Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meneekö tämä elatusmaksu homma ihan oikein?

Vierailija
27.11.2012 |

toukokuussa kävin exäni kanssa tekemässä pojastamme elatussopimuksen joka siis asuu exäni kanssa.

jäin laskelmassa n.300€ miinukselle joten kela maksaa puolestani exälle sen elatustuen 147€.

sitten tytöstämme joka asuu minun kanssani niin teimme elatussopimuksen elokuussa ja exäni maksaa minulle (millon maksaa ja millon ei) sen 147€ tytästä. laskennassa exäni ilmoitti tuloja ja osan jätti taas kertomatta ja hän jäi siitä huolimatta reippaasti plussa puolelle elatuskyvyssään molempien lasten kohdalla.

eli siis kelan raha kiertää vain exäni tilin kautta, mutta silti on vara ostaa veneitä,mönkijää ja keittiökalusteet jne.lista on loputon.

exäni tienaa kk n.3-4000€ ja minä minimi vanhempain rahan ja exäni ei tunnu olevan kovin innostunut maksamaan tuota elatusta tytöstä. luulee varmaan että tyttö pyhällä hengellä elää tai että nykyyinen mieheni elättää tytön pienestä palkastaan koko loppuelämän kun ei biologiselta isältä rahaa kuulu.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

750 kuukaudessa? Kuinka et siitä pysty yhtään elättämään tyttöäsi, ainoastaan poikaasi?

Mitä menoja sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi