Mies haluaisi lähteä mun kanssa kahdestaan laivalle, ei lasta mukaan!
Joo tiedän, kuulostaa ihan tyhmältä ja olen ihan tyhmä korppu akka kun en halua lähteä kaksin.
Mutta lapsemme on 5 vuotias ja hän ei koskaan ole ollut laivalla. Mun mielestä tuntuis KAUHEALTA jättää lapsi ulkopuolella asiasta josta lapsi nauttisi eniten.
Mies valittaa yhteisen ajan puutteesta, vaikka kyllä me jonkin verran saadaan asioita tehdä ihan kaksinkin.
Haluaisi lähteä " juhlimaan" eli bilettämään/tanssimaan minun kanssani kahdestaan...
Mitä mieltä on av-raati?
Kommentit (73)
Varattuun mieheen, jonka vaimo eli vaan lapsille ja oli unohtanut miehensä täysin. Kaikiessa piti olla lapset mukana eikä seksi kiinnostanut pätlkääkään. Ei heillä enää mitään parisuhdetta ollut, ainoastaan velvoitteet lapsia kohtaan molemmilla. Aika ikävä hommakun antaa suhteen mennä tuoho jamaan.
Tosiasiassa heillä on seksiä juuri niin usein kuin mies haluaa, mutta toisaalta mies ei halua tehdä lainkaan kotitöitä, joten vaimo on rättiväsynyt arjesta. Mies vain ei suostu olemaan lasten kanssa, jotta vaimo saisi vapaata.
Joku ihmetteli, miksi perheessä vanhempien tulisi saada jotain "extraa" enemmän kuin lasten. Mun mielestä vanhemmilla on eri tavalla oikeus yksityisyyteen, jo parisuhteen takia, lapsenne tuskin ovat vielä seksiä. Toisakseen vanhemmat perustavat kodin, jonka elättävät ja jonka säännöistä ja "hallinnosta" he vastaavat. Tottakai heillä on oikeus aikuisten kivaan, ohi lasten.
Asiat eivät yleensä ole joko-tai. Parisuhdetta _pitää_ hoitaa siinä arjessa, vaikkapa juuri niillä yhteisillä iltahetkillä tai mikä nyt kenellekin parhaiten sopii. Parisuhteelle _tekee erittäin hyvää_ olla joskus ilman lapsia. Joka ei koskaan kaipaa kahdenkeskistä aikaa oman puolison kanssa vaan puhuu pelkästään "me perheenä, me isä ja äiti", on kyllä jo tosi hukassa. Se,että lähtee kerran vuodessa jonnekin ilman lapsia, ei tarkoita että vain silloin parisuhdetta hoidettaisiin. Nämä matkat ikäänkuin ovat helminä kaiken muun kivan päälle. Ap, todellakin menet miehesi kanssa reissuun. Nautitte toisistanne! muista, että vanhempien suhde on lasten koti! t. juuri viikon etelässä miehensä kanssa ollut 3 lapsen äiti
Heidät voi aina hylätä ja väittää, että lihan piilottaminen on tärkeämpi asia kuin lapsi.
jotka ei HALUA viettää kahdenkeskistä aikaa oman puolison kanssa. Onko teillä niin kamalat kumppanit, että ette uskalla lähteä niiden kanssa minnekään edes yhdeksi yöksi ilman lapsia? Pelkäättekö, ettei teillä olekaan hauskaa kahdestaan kun ei ole lapset suojakilpenä ja tekosyynä siinä ettei tartte nauttia toisen seurasta? Näitä kyllä riittää jotka sanoo ettei parisuhde vaadi mitään erillistä aikaa ilman lapsia. Ei siinä mitään, mutta enpä ole koskaan kenenkään kuullut sanovan, että oli kamala kokemus olla lapsista erossa kahdestaan kumppanin kanssa ja ettei enää koskaan tee niin. Poikkeuksetta kaikki, jotka ovat niin tehneet, ovat nauttineet siitä ihan täysillä ja haluavat samaa joskus uudestaankin.
lapsista erossa. Ihan oikeasti. Sekä mies että minä totesimme, että ei vähään aikaan, ehkä ei peräti koskaan enää.
Meillä oli 12 vuotta aikaa olla kahdestaan ja hoitaa parisuhdetta. Nyt olemme olleet 12 vuotta perheenä ja haluamme hoitaa tätä perhettä, toisenlaista kokonaisuutta. Liian moni tuttava on eronnut, koska heille perhe ei ole mitään. Parisuhteesta on helppo lähteä, perheestä ei.
viikonloput ja lomaviikot mummulassa, yksin, ilman muuta perhettä. Samoin pyytävät omat lapseni päästä isovanhemmille yökylään. Silloin minä ja mieheni teemme jotain mukavaa yhdessä. Joskus aloitteen teemme me vanhemmat.
viikonloput ja lomaviikot mummulassa, yksin, ilman muuta perhettä. Samoin pyytävät omat lapseni päästä isovanhemmille yökylään. Silloin minä ja mieheni teemme jotain mukavaa yhdessä. Joskus aloitteen teemme me vanhemmat.
Sillä on uusi mies ja vireämpi seksielämä kuin meillä. On sanonut, että hänellä on öisin muutakin tekemistä kuin kuunnella, onko lapsilla kaikki hyvin.
joka ottaisi viereisen hytin ja lapsi voisi olla hänen kanssaan siinä. Olisitte välillä yhdessä mutta teillä olisi myös yhteistä aikaa.
Ota lapsi syntyi+ hoitaja, kaksi erillistä hyttiä . Tehkää yhdessä porukalla asioita, ja illalla menette kahdestaan esim. Yökerhoon :-)
Toisella kertaa otatte lapsen mukaan.
Anteeks, mutta en edes miettisi tollasta vaan lähtisin riemusta kiljuen jos olisi lapselle hoitajakin.
Kertoisin lapselle, että kyseessä on aikuisten laivareissu, että siellä ei ole niitä lapsijuttuja vaan aikuisten disko tms. Jos tämä siis tuntuu tarpeelliselta.
Voittehan mennä myös lapsen kanssa milloin vaan kolmisin laivalle?
ja sitten kahdestaan vaikka johonkin kylpylään.
Laivalla nyt riitä aikuisille muutenkaan tekemistä. Tai ainakin itse hypin pitkin kiulun seiniä alta aikayksikön, kun ei ole muuta tekemistä kuin syödä ja juoda ja ostaa kilo karkkia tax freesta. Kyllä ne on lapsille suunnattuja noi tallinnan ja ruotsin laivat anyway.
miehen kanssa kaksin. Kyllä lapsi ehtii laivalle.
Tarviiko sille kertoa et te meette laivalle? Sanokaa et meette työmatkalle.
Jatka tota rataa ja sun mies tanssii tanssinsa jonkun toisen kans.
eiköhän se lapsi sen viikonlopun pärjäis vaikka mummolassa?? otatte sen sitte mukaan vaikka seuraavalle risteilylle...
Ihanaa, että hän haluaa viettää aikaa kanssasi. Voithan ehdottaa, että menette kaksin kaupunkilomalle ja hotelliin ja varaatte smaan tien risteilyn, jonne lapsikin otetaan mukaan.
ja sanoisin miehelle, että lapsen kanssa tulee vietettyä ihan liian vähän laatuaikaa. Koska lapsi nauttii laivareissusta 100%, niin mukavampi hänen kanssaan mennä kuin miehen.
Tekee lapsellenne, miehellesi ja etenkin sinulle hyvää vähän irrottautua arjesta. Lapsi on jo viisi vuotta! Vaikuttaa siltä, että on tainnut miehesi jäädä vähän ulkopuoliseksi..
Ensin muksun kanssa ja sitten kahdestaan?
Meillä 4v. poika oli ainakin ihan haltioissaan kun pääsi isoon laivaan. Pelkästään ikkunasta katseleminen tuntui olevan mielekästä muusta oheistoiminnasta puhumattakaan =)
Mikä ihmeen muslimimaiden systeemi on tullut Suomeen: jos mies tahtoo jotain, pitää tahtoa noudattaa, vaikka itse ei halua. Mies haluaa mennä laivalle juhlimaan, ei suinkaan olemaan maailman ihanin aviopuoliso vaimolleen.
Jos mies aidosti haluaa ottaa vaimonsa huomioon, riittää siihen ihan tavallinen hotelli ja oikein hyvä illallinen. Jos taas haluaa bilettää, niin vaimo on matkassa mukana vain siksi, että tylsimpinä hetkinä olisi seuraa.