Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi hyvä keskustelija?

Vierailija
27.11.2012 |

Millaisista aiheista yleensä keskustelette? Ei puhuta nyt arkijutuista (kumpi hakee lapset tarhasta) vaan aikuisten välisestä ajatusten vaihdosta :) Sellaisesta joka rikastuttaa ajatusmaailma ja sitä myöten koko elämää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei koska miehet ovat tyhmiä. KAIKKI !!

Vierailija
2/6 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemme monenlaisista aiheista, monesti ihmissuhteisiin, tunteisiin ym. liittyvistä jutuista. Joskus myös yhteiskunnallisista ilmiöistä, tieteestä, työelämästä. Mieheni osaa ilmaista hyvin itseään ja on kiinnostunut monista aihealueista.

Toisaalta hän minusta paasaa liikaa omaa mielipidettään ja pitää turhan pitkiä monologeja aiheista jotka minua eivät varsinaisesti kiinnosta. :) Ja unohtaa herkästi kysyä minun mielipidettäni, joudun "tyrkyttämään" sen mukaan jos haluan sen saada sanottua. Hän kyllä kuuntelee kun sanon, ei puhu päälle tms. Ja usein kehottaa minua puhumaan asioistani, ajatuksistani ja tunteistani enemmän yleisesti, mutta tosiaan ei kuitenkaan yleensä itse kysele asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa keskustelemme tieteestä, filosofiasta ja harrastuksista kuten musiikista ja vapaalaskettelusta. (Avo)mieheni on vähän pakostakin hyvä keskustelija, koska ihan ensisijaisena parisuhdevaatimuksena pidän laajaa ja avointa kiinnostuneisuutta ajatuksista ja maailmasta.

Vierailija
4/6 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemme yleensä parisuhteestamme, matkoistamme, tapahtumista, juhlista, autoista.

Meille mielekkäistä aiheista.

Toisinaan saatamme keskustella viineistä ja ruoasta.

Vierailija
5/6 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutakuin tosi harvoi. Mutta mitä enemmän tulee ikää sitä paremmaksi muuttuu, että jotain hyvää.

Vierailija
6/6 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jankkaaja. Persu.

Akateemisesti koulutettu mutta idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme