Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tuttavalla on kaikki mitä mä haluaisin.

Vierailija
28.11.2012 |

Akateeminen fiksu mies,sai juuri tyttövauvan,iso uusi talo ja itse on maisteri hyvin palkatussa työssä.Mulla ei ole kuin vanha talo,pieni eläke,lapsi ja mies.Pärjätään kun eletään niukasti mutta ei ole halua jatkaa tällaista elämää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti joka käy vinkumassa säännölisesti elämänsä ankeudesta...ei jaksa enää!

Vierailija
22/22 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lopultakaan voi tulla materiasta vaikka nykypäivänä on helppo erehtyä luulemaan niin.

Mitä jos tuttavasi lapsi sairastuukin vakavasti tai heille tulee isoja onnettomuuksia? Entä jos siellä kaiken takana on jokin suuri synkkä salaisuus?

Onhan elämässä tarjolla edullisiakin (jopa ilmaisia) onnellistuttavia ja ilostuttavia asioita. Kannattaa pelata niillä pelimerkeillä, jotka itselle on saanut ja tehdä niillä oman elämän tarina. Joku toinen voi miettiä, että on epäreilua, että muut saavat elää -elää ylipäänsä, nähdä tätä seikkailua vielä uudenkin päivän. Uusintoja ei ole välttämättä luvassa.

Mietin vaan, voisitko olla masentunut? Tarvitsetko elämääsi säännöllistä toimintaa pitämään mielesi vireänä?

En halua aliarvioida kokemustasi. Meitä vaan on lukemattomia, joiden elämä ei ole mennyt ihan odotetulla tavalla ja joilta on vedetty mattoja yllättävästi jalkojen alta. Silti uskon, että elämä on suuri lahja ja me itse saamme muokata sen sisällön. Onnellisuutta ja mielenrauhaa ei voi ulkoa saada. Toivon, että löydät sen sisältäsi. Toivon, että uskallat alkaa iloita mitättömän tuntuisista pienistä asioista. Ja toivon rakkautta elämääsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä