Olen toinen nainen ja aion painostaa salarakastani eroamaan
teen tämän täysin itsekkäistä syistä. Nainen on vielä nuori löytää varmasti uuden....
Kommentit (53)
Yleensä miehillä ykkösnainen menee kuitenkin toisen naisen edelle. Sen takia se ensimmäinen on vaimo ja toista nähdään vain silloin kun ehditään. Kummastakaan ei haluaisi luopua, mutta jos jommasta kummasta on pakko, niin yleensä sitten kakkosesta mieluummin.
ettet suostu olemaan ikuisesti toisena naisena vaan pakotat miehen valitsemaan.
Teeppä se, päästät yhden petetyn vihdoinkin elämään vapaana ilman kaksinaamaista pelleilyä. Olen itse petetty, mutta ikuisesti "kiitollinen" naiselle joka oli salasuhteessa mieheni kanssa ja sai hänet itselleen. Löysin ihanan kypsän, luotettavan ja aidosti minua ja lapsiani rakastavan miehen joka on todellakin elämäni rakkaus ja tuo toinen nainen sai ex-miehestäni rahattoman narsistin.
... sanoi ex rakastajattareni usein. Löysi sitten vapaan miehen itselleen ja jätti minut kun kyllästyi odottamaan.
miten kävi? Saitko miehen ja onnellisen uuden elämän ja ihanan joulun?
ENSINNÄKIN! en ole koskaan sanonut että kyseessä on mies :)
Jätin oman mieheni koska aika oli kypsä ja tämä suhde antoi siihen lopullisen niitin.
En ole saanut rakastajaa vielä itselleni kokonaan, mutta ihanan viikon olen hänen kanssaan viettänyt.
Toki pelkään sitä että en olekaan ykkönen, mutta siihen ainakin pyrin.
Ja kyllä nyt alkaa itseänikin hieman harmittamaan tämän puolison kohtelu, MUTTA tiedoksi että hänkään ei ole mikään puhdas pulmunen... niin kuin kaikki av-mammat.
Eli jatkan yrittämistä!
ap
mun mies petti mua raskaamman kautta, mutta eipä tosiaan lähtenyt kenenkään lumpun mukaan. Seksiä se oli hakenut, lirkutellut kyllä ummet ja lammet, mutta kun tuli tosi eteen (mulle paljastui), niin pikkupoika tajusi mitä olisi menettänyt ja päätti kasvaa aikuiseksi. En kerjännyt, en painostanut - päinvastoin, muistutin, että hän on AINA vapaa menemään, tekemään mitä haluaa. Minä en koskaan tule esteeksi. MUTTA jos haluaa jonkun muun kuin mut, ei saa mua. Asetin rajat. Ja mies on käynyt kohta puolitoista vuotta terapiassa, omasta vapaasta tahdostaan. Tajusi että kaikki ei ollut sen arvomaailmassa, toimintatavoissa, vuorovaikutustavoissa yms. ihan kohdallaan - ja päätti muuttua, päätti kasvaa aikuiseksi.
Sitä toivon sullekin ap. Sä tunnut ihmiseltä joka ei arvosta itseään lainkaan. Se mitä sä kutsut itsesi arvostamiseksi, oman parhaasi tavoitteluksi on vain pelkkää varastamista, toisten tähteisiin tyytymistä. Arvosta todella itseäsi niin löydät vapaan ihmisen, joka haluaa olla sun kanssasi ihan vapaasta tahdosta. Ja VAIN sun kanssasi. Mitään sen arvokkaampaa ei ole...
niin oikeessa 50! Tiedän ton että mun pitäs olla ihmisen kanssa kelle olen ykkönen ja hallaa teen vain itselleni...
ap
ihana joulu takana rakkaan kanssa. Olen umpi rakastunut ja onnellinen. Ero ei vielä selvä, mutta epäilempä, että takasin ei lähde rakkaani vaikka tilaisuus tulisi.
ap
Minä haluan miehen, jolle ei kelpaa kukaan muu kuin minä.
säälittävää, että joutuu painostamaan jonkun olemaan kanssaan.
Tapasin mieheni parikymmentä vuotta sitten, kun hän oli avoliitossa ja kaksi lasta. Itselläni myös. Mieheni halusi minut ja vain minut ja sai minut. Vieläkin ollaan kaiken eletyn ja koetun ( uusioperheen ja yhteisen lapsen jälkeen) todella onnellisia ja rakastuneita. Mieheni sanoi minulle silloin joskus, että minä olen hänen tuleva vaimonsa ja sitten joskus olinkin. Että joo, säälittävää, painostakaa vaan oikeen urakalla. Mä luulen ja uskon, että jos se mies haluu sut, se OTTAA sut.Ei tarvitse painostaa. Kauheat perusteet rakkaudelle.
...kuulla, että jollakin on toiminut, vaikka on lähdetty pettämisestä liikkeelle.
no tota vois tarkentaa, että en kauheasti enää olen painostamassa rakastani eroon vaan olen tarjonnut itseni ja hän on minut ottanut. Ero tulee tässä luonnostaan edelliseen kumppaniin ja rakkaani haluaa mut ilman painostusta...
ero sitten onkin vähän monimutkikkaampi asia noin niin kuin teknisesti.
ap
"ENSINNÄKIN! en ole koskaan sanonut että kyseessä on mies :)"
No kun kerran olette molemmat naisia, niin ymmärtänet, ettei jokaiselle heteroavioliitossa olevalle naiselle ole ihan pikkujuttu julistautua lesboksi jättämällä miehensä ja aloittamalla suhteen naisen kanssa.
ei ole myöskään väittänyt että rakkaani olisi naimisissa miehen kanssa :D
ap
Moraaliton olet. Hienosti opetettu sinulle minäminäminäminä-ajattelutyyli
olen koko elämäni elänyt muiden ehdoilla, olen ensimmäistä kertaa elämässäni itsekäs.
Koita sitten ukon saatuasi yrittää pitää siitä kiinni, ettei taas tule joku, joka vie sen puolestaan sinulta. Tai onko sillä nyt niin väliä, olet varmasti niin kadehdittavan kaunis ja vastustamaton, että voit vaihtaa lennossa vaikka kolmeen parempaan.
olisi ihan hyvä tietää millaisen miehen kanssa on yhdessä. Ennen kuin esim. lisääntyy hänen kanssaan.
Tuskin kuitenkaan onnistut, olet ikuinen kakkonen miehen mielessä ja tähän tilanteeseen itse suostunut.
Aiot viedä jonkun paskan ukon? Onnea vaan valitsemallasi tiellä.