Matsui-merkkisistä kodinkoneista kokemuksia?
Kommentit (58)
Mulla Matsui-mikro on toiminut moitteetta jo 8 vuotta, hyvä ostos oli.
Matsui mikro ja pyykinpesukone ja toimivat.
Ainakin astianpesukone oli tosi huono. Kone oli ensinnäkin rikki jo uutena kotiin tuotaessa ja erittäin vähäisestä käytöstä huolimatta se hajosi lopullisesti jo noin kahdessa ja puolessa vuodessa. Yrityksen tuotteilleen antama takuu on myös joustamaton, joten en suosittele ketään ostamaan kyseisiä laitteita.
Matsuin arkkupakastin kesti 4,5 vuotta ja sitten tilttas. Onneksi ei ollut hinnan kiroissa. Koirien ruuat vaan meni piloille 🤔
Olkaa sitten hieno perseet ilman tai ostakaa tonnin jääkaappi mulkerot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matsui on brittiläinen kodinkonealan markkinointiyhtiö, joka teettää laitteita useilla eri valmistajilla edullisen tuotannon maissa. Japanilaisuutta simuloivalla Matsui-brändinimellä pyritään luomaan mielikuva laadusta. Kodissamme on yksi Matsui-tuote. Yli vuoden käytön jälkeen siinä ei ole ollut mitään ongelmia.
Mielikuva laadusta.
BuaAaaaaaaaaaaa... Huutonaurua.
Sinkkumies
Matsui M510WM13E merkkinen pyykinpesukone ollut käytössä varmaan 6-8 vuotta ja todella hyvin toimii edelleen. Home tosin haiskahtaa rummun kautta...
Täällä ollut matsuilta 1350w mallin mikro 16v ja todellakin teho riittää koko perheelle. Ainoa vika tässä vuosien varrella, että näytön kello edistää eli joutuu kerran vkossa laittamaan oikeaan, jos tahtoo kulkea sen mukaan.. Tosin eipähän myöhästy mistään, kun sitä katsoo.
En osta halpistuotteita ikinä. Kallista ja laadukasta tai jos ei ole varaa olen hetken aikaa kokonaan ilman. Rihkamasta ja halpahalleista saa vain ongelmia, kun krääsä ei toimi tai se ei kestä normaalikäyttöä.
Imuri toimi moitteitta. Sitten luin jostain että malli oli vedetty pois markkinoilta koska sähköjohdossa oli joku vaarajuttu joten vaihdoin toiseen, en halunnut kuolla sähköiskuun. Pyykkikone on sinkun alkkarit myös pyöritellyt moitteitta jo 6 vuotta, tosin uudesta asti siinä oli ominaisuus että luukkua sai vähän reippaammin painaa että naksahti kiinni ja pesu alkoi. Netistä luin että muutkin oli tätä ihmetelleet ja sen vuoksi laittaneet takuuvaihtoon, itse en jaksanut ja olen vaan luukun polvipainelutekniikalla mennyt. Vanhemmillani lähes yhtä kauan ollut tiskikone enkä ole kuullut ongelmista.
Kone.man kirjoitti:
Olkaa sitten hieno perseet ilman tai ostakaa tonnin jääkaappi mulkerot!
No kuulepa, meillä on Mielen jääkaappi ja hinta n. 3000. Hienoperse muuten kirjoitetaan yhteen. Minulle on ihan sama minkä merkkisiä kodinkoneita toisilla on.
Miehelläni toiminut Matsui merkkinen pesukone ihan hyvin. Pyykkii pesty sillä ties miten monta kertaa jo. Linkoukses pyykki välil menee epätasasesti niin sit ääni on mitä on mut ei normisti pidä mitään eriskummallista ääntä mist tarveis huolestuu.😊
Meillä on ollut Matsui pöytätuuletin jo ainakin 15-vuotta. Panasonicin valmistama. Hyvin on toiminut ja toimii. Suosittelen tätä merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin 20 eurolla, Matsui imurin. Hyvin toimii ei valittamista, ja 2 vuoden takuu vielä.
Tosin on todella pieni ja kevyt, mutta ei se tahtia ole haitannut. :D
Meillä 3 ja puoli vuotta ollut Matsui imuri,oli muistaakseni tarjouksessa 29€ ja toimii edelleen. Pesukone Matsui ollut vuodesta 2019 ja kovalla käytöllä,nyt alkanut temppuilla vähän. Mikro on logik ja en muista miten kauan yli 4vuotta ollut ja toimii ja oli halpa.
Matsui vs. Upo kirjoitti:
Mulla on ollut jo parin vuoden ajan Matsui-merkkinen mikro.
Ihan hyvin on tuo pelannut ainakin tähän asti.
Ainoa ero siihen edeltäjäänsä ( joka oli Upo-merkkinen )verrattuna on, ettei sen ovenaukaisu laukea napista painamalla, vaan se on ihan vaan vedettävä kädellä auki, mutta ei tuo nyt minua kuitenkaan käytännössä haittaa yhtään. (ovihan kuitenkin aukeaa aivan yhtä kevyesti).
Etuna taas siihen entiseen Upoon verrattuna taas on se sen Matsuin pyörivä lautaspohja, jota (äsiinä minun aikaisemmassa) Upossani taas ei ollut
Mikrouuni on ollut ihan kestävä mutta lämmittää selvästi huonommin mitä kalliimmat ja täytyy pitempään käyttää.
Mikro toiminut hyvin viimeiset 13v.
Pakastin toiminut hyvin arviolta 5-6 vuotta. Ei mitään ongelmia ja halpa oli. Luulen, että kiinalainen tuote, en ole varma.
Kallis tuote ei ole välttämättä hyvä.
Ostin n. 600 e pyykinpesukoneen, merkkiä en muista. Ajattelin, että kallis on hyvä. Kesti pari vuotta. Sitten olis pitänyt kalliilla korjata.
Sanoin, että viekää pois roskiin ja ostin halvan Whirlpoolin. Saa kestää sitten sen pari vuotta ja uusi kehiin. Näin on halvempaa.
Mulla on ollut jo parin vuoden ajan Matsui-merkkinen mikro.
Ihan hyvin on tuo pelannut ainakin tähän asti.
Ainoa ero siihen edeltäjäänsä ( joka oli Upo-merkkinen )verrattuna on, ettei sen ovenaukaisu laukea napista painamalla, vaan se on ihan vaan vedettävä kädellä auki, mutta ei tuo nyt minua kuitenkaan käytännössä haittaa yhtään. (ovihan kuitenkin aukeaa aivan yhtä kevyesti).
Etuna taas siihen entiseen Upoon verrattuna taas on se sen Matsuin pyörivä lautaspohja, jota (äsiinä minun aikaisemmassa) Upossani taas ei ollut