Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi itkeä seksin/yhdynnän/rakastelun jälkeen?

Vierailija
28.11.2012 |

Niin naiset ku miehetki? Mitä kaunista siinä muka on, joskus joku on niin sanonut..

Mun mielestä seksissä ei oo mitään kaunista. Se on intohimoista, rietasta, kovaa menoa!

Tai sit ne harrastaa semmosta lälly-seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa..

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
2/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän kanssa, kun suhde jo veteli viimeisiään. Pidin silmäni kiinni ja ajattelin yhtä toista miestä. Lauetessani avasin silmät ja aloin itkeä, ehkä siksi että oli paha mieli sen oman rakkaan puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on välillä kiihkeää ja välillä lällyä = rakastelu seksiä.

Joskus lällyn jälkeen tulee tippa linssiin kun tykkää toisesta niin paljon.

Joskus mulla tuli tippa kun olin päättänyt jättää miehen ja ajattelin että tämä oli nyt viimeinen kerta tämän miehen kanssa.

Vierailija
4/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mulla tuli tippa kun olin päättänyt jättää miehen ja ajattelin että tämä oli nyt viimeinen kerta tämän miehen kanssa.

Tuo kuulostaa kyllä aika tekopyhältä...

Vierailija
5/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin orgasmin jälkeen saattaa tulla itku. Ihan riippumatta siitä, missä asennossa rakasteltiin.

Rakastelusta vain, ei seksistä. Ja tosiaan ihan sama missä asennossa, eikä se oli silloin irstasta vaan toisesta nauttimista.

Vierailija
6/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yksiulotteinen kuva seksistä. Se, mikä on susta kivaa, saattaa jostakusta toisesta olla lällyä. Terveisin nainen, jonka mielestä lähetyssaarnaaja on parasta mitä tiedän, koska siinä saa yleensä noin viisi orgasmia.

Vierailija
7/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaahan Leevikin "Itkisitkö onnesta, jos panisin sua kunnolla?".

Vierailija
8/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin naiset ku miehetki? Mitä kaunista siinä muka on, joskus joku on niin sanonut.. Mun mielestä seksissä ei oo mitään kaunista. Se on intohimoista, rietasta, kovaa menoa! Tai sit ne harrastaa semmosta lälly-seksiä lähetyssaarnaaja-asennossa..

mutta tietyssä tunnelatauksessa ne tipat tulee silmiin.

Vierailija
9/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudesta? Itken useinkin, koska tunnen niin suurta yhteenkuuluvuutta aviomieheni kanssa. Aiempien hoitojen kanssa niin ei käynyt koskaan.

Vierailija
10/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi hän ei voi ymmärtää

Vierailija
11/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useammin nauru.

rietaskin touhu voi tuoda itku, yhteenkuuluvuutta ja ihanaa orgasmia, tunteen purkaushan se on.

Vierailija
12/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaunista ja rakastavaisessa parissa joka suutelee? Hekö eivät voi itkeä yhdessä ja tunnustaa tunteita? Pitiäisikö vain mekaanisesti lutkuttaa toisen naamaa kun sun "seksissä" vaan työnnellään kullia pilluun ilman sen kummallisempi tunteita? :D Kai se niinkin menee jos tykkää vaan jyystää ja vaikka jutella samalla politiikasta.

Niin naiset ku miehetki? Mitä kaunista siinä muka on, joskus joku on niin sanonut..

Mun mielestä seksissä ei oo mitään kaunista. Se on intohimoista, rietasta, kovaa menoa!

Vierailija
13/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin seurustelun alkuaikoina itku oli herkässä ja tunteet pinnassa seksin jälkeen. Noin kävi kyllä lähinnä just ei-lälly-seksin kohdalla..

Myöhemmin suhteen arkistuttua seksiin liittyvät itkut on kyllä tulleet tosi harvinaisiksi (ja tunteiden vuoristorata noin ylipäätäänkin).

Vierailija
15/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on vaan niin ihana fiilis, kun rakastaa niin lujaa. Joskus taas joku muu asia tulee mieleen kun on herkässä tilassa, voi olla huonokin asia, ja alkaa vaan itkettää.

Vähän outoa ehkä, mut olen tyytyväinen et mies jaksaa ja ymmärtää mun ei-niin-vakavat mielialavaihtelut eikä ota pulttia :P

Vierailija
16/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran vähän samassa tilanteessa kuin tuolla joku aiempi vastaaja, eli suhde oli lopussa, ajattelin toista miestä ja tuli sääli sitä silloista avomiestäni. Sitten toisen kerran itkin ilosta ja sanoin sydämenipohjasta, "kiitos rakas" kun nykyinen aviomieheni seurustelumme alussa sai ensimmäisenä miehenä ikinä minut saamaan orgasmin. :) Ja minullakin niitä miehiä on ihan omiks tarpeiks asti ollut.. :D

Vierailija
17/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikeen kunnolla laukeaa niin lähtee kaikki tuntemukset liikkeelle, nauran ja itken, just noissa loppumainigeissa

Vierailija
18/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan voi nauttia lähetyssaarnaaja-asennosta, koska se ei oo rietasta ja siinä katsellaan jopa silmiin! Siis yök.

Eikä kukaan voi olla erilainen kuin ap; se olis jo epänormaalii - ja kuka semmosii haluu, hä?

Vierailija
19/19 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin orgasmin jälkeen saattaa tulla itku. Ihan riippumatta siitä, missä asennossa rakasteltiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi