Mikä dvd kohta 11 vuotiaalle tytölle?
Tytöille ei löydy enää mitään kivoja piirrettyjä, ovat liian lapsellisia. Anime-leffat on kuulemma katsottu moneen kertaan telkkarista. Pojille löytyisi alkukauden Simpsoneita ja vaikka mitä kivaa, mutta isommille tytöille en ole löytänyt mitään hauskaa leffaa, jossa ei ole liikaa väkivaltaa eikä pussailua.
Kommentit (38)
Höh meillä totoroa katsoo kolme ja viis veet, en jaksa uskoa että enää kymmenvuotiaana sitä katsoisivat,,,
Salainen valtakunta! Lihapullakuuroja ja.. mikä se leffa nyt olikaan.. Up. Rio. Madacascar..
[quote author="Vierailija" time="02.05.2014 klo 17:51"]
Höh meillä totoroa katsoo kolme ja viis veet, en jaksa uskoa että enää kymmenvuotiaana sitä katsoisivat,,,
[/quote]
Meidän 11v on katsonut sitä jo monta vuotta, joten älähän ole niinkään varma! ;D
Frozen, sehän on todella suosittu nyt? Itse en ainakaan tajua miksei esiteini voisi katsoa sitä tai muita Pixarin ja Disneyn leffoja koska ne on "liian lapsellisia", meillä niitä katsoo koko perhe ja myös meidän 16.v ja 18.v tykkäävät niistä. Niissä on kaikille jotakin.
Esiteineillä saattaa tosin olla se vaihe meneillään, että pitää olla kovin aikuista koko ajan.
The Simpsons tosiaan käy myös tytöille.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Frozen_%E2%80%93_huurteinen_seikkailu
Minä en ole sitä nähnyt, mutta minun 13-vuotias tyttäreni kävi katsomassa sen elokuvateatterissa kavereidensa kanssa ja on siitä aika innoissaan. Ilmeisesti sillä on aika laaja fanipohja netissä, tai näin minä olen ymmärtänyt.
Onko mainittu Yö museossa -leffat?
[quote author="Vierailija" time="28.11.2012 klo 22:28"]
[/quote]
Paterock joo. Huutonauroin kun katoin sitä, olin vähän väsynyt ja liikaa karkkia syönyt. Mut hauska leffa oli. Ja mites ois kans Nälkäpelit 1 ja 2 tai Twilightit?
Star wars? Ihme kun sitä ei ole vielä ehdotettu.
Jumppadvd...
Lasten pitää liikkua.
Kaksin karkuteillä, Itse ilkimys 1 & 2
:)
"Näin koulutat lohikäärmeesi" on ihana!!
Moikka! Ite oon 11, ja ite tykkään Family gay:sta (tulee FOX:kanavalta, kanava 12) vaikka leffanakin, sitte simpsonit, Ja narnia.. Ei enää niinkän just nää prinsessa leffat.. Niitäki katoin viimeks eskaikäsenä. ONNEA LEFFAN ETSINTÄÄN!
Mikä helvetin family gay? Family guy.
Gay=homo
Guy=Tyyppi, poika, kundi.
TERMINATOR 2 kirjoitti:
Mikä helvetin family gay? Family guy.
Gay=homo
Guy=Tyyppi, poika, kundi.
Ketju vudelta 2012 eli ap:n tytär on jo pikkuisen vanhempi...
Päätit kuitenkin vastata siihen. Miksi?
Frozen, Kaksin karkuteillä, Viisi Legendaa, Winxit, Lego Friends tv-sarja, jotain muuta kuin jotain iiikivanhoja..