahdu, niin pistää taphahtumaan.
Kaikki tutemani/tietämäni on olleet epäsosiaalia, epäliikunnallisia hissukoita.
No mitä tarkoitat tällä?
Yhteiskuntamme luokittelee siis terveeksi mieleltään ihmisen, joka pahoinpitelee muita ja öykkäröi, varastaa autoja jne?
Mutta masentunut tai opiskeluihin uupunut on mt-potilas?
Ja tuo öykkäri ja vankilakierteessä oleva on terve?
yhteiskunnan määritteluistä on kyse. yhteiskunta pitää terveenä sitä luokan öykkäriä, joka on vaan fiksu kun metelöi ja häiriköi, sehän vaan kyseenalaistaa, se ujo on nykyään jotenkin vääränlainen, sairas ja se pitää lääkitä jotta sekin alkaa tehdä itsestään numeron.
Voitko selventää mitä tarkoitat?
tuntemani ovat sosiaalisia ja hyvin töissä pärjänneitä. Yksikään niistä ei ole nörtti.
Esimerkiksi koulukiusaaminen altistaa mielenterveysongelmille ja usein nörtit ovat olleet kiusattuja. Saattaa siis olla, että enemmistö on ns.nörttejä, mutta ei todellakaan kaikki.
No mitä tarkoitat tällä?
Yhteiskuntamme luokittelee siis terveeksi mieleltään ihmisen, joka pahoinpitelee muita ja öykkäröi, varastaa autoja jne?Mutta masentunut tai opiskeluihin uupunut on mt-potilas?
Ja tuo öykkäri ja vankilakierteessä oleva on terve?yhteiskunnan määritteluistä on kyse. yhteiskunta pitää terveenä sitä luokan öykkäriä, joka on vaan fiksu kun metelöi ja häiriköi, sehän vaan kyseenalaistaa, se ujo on nykyään jotenkin vääränlainen, sairas ja se pitää lääkitä jotta sekin alkaa tehdä itsestään numeron.
Voitko selventää mitä tarkoitat?
Mä en tarkota depiksiä vaan skitsoja
terv.ap
Tää oli päivän paras vitsi!! En tiennytkään että oon nörtti!! ;D Sen takia mä varmaan oonkin masentunut kun en oo ees tollasta asiaa itsestäni tajunnut! ;D
Varmaan kaikki voidaan ollaan sitä mieltä että ketjuun ei kannata vastailla enempää.
seuraavan kerran hieman tarkemman aloituksen.
Mielenterveyspotilas on siis sinun puheessasi skitso. Kandee heti alussa jo tarkentaa, jos noin ajattelet.
on selvästi teini, joka tykkää provoilla palstalla. Saman kirjoittajan aloituksia näkee usein täällä. (Kirjoitustyylistä tunnistaa)
Näihin ei kannata vastailla, niin ei se kauaa jaksa.
sä oot ihan laittoman tyhmä vittupää ihmiseksi. Mun tekisi suoraan sanottuna mieli vähän läpsytellä tervettä väriä sun poskille, koska niin törkytyhmää juttua sieltä aivoistasi nyt tuotit.
0/10
Huono trolli on huono, yritä kovemmin!
Mä tunnen 3 mielenterveysongelmaista ihmistä ja vain yksi heistä on nörtti. Tämä nelikymppinen mies on it-alalla, erakkoluonne ja vaikeasti masentunut. Mutta sitten tunnen yhden miehen joka on paranoidi skitsofreenikko ja bipo, ja hän on erittäin sosiaalinen ja menevä, ei yhtään nörtti. Samoin bipo-naisen joka ei ole myös pätkääkään nörttityyppiä, sellainen raju rokkimimmi paremminkin.
Vastaaja 16:sta pyöri jo puolukka pillussa
Saat 1/10
Mutta miksi tyhmät ihmiset parveilevat av:lla?