Mitä ajattelisit, jos päivälliselle kutsuttu toisi omat eväät?
Kommentit (7)
Kun ei sen laihdutuksen niin tiukkaa tarvi olla ettei koskaan yhtään poikkeusta laihisruoasta.
Se merkitsee sitä, että voin syödä kasviksia ja vihanneksia mutta en mitään muuta kuin vlcd-dieetin mukaisia pusseja esim. Nutrilett. En todellakaan pilaa dieettiäni kyläpaikassa, joten kyllä vaan vien sinne omat pussini.
Ja tuo asenne, ettei laihdutuksen tarvitse olla niin tiukkaa, on juuri syy, miksi olen lihonut. Kyllä sen vain tarvitsee olla tiukkaa, jos jonkin ruokavalion on aloittanut. Lipsumiset vain aiheuttavat sen, että niitä sattuu sitten yhtenään eikä homma pelitä.
Tosin olen ollut päivälliskutsuilla eikä emäntä takuulla huomannut mitään, kun täytin lautaseni salaatilla ja keitetyillä/uunissa haudutetuilla vihanneksilla.
Jos olisin arvellut, että tarjolla ei ole mitään minulle sopivaa, olisin ilmoittanut asiasta toki etukäteen, ettei minulle varata turhaan esim. pihviä tms.
Se merkitsee sitä, että voin syödä kasviksia ja vihanneksia mutta en mitään muuta kuin vlcd-dieetin mukaisia pusseja esim. Nutrilett. En todellakaan pilaa dieettiäni kyläpaikassa, joten kyllä vaan vien sinne omat pussini.
Ja tuo asenne, ettei laihdutuksen tarvitse olla niin tiukkaa, on juuri syy, miksi olen lihonut. Kyllä sen vain tarvitsee olla tiukkaa, jos jonkin ruokavalion on aloittanut. Lipsumiset vain aiheuttavat sen, että niitä sattuu sitten yhtenään eikä homma pelitä.
ettei siitä voi lipsua koska muuten ketoosi katkeaa ja joutuu taas kärsimään inhottavat oireet ennen kuin palaa ketoosiin.
Mutta semmoinen peruslaihis, jossa syödään normiruokaa mutta vähemmän kaloreita, niin kyllä vähän ihmetyttäisi jos toisi jotain raejuustoa ja raasteita mukana ja niitä jäystäisi. Itse ainakaan en ole ikiniä niin tehnyt ja olen onnistuneesti laihduttanut, ja käynyt jopa juhlissa ja kylässä laihduttaessani. Painonvartijoilla kun laihdutin niin sitten vaan söin loppupäivän 0 pisteen kasviskeittoa tms niin se yksi vähän isompi syöminen kuittaantui sillä.
Jos vakavissaan jollain kunnon ristillä, niin parhaani mukaan tuen ja kannustan. Sitten jos joku melko turhanaikainen päähänpistodietti, niin sitten ehkä ärsyttää.
Fiksua kertoa ruokarajoitteet etukäteen jokatapauksessa. Mielelläni mä laitan sellaista, että kaikki voivat syödä hyvällä mielellä.
ruokaa voi ottaa vähän,jos pelkää lihomista.