Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään tapahtui jotain hassua töissä. Firman toisen pisteen työntekijä kävi

Vierailija
28.11.2012 |

meillä "päämajassa". Mä tapaan hänet muutaman kerran vuodessa, puhumme työasioista ja lounastamme usein yhdessä. Kyseinen nainen kysyi multa tänään, olenko kihloissa. Jo vain, näkeehän sen jo sormuksestakin, ajattelin. Sitten hän kysyi, onko mun miehelläni tatuointi. Hieman outo kysymys, eikö? Nainen katsoi jännästi mukanaan tullutta työkaveriaan, mutta ei jatkanut enää siitä aiheesta. Emme ole ystäviä. Mitähän ihmettä nainen sillä tarkoitti?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän tietää mm että jos poikkis on huonona Murulle, Muru ottaa siltä suihin.

Myös sen että Murulla on ollut miljoona seksikumppania.

Suhteen perheenisään...

Vierailija
62/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnisti naisen, kun näytin hänen kuvansa. Ihan turhaa vihjailua oli naiselta, sen kun olisi kertonut suoraan, että on tavannut mun mieheni (ja puhunut minusta hänen kanssaan!). Outo tyyppi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse enää arvailla. Mutta olihan tuo kyllä vähän outo tapa tiedustella asiaa.

Vierailija
64/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä sitten mitään, kun kerran olivat jutelleet susta, koska olisihan se miehesi sanonut jos olisi ollut kyse hänen hoidostaan.

Vierailija
65/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt oikeasti kuvitelko, että nuoret miesmallit tykkäävät pulleista, yli kymmenen vuotta vanhemmista täti-ihmisistä (huom, tätiys on nyt tyyli, ei ikä). Ei siinä maailmassa, jossa me elämme. Olen vähän ilkeä, mutta joo, olen. Minut oli mainittu, koska nainen oli kertonut työpaikkansa, ja mieheni oli maininnut tyttöystävänsä olevan saman firman palveluksessa (en tosin ollut silloin enää enkä vielä virallisesti tyttöystäväkään).

ap

Eihän siinä sitten mitään, kun kerran olivat jutelleet susta, koska olisihan se miehesi sanonut jos olisi ollut kyse hänen hoidostaan.

Vierailija
66/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en tosin ollut silloin enää enkä vielä virallisesti tyttöystäväkään).

ap

Siis et vielä silloin ollut hänen tyttöystävänsä?

Vierailija
67/72 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

(en tosin ollut silloin enää enkä vielä virallisesti tyttöystäväkään). ap

Siis et vielä silloin ollut hänen tyttöystävänsä?

Vierailija
68/72 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kihlattusi on miesmalli, ja muutenkin noita tuntomerkkejä.

Kyllä sinut on moni jo varmasti tunnistanut (sitähän toivotkin kun täällä illat pitkät lavertelet elämästäsi), mutta eivät viitsi sinulle siitä puhua, kun tilanne on aika nolo.

Vierailija
69/72 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mieleen, että kysyjä on tuntenut sinut ja miehesi esim. työ/harrastuskuvioista, ja viimein osannut yhdistää teidät toisiinsa. On jutellut autossa työkaverilleen, että ompa maailma pieni paikka ja että täytyykin kysyä sinulta onko x miehesi...

Vierailija
70/72 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen nähdäkseen pitää riisua housut ja toinen näkyy ehkä kesävaatteissa jos on tietyssä asennossa.

Vierailija
71/72 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaipasi tätä.

Vierailija
72/72 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tunnisti naisen, kun näytin hänen kuvansa. Ihan turhaa vihjailua oli naiselta, sen kun olisi kertonut suoraan, että on tavannut mun mieheni (ja puhunut minusta hänen kanssaan!). Outo tyyppi.

ap

Miten se tiesi tatuoinnista jos on vain jutellut miehesi kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä