Tänään tapahtui jotain hassua töissä. Firman toisen pisteen työntekijä kävi
meillä "päämajassa". Mä tapaan hänet muutaman kerran vuodessa, puhumme työasioista ja lounastamme usein yhdessä. Kyseinen nainen kysyi multa tänään, olenko kihloissa. Jo vain, näkeehän sen jo sormuksestakin, ajattelin. Sitten hän kysyi, onko mun miehelläni tatuointi. Hieman outo kysymys, eikö? Nainen katsoi jännästi mukanaan tullutta työkaveriaan, mutta ei jatkanut enää siitä aiheesta. Emme ole ystäviä. Mitähän ihmettä nainen sillä tarkoitti?
Kommentit (72)
jotenkin se tuntui siltä, että nainen kyseli pikemminkin musta kuin miehestäni, niin kuin joku täällä arveli.
ap
Olet varma siitä. Selvä. Mitä itse veikkaat, ap? Kai sinulla jokin arvaus on.
Siis jutella miehesi kanssa ja ehkä tämän naisen myös.
Mua aina ärsyttää tuollainen kertomasi käytös, että näytetään selvästi, että tiedetään jotakin mitä sinä et tiedä, muttei kerrota vahingossakaan. Niin perinaisellista.
Miksi muuten valehtelit tatuoinnista?
Niin millainen se toinen työkaveri oli, joka oli siinä seurassa? Olisko potentiaalisempi pettämiskumppani?
"mutta onhan hän sinunkin kanssasi"
Ei tullut mieleen että AP ehkä vastaa miehensä naisihannetta?
olemme kuitenkin av:lla. :)
Tuon naisen tapaan vasta taas pitkän ajan kuluttua. Oli tosi ärsyttävä, miten viitsiikin, aikuinen ihminen. Valehtelin, koska ihmettelin kysymystä ja epäilytti. Oikeasti teki mieli sanoa, että vittuako se sulle kuuluu :)
ap
jotenkin se tuntui siltä, että nainen kyseli pikemminkin musta kuin miehestäni, niin kuin joku täällä arveli. ap
Siis jutella miehesi kanssa ja ehkä tämän naisen myös. Mua aina ärsyttää tuollainen kertomasi käytös, että näytetään selvästi, että tiedetään jotakin mitä sinä et tiedä, muttei kerrota vahingossakaan. Niin perinaisellista. Miksi muuten valehtelit tatuoinnista?
Mutta voihan olla, että on kolmas nainen, eikä kyse ole pettämisestä vaan ajasta ennen mua. Sitäkin epäilen, en tiedä, miksi.
ap
Niin millainen se toinen työkaveri oli, joka oli siinä seurassa? Olisko potentiaalisempi pettämiskumppani?
"mutta onhan hän sinunkin kanssasi"
Ei tullut mieleen että AP ehkä vastaa miehensä naisihannetta?
olemme kuitenkin av:lla. :)
...Minkä näköisiä naisia täällä myös kirjoittelee ;)
Tuon naisen tapaan vasta taas pitkän ajan kuluttua. Oli tosi ärsyttävä, miten viitsiikin, aikuinen ihminen. Valehtelin, koska ihmettelin kysymystä ja epäilytti. Oikeasti teki mieli sanoa, että vittuako se sulle kuuluu :)
ap
jotenkin se tuntui siltä, että nainen kyseli pikemminkin musta kuin miehestäni, niin kuin joku täällä arveli. ap
Siis jutella miehesi kanssa ja ehkä tämän naisen myös. Mua aina ärsyttää tuollainen kertomasi käytös, että näytetään selvästi, että tiedetään jotakin mitä sinä et tiedä, muttei kerrota vahingossakaan. Niin perinaisellista. Miksi muuten valehtelit tatuoinnista?
Olisit sanonut vaan ;)
Mulla tuli mieleen samankaltainen tilanne, tosin olin siinä ite ton sun työkaverin asemassa. Olin tavannut risteilyllä yhden aivan ihanan miehen (ehkä arvaat mitä tapahtui), mutta asuimme ihan eri puolilla suomea. Pidimme netissä yhteyttä ja joskus soittelimme. Mies tietysti kertoi iolevansa sinkku. No, kävikin niin, että minulle tarjoutui täältä miehen kotipaikkakunnalta työmahdollisuus, johon tartuin (oli ollut puhetta parisuhteen mahdollisuudesta joskus tulevaisuudessa, kun tilanteet muuttuvat). Kerroin sille miehelle minne pääsin töihin, ja hän oli sitä mieltä, että tein liian hätäisen ratkaisun. No anyway tästä kului aikaa ja menin sinne töihin (mies lopetti yhteydenpidon). Yhden työkaverin (naisen) kanssa sitten kerran juttelin ja tuli puhetta tuosta, että periaatteessa miehen perässä muutin tänne mutta miestä ei enää kiinnostanutkaan. Tämä työkaveri uteliaana ja innostuneena kyseli miehestä enemmänkin, josko olisi tuttu (aika pieni paikkakunta kyseessä). Kerroin mm. ulkonäöstä, työpaikasta ja missä tapasimme, nainen kysyi, että milloin. Yllättäen oli tämän naisen mies kyseessä, osasi kertoa sellaisia juttuja mitä ei tuntematon siitä miehestä tietäisi. Maailma on ihan uskomattoman pieni. No, mitä siitä jäi käteen, mulle ystävyys ihanan naisen kanssa ja yksinäinen mies, joka menetti kaksi hyvää naista :) Täällä asun edelleen, mutta mies muutti pois kun vaimonsa otti eron... Toivotaan ettei sun tilanteessa oo samasta kyse, vaikka parempi olis saada tietää ennemmin ku myöhemmin :)
Firman toisen pisteen työntekijä kävi meillä "päämajassa". Sitten hän kysyi, onko mun miehelläni tatuointi. Hieman outo kysymys, eikö? Nainen katsoi jännästi mukanaan tullutta työkaveriaan.
missä se miehesi tautointi on? Onko paikassa, että hänen pitää olla kovinkin ilkosillaan tatskan nähdäkseen.
toisen nähdäkseen pitää riisua alushousut.
ap
Firman toisen pisteen työntekijä kävi meillä "päämajassa". Sitten hän kysyi, onko mun miehelläni tatuointi. Hieman outo kysymys, eikö? Nainen katsoi jännästi mukanaan tullutta työkaveriaan.
missä se miehesi tautointi on? Onko paikassa, että hänen pitää olla kovinkin ilkosillaan tatskan nähdäkseen.
toisen nähdäkseen pitää riisua alushousut. ap
missä se miehesi tatuointi on? Onko paikassa, että hänen pitää olla kovinkin ilkosillaan tatskan nähdäkseen.
niin nyt kyllä olet ylitulkinnut asiaa. Ehkäpä tämä vierailijasi oli toisaan nähnyt miehesi ja halusi varmistaa, onko se hän. Kun kielsit tatskan, oli vieraasi hämmentynyt (jännä katse), koska joko oletti että sinä valehtelet tai että sulhasesi oli juksannut.
Hei:) puuttuu mutta onko ap muru?
Vierailija - 28.11.12 04:33 (ID 15981019)
Ettei nyt olis joku tunnistanut sua palstalta?
miehen tietyssä asennossa, että sen näkee, mutta onhan se mahdollista. Hyvin mahdollista, että olen ylitulkinnut.
ap
toisen nähdäkseen pitää riisua alushousut. ap
missä se miehesi tatuointi on? Onko paikassa, että hänen pitää olla kovinkin ilkosillaan tatskan nähdäkseen.
niin nyt kyllä olet ylitulkinnut asiaa. Ehkäpä tämä vierailijasi oli toisaan nähnyt miehesi ja halusi varmistaa, onko se hän. Kun kielsit tatskan, oli vieraasi hämmentynyt (jännä katse), koska joko oletti että sinä valehtelet tai että sulhasesi oli juksannut.
oliko se miehesi?!
Olisit vastannut rehellisesti, ei tarvitsisi täällä kysellä. Jutellaan seuraavalla kerralla lisää, ei täällä :)
sut on tunnistettu.
Ja tämän avauksen jälkeen tämä työkaveriis on vain varmempi 8tottakai) että sinä olet muru.
Onneksi olkoon, työkaverisi tietävät nyt kaiken Mickestä, sinun seksielämästäsi ja kihlattusi huumeidenkäytöstä.
Bravo.
ap
sut on tunnistettu. Ja tämän avauksen jälkeen tämä työkaveriis on vain varmempi 8tottakai) että sinä olet muru. Onneksi olkoon, työkaverisi tietävät nyt kaiken Mickestä, sinun seksielämästäsi ja kihlattusi huumeidenkäytöstä. Bravo.
kysyi sikki, että halusi tietää, oliko se näkemänsä mies sun miehesi vai joku muu kaveri tai sukulainen.
sut on tunnistettu.
Ja tämän avauksen jälkeen tämä työkaveriis on vain varmempi 8tottakai) että sinä olet muru.
Onneksi olkoon, työkaverisi tietävät nyt kaiken Mickestä, sinun seksielämästäsi ja kihlattusi huumeidenkäytöstä.
Bravo.
Haa Haa
Tuskin on kukaan tunnistanut murua. Tää on OT jos ap on joku muu.
sut on tunnistettu.
Bravo.
Murun tyyli on vaan niin tunnistettava. Tämä tatuoinnista kysynyt kollega on av-vakkareita, joka oli laskenut pari faktaa yhteen ja tunnistanut murun. Muruhan ei voi tätä tässä myöntää, sillä tämä av-kollega taatusti lukee tätäkin ketjua.
jotenkin se tuntui siltä, että nainen kyseli pikemminkin musta kuin miehestäni, niin kuin joku täällä arveli.
ap