Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko lihoa jouluna suomessa ja ulkomailla?

Vierailija
29.11.2012 |

Kuinka monta kiloa aiot lihoa ennen

vuoden vaihdetta suomessa ja ulkomailla?

Lihooko lapset jouluna kuinka paljon?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla lihomatta.

Olen päättänyt etten syö yhtään joulutorttua ennen jouluaattoa,enkä muutenkaan mässää etukäteen. 3päivän aikana onkin sitten vaikeampi varsinaisesti lihoa,vaikka söisikin hyvin. Ja kotona ollaan.

Vierailija
2/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olen hankkinut laihdutusvalmentajan ja hänen tuellaan uskon selviäväni joulusta lihomatta (punnitus joulun jälkeen).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kiloa aiot lihoa ennen vuoden vaihdetta suomessa ja ulkomailla?

- ulkomailla, mutta en suunnittele lihovani - se vaan tulee

Lihooko lapset jouluna kuinka paljon?

- valitettavasti lapseni ovat laihoja eivätkä liho vaikka niitä syöttäisi kuin porsaita

Miksköhän mä vastaan näin älyttömään galluppiin...

Vierailija
4/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreenissä on massakausi menossa eli plussakaloreita ja lihasmassaa pitäisi saada. Fläsää ei ole kylläkään tarkoitus tulla eli siinä mielessä en perinteisesti yritä lihoa. Lapsien painoon joulunaika ei taida vaikuttaa.

Vierailija
5/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan liho niin paljon, että jotain kuntokuuria juhlapyhien jälkeen tarvitsisi:) Ähkyä saattaa esiintyä, mutta normi ulkoilu helpottaa.

Vierailija
6/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana joten koko ajan se paino kyllä kasvaa. Jouluna ehkä vielä enemmän. Ei, lapset ei lihoa jouluna, en ole ainakaan koskan huomannut.

Vierailija
7/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruuista en niin perusta, niitä syön vain vähän mutta joulupyhinä uppoaa varmasti useampi suklaakonvehtirasia ja jälkkäreitä. Kyllähän se painoa kerryttää, mutta ei muutama päivä haittaa, sitten takas ruotuun vaan.

Vierailija
8/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreenissä on massakausi menossa eli plussakaloreita ja lihasmassaa pitäisi saada. Fläsää ei ole kylläkään tarkoitus tulla eli siinä mielessä en perinteisesti yritä lihoa. Lapsien painoon joulunaika ei taida vaikuttaa.

Monenko kilon kinkku on pöydässä jouluna?

Onko perheen tosi lihavan pulleat lapset jouluna syöttöporsaita ja lihooko lihavat lapset jouluna jos heitä pidettäisiin syöttöporsaana?

Vierailija
9/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko kilon kinkku on pöydässä jouluna? Onko perheen tosi lihavan pulleat lapset jouluna syöttöporsaita ja lihooko lihavat lapset jouluna jos heitä pidettäisiin syöttöporsaana?

Syö vaan korppua jouluna ja sokeritonta marjamehua päälle. Meillä on lapset liiankin laihoja, mutta jouluna syödään helkkaristi ja sinä märiset korppupussisi kanssa.

Vierailija
10/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko kilon kinkku on pöydässä jouluna? Onko perheen tosi lihavan pulleat lapset jouluna syöttöporsaita ja lihooko lihavat lapset jouluna jos heitä pidettäisiin syöttöporsaana?

Syö vaan korppua jouluna ja sokeritonta marjamehua päälle. Meillä on lapset liiankin laihoja, mutta jouluna syödään helkkaristi ja sinä märiset korppupussisi kanssa.

Olisitteko valmiita lihottamaan

syöttöporsaita lasten kavereita tai

naapureiden lapsia?

Vierailija
11/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureiden lapsia?

Vierailija
12/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapureiden lapsia?

Luulen että maatilalla onnistuu lasten ja nuorten lihotus syöttöporsaaksi jouluna ja ennen joulua?

Vierailija
13/13 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syksyn aikana pudottanut jo parikymmentä kiloa, eikä aikomukseni ole todellakaan hankkia niitä jouluna takaisin. Mutta aion kyllä herkutella kohtuudella.

..olen hankkinut laihdutusvalmentajan ja hänen tuellaan uskon selviäväni joulusta lihomatta (punnitus joulun jälkeen).