Olen toinen nainen ja aion painostaa salarakastani eroamaan
teen tämän täysin itsekkäistä syistä. Nainen on vielä nuori löytää varmasti uuden....
Kommentit (53)
ei ole lapsia
olen koko elämäni elänyt muiden ehdoilla, olen ensimmäistä kertaa elämässäni itsekäs.
Ja niin kyllähän se voi mua pettää, mutta me voidaan sopia meidän suhteen asiat niin kuin meidän suhteessa toimitaa.
Enkä todellakaan ole kaunis ja paras. Haluan vain tämän ihmisen itselleni.
ap
Minulla on salainen mielihalu miehistä, jotka käyvät aamukakkalla vessassani. En vain voi elää ilman sitä lämmintä tuulahdusta, joka iskee kasvoilleni, kun avaan wc:n oven. ap
Mikään raikastin ei auta.
Sonta puskee läpi viileän veden. Lapsetkin itkevät, jos isä on kerinnyt ennen heitä vessaan.
Siksi meillä on nykyään viimeisen miehen sääntö. Eli miehet viimeisenä vessaan.
Jos jotain haluaa, sen eteen on tehtävä töitä!
Maailma on kova paikka ja jokainen taistelee onnestaan. Tai jos ei taistele, saa sen mitä muilta jää
ei ole lapsia olen koko elämäni elänyt muiden ehdoilla, olen ensimmäistä kertaa elämässäni itsekäs. Ja niin kyllähän se voi mua pettää, mutta me voidaan sopia meidän suhteen asiat niin kuin meidän suhteessa toimitaa. Enkä todellakaan ole kaunis ja paras. Haluan vain tämän ihmisen itselleni. ap
Vie se mies suoraan pois itsellesi, ettei tule siinä välissä baareihin hakemaan uutta naista ja pettämään sitä sitten.
Sinä kun jo tiedät että pettää, niin sinun on hyvä hänet ottaa. Muista toimia nopeasti.
Onko sinulla jo suunnitelma valmiina?
Ole vain itsekäs, sillä tässä elämässä pärjää.
Joko olet kertonut asiasta miehen vaimolle ja miehelle?
Eikä jää kakkoseksi ruikuttamaan. Vai onko tämä vasta paperilla..
Soturit saavat sodan. Lopuille jää rauha. Rauhattomuudessa piilee halu.
2444 ekr Clint Zu
Minä haluan miehen, jolle ei kelpaa kukaan muu kuin minä.
Rahattomuudessa piilee halu
Miehen rahattomuudessa piilee yökötys.
0,1 ekr Blind Zu
niille ei jää mitään, niiltä viedään kaikki ja niiden tarpeet poljetaan maahan.
Soturit saavat sodan. Lopuille jää rauha. Rauhattomuudessa piilee halu. 2444 ekr Clint Zu
"Kohtele ihmisiä,kuten haluaisit heidän kohtelevan sinua."
Tollasille ihmisille on oma nimikin....
Äläkä unohda hani karman lakia :)
Miehen nykyinen saa hyvän palveluksen kun viet pettäjän pois :)