Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitää panna silloin, kun on vieraita yötä?

Vierailija
27.11.2012 |

Siis jos on vaan yhden yön yökylässä ja silloinkin pitää alkaa panemaan seinän takana? Eipä tulisi mieleenikään mieheni kanssa ryhtyä panemaan, jos olisi vaikka mieheni sisko yökylässä. Kuvottavaa touhua.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sitten kyseessä ole kaukorakkaus, ja ainoa kerta kun näkevät kuukausiin

Vierailija
2/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa touhua.

Tämä kertookin shtautumisestasi kaiken olennaisen muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin vieraat nukkuu eri huoneessa.

Vierailija
4/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa touhua.

kuten seksiin, piereskelyyn, nauramiseen..

Luonnollisillekin asioille on omat paikkansa, eikä kaikkea tarvitse tehdä silloin kun "sattuu tekemään mieli".

Vierailija
5/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa touhua.

Voi mennä vetämään käteen, jos niin tekee mieli. Tämäkin tilanne oli sellainen, että olin yhden yön yökylässä ja lähdössä aamulla ennen seitsemää jo pois ja silti piti valvottaa panoäänillä minua koko yö.

Ja sori, että minusta on kuvottaa miettiä, jos jotain lähisukulaistani panee joku oksettava tyyppi seinän takana. No eipä tarvitse enää mennä yökylään. ap

Vierailija
6/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siinä ole mitään kuvottavaa.

Menee sitten ihan vaikka hotelliin yöksi jos ei kestä sitä että isäntäväki elää kuin kotonaan.

Vierailija
7/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei-toivotut vieraat tule toiste yöksi?

Vierailija
8/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi näyttää(kuulua) vieraille millanen mahtisonni isäntä on.

Vierailija
9/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse teininä kuunnellut korvat punaisina kun vanhempieni yövieraat touhusivat olohuoneessamme sillä sortilla.Oli niin äänekästä menoa ettei varmaan kukaan muukaan nukkunut. Kyllä oli virttynyt tunnelma aamukahvilla.

Vierailija
10/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso talo niin ei haittaa mutta kun monella on pienet tilat ja äänieristys on vielä huono!

Tuntuu kuin vieressä panisivat vaikka ovat viereisessä huoneessa.

Meillä on vain neliö ja kun lapsilla on yövieraita niin ei kyllä tehdä mitään!

Aikuisia yövieraita käy vain noin kerran vuodessa mutta onneksi ovat kaikki niin järkeviä etteivät ala paneskella meidän olohuoneessa missä joutuvat nukkumaan kun ei ole sitä vierashuonetta.

Vierailija
11/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ainakaan ole kiihottavaa, että vanhempani tai sisarukseni kuulisivat panohommani seinän takaa. Tosiaan voin sen yhden yön olla antamatta, vaikka minkäläinen mahtisonni miehenä olisikin, jos vaikka veljeni olisi seinän takana.

Hienointä tässä tilanteessa oli ehkä se, että ensin niiden piti valvoa koko yö putkeen ja pitää pientä meteliä ja ravata ees taas mun pedin ohi koko yö ja sitten kun olin nukahtamassa alkaa vielä panemaan, niin että sänky nirskuu ja narskuu. Mutta ehkäpä kyse oli siis siitä, että perheeni jäsen ei enää ikinä halua nähdä minua heillä yökylässä, vaikka ei edes nähdä kuin pari kertaa vuodessa ja siksi piti häiritä minua koko yö.

ap

Vierailija
12/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tässä siitä ollut kysymys vaan ihan muusta. Saako olla rautalankaa?

Vierailija
13/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä: sitä panemista ei siis olisi voinut ajoittaa esim. klo 7 aamuksi, kun olen jo poissa, vaan oli pakko naida menemään n. klo 4:30 aamuyöstä?

Vierailija
14/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut käydä illalla kylässä ja mennä nukkumaan omaan rauhaan hotellihuoneeseen?

Vinkkinä vastaisen varalle.

Vierailija
15/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisään vielä: sitä panemista ei siis olisi voinut ajoittaa esim. klo 7 aamuksi, kun olen jo poissa, vaan oli pakko naida menemään n. klo 4:30 aamuyöstä?

Vierailija
16/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvitse enää mennä yökylään. ap

Vierailija
18/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa lisäjännitystä "kielletystä" puuhasta...

Vierailija
19/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olisi tarkoittanut, että seksi on kuvottavaa. Huoh teitä saivartelijoita.

Epäkohteliasta paneskella seinän takana niin, että se kuuluu toiseen huoneeseen. Tuskin kukaan haluaa kuunnella toisten panoääniä.

Vierailija
20/45 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa touhua.

kuten seksiin, piereskelyyn, nauramiseen.. Luonnollisillekin asioille on omat paikkansa, eikä kaikkea tarvitse tehdä silloin kun "sattuu tekemään mieli".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän