Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies liian vanha?

Vierailija
28.11.2012 |

Olen 22 vuotias nuori nainen ja ihastunut 35 vuotiaaseen mieheen. Voiko tällainen suhde onnistua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsäänssi

Vierailija
2/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34 vuotias mies ja itse en kykenisi tuntemaan edes seksuaalista halua 22 vuotiasta kohtaan, saati sitten tasa-vertaista rakkautta. Se olisi enemmän jotain, mitä lasta kohtaan tunnetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan etukäteen tiedä.

Tuskin se toimivuus tai toimimattomuus on oikeasti iästä kiinni. Ennemmin luonteesta.

Minä olin 17, kun tapasin mieheni. Hän oli tuolloin 32. Meidän suhteemme onnistui todennäköisesti siitä syystä, että olemme samalla aaltopituudella, arvomme ovat samanlaiset, huumorintajumme on samanlainen ja unelmoimme samoista asioista.

Vierailija
4/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei tunneta teitä ollenkaan. Mulla on tuttu, joka on n. 35 ja just sun ikästen perään. Ei se omanikäisiä saisikaan, koska naamasta näkee, että keitto maistuu ja mitään aikuistumista, sitoutumista tai vastuunkantoa ei ole näköpiirissä. Sun ikäsiä se ei ehkä niin haittaa, vaan se vaikuttaa ikäeron takia kovin aikuiselta mieheltä. Ehkä se sun tyyppi on erilainen, eihän me asiasta mitään tiedetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä